hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

A Megváltó visszatért. Na, de hol kell rendelni?

2007.07.31. 12:05 Vérszegény éjszakai dúvad

Kb. 2000 év után ismét köztünk van valaki, aki tudja, hogy mi a baj, és Jézussal ellentétben, aki csak OrálisPrédikációra hagyatkozott, noha már ismerték az írást, kihasználja a kor TechnikaiLehetőségeit, és szerkesztett egy honlapot. Ráadásul Honti László nem csak amolyan MezeiBölcsként, Isten fiaként toppan elénk, ő több egyetemet is elvégzett, SőtMégKülfölditIs! Azonban a rendszerváltásban ő is csalódott, ez pedig rádöbbentette a helyes útra, amelyet MegIsMutatNekünk.

 Az új TudományVallás neve: "SzocioKibernEtika. Hogyan is alakult ez ki? "

Honti a Volánbusznál kezdte el megjobbítani a világot, voltak sikerei, de aztán beütött a kapitalizmus, ami UndorítóÉsAljasMódonLeromboltaMunkáját. Megoldás: LeKellRombolniAVadkapitalizmust, helyébe az "InfoKommunkációsTechnológia"-ra épülő társadalmi berendezkedés kell, ahol a két fő paradigma az  "IntelligensVilágRend és az EtikusVilágRend" (BármitIsJelentsenEz).

Na, most a társadalmi betagozódás kissé bonyolult, és számomra érthetetlen, de az a lényeg, hogy mindenkinek megvan a helye a TudásaÉsAMesterségénekPresztízse alapján, de legfelül mindenképp HontiLászlóÁll, akit már a szöveg elején ElKellFogadnunkSzaktekintélyként, DeHogyABesorolástKiFogjaElvégezni, arról egy szó sincs.

EzIttHumaniaModellje

 

Mi is Humania egyik újítása? Hát: "az IntelligensGazdaságiRendszer(t), amely KamatMentesJövedelemArányosBeállíthatóVisszatérítéssel ad hiteleket, a munkád teljesítmény és minőségi mutatóival kiszámított gyorsan növekvő HitelKeret mértékéig." No, hát lőjenek le, de mintha a hazai bankok is valami hasonló dolgot szajkóznának napról - napra a tévében, csak KamatMentes helyett AlacsonyKamatot mondanak. Persze a bankok reklámjait rendszeresen monitorozzák bizonyos ÁllamiSzervezetek, és MegbüntetikŐket, ha már olyan durván csapják be az embereket, HogyEzMégNekikIsFeltűnik.

Hogyan és mikor FogBeköszönteniEzAzAranykor? Hát majd akkor, ha mindenki a Honti által kifejlesztett programot fogja használni, illetve bocsánat a HumaniaMetódus TudásRendszert, avagy OptimumMetódust, amelynek LegfőbbCélja, hogy "egyszemélyes távmunka-vállalkozás létrehozását és ügyvezetését segítse." Már ha lehetne ebben az országban távmunkát találni, de nem EzAzÉrdekes, hanem az, hogy rendelj ebből az izéből, mert AkkorMegjavulÉsSzolidárissáVálikATársadalom.

Illetve bocsánat, dehogyis!

Jelentkezz a munkacsoportokba!

 "A MunkaCsoportok munkájába fokozatosan kapcsolódsz be, amikor lépésenként telepíted az informatikai műhelyeket, amivel dolgozol a MunkaCsoportokban. Ezeknek a műhelyeknek ÖnLicitesÁra van. A műhely-technológiák megvásárlásával kerül az a pénz az Alapba, amelyből a VisszatérítendőTámogatásokat adjuk."

Én értem, hogy a mai VadkapitalistaVilágban ötletesnek kell lenni. De biztos, hogy megéri a fáradságot egy új vallást alapítani azért, hogy pár programot el lehessen adni? És egyébként is mit kapok, ha megrendelem? (Bocsánat, csatlakozom). És mennyibe kerül? És hol kell megrendelni? És adnak mellé munkát is? És azt nem is kell zümmögni, hogy 'Ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm'?

(HalkMegjegyzés: A szociokibernetika mégsem akkora hülyeség, mint amekkorának első hallásra tűnik. Érdekességek, valamint jótanácsok négy-, és ötdimenziós kocka előállításához itt. Persze a szociokibernetika vallásos felhasználása arról árulkodik, hogy a kitalálóján akkora nyomás volt, hogy az intelligenciája a nullára csökkent.)

8 komment

Címkék: idióta hülye honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr96128874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.07.31. 16:24:27

Ó, egy ilyen Nagy Bölccsel már kerültem kontaktusba. Ez a honlapja:
freenet-homepage.de/klausmatefi/main.html
Először nevettem rajta. Aztrán megpróbltam megérteni. Később vitatkoztam vele, de mára már csak sajnálom. Rengeteget küzd szegény, főleg az ilyen eretnekekkel, mint én vagyok. Sajnálom. Elfér ő is a palettán - csak kérem, ne zavarjuk egymás köreit, mert attól bedühödök - az pedig árt a szépségemnek.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.07.31. 16:26:34

Hová lett a hozzászólásom???

happyman 2007.08.01. 11:54:39

Fuuu ! asztaqrwaeletbe ! Remelem nem ragalyos a betegsege Lacibá-nak es elolvasassal nem fertöz!
(Regiszokasom egybeirni a szavakat de le kell hogy szokjak rola ha ilyen eszetlen is hasznalja.)

mocsokdream · http://negativ.blog.hu/ 2007.08.05. 19:57:25

Hali!

Az nem lenne baj, hogy vannak ilyen degenerált idióták. Csak az a baj, ha ezek nyílvánosságot kapnak és fertőzik a világot a baromsággal...

Tetszik az oldalad! Beteszlek hozzám linknek, ha nem baj. Ha baj, akkor jelezd, kösz!

mocsokdream

Bukovinszki Ádám 2007.10.01. 18:20:44

Abszolút értem az álláspontotokat, mert ismerem ezt a gondolkodási módot, és bennem is megvan, mert ebben az életben csak így lehetett megúszni, hogy mindenféle idióta szektákba keveredjen az ember stb. --Ide most írtam is egy példát, de rájöttem , hogy nem etikus..-- :DD
tehát szükséges védekező mechanizmus, ami leginkább olyan szóösszetételeket fürkész, mint pénz+adás , meg szeretet, meg olyan képeket, mint szakállas bácsi sárga körrel a feje felett...

Viszont:
Alkalmam volt személyes eszmecseréket folytatni Lacival.
Az oldallal kapcsolatban nekem is azok voltak az első hozzászólásaim , hogy milyen viccesek ezek a kacifántos egybeírt szavak stb, mekkora átverés, vagy naívság állhat mögötte.

Ami áll mögötte, az valóban csipet naívság: egy kutató, aki életét a dolgok megjavítására tette fel, és elméletei kidolgozása közben nem arra gondolt, hogy majd mennyire fogják ezt érteni úgy általában az emberek első nekifutásra, hanem arra, hogy megoldást találjon. Ha megpróbáltok elolvasni bármilyen tudományos értekezést, abból ugyan úgy nem értenétek egy kukkot sem, és nem is lenne hozzá kedvetek, mert nem tettszik, ahogy kinéz az a sok szigma, meg pi, meg kutyafüle.
Mivel én is dolgoztam már ki szociológiai elméleteket, feltétlen szándékom volt, hogy valóban megértsem, amit mondani akar. Ehhez muszály volt vele folyamatos élő kommunikációban lenni, mert bizony engem is néha elkedvtelenített a megfogalmazások összetettsége és kacifántossága, olyankor tőle kértem inkább magyarázatot, példát arra, mit is akar jelenteni.
((Kérdés: Közületek hányan látják át részletekbe menően jelenlegi gazdaságunk folyamatait - tőzsde, bankszektor, stbstb. ? Az miért nem zavar, hogy azt nem látod át, nem írsz a Soros Gyurinak, hogy figyeljmár, nem igazán értettem a legutolsó manővered? De termésetesen lesznek itt olvasók, akik átlátják, és ezt szóvá is fogják tenni, tehát ezt viccnek szántam, nem csipkelődésnek. ))

Átlátva a dolgot felismertem, hogy pontosan az a törekvése, ami nekem is volt, azzal a különbséggel, hogy jópár évvel több ideje volt rajta dolgozni, és néhánnyal több diplomája van, mint nekem; ergo sokkal precízebben megfogalmazott és részleteiben átgondolt.

Azóta együtt dolgozunk, bevonva több gondolkodó társunkat, akik a "modern világban" is szaktekintélynek számítanak. Nem nevezem meg őket, mert nem kértem a hozzájárulásukat, majd kommentelnek, ha szükségesnek érzik.

Az én célom most az, hogy konzultálva Lacival, lefordítsam az oldal, és a program szövegét olyan nyelvezetre is, ami nem vált ki egyből visszakozást. De azért megtartva eredeti üzenetét.

A "vallási köntös", pedig szintén olyan dolog volt a lappal kapcsolatban, amit fájó szívvel, de le kellett vetetnem. Ugyanis igazán szép versek és képek voltak, ami azokban kelt ellenséges képet, akik keresik is. Nem állítom viszont , hogy ne lennének vallási vonatkozásai a dolognak, de nem maga a rendszer a vallás, az csak egy optimum metódus, egyszerüen arról van szó, hogy hiszünk az isteni szférában, és a szeretetben; de még csak azt sem jelentjük ki, hogy kereszténység kell, vagy butthizmus, vagy akármi; az üzenet az igazi lényeg ebből. Teszem azt a bibliának nem az az igazi jelentése, hogy van e isten vagy nincs, hanem, hogy ne ölj, stbstb..
Ezért is írtam egyszer egy versemben, hogy az "igazi hívők a jószívu pogányok" ; nem az a fontos, hogy higgy egy istenben, és aztán annak nevében ölj, hanem hogy bármilyen felismerés útján is, de juss el arra a következtetésre, hogy a szeretet az egyetlen kifizetődő magatartás.

Hát, kutya legyek, ha bárki is vette a szuszt, hogy egészen eddig elolvassa, de ha mégis, akkor köszönöm a figyelmet,
további szép napot.

Bukovinszki Ádám

Ui:
Ha valamit nem értünk, hasznos dolog kérdéseket feltenni..
Írhattok nekem is , szívesen válaszolok; a pénzeteket nem fogom kicsalni szerintem.

Gwen 2008.01.06. 19:53:04

Sziasztok,
én is dolgoztam együtt Honti Lacival, akit én magam nagy szervezetfejlesztő szaktekintélynek tartok.
Humaniaztam is egy ideig, és nagyon sokat tanultam belőle mind a rendszerdinamikákról, csoportdinamikáról, és magamról is, olyan dolgokat, amelyeket fejlesztőként most is használok.

S bár én otthagytam ezt a kört, pont a vallási köntös miatt, az nagyon fontos, hogy a szervezeten (mozgalmon?) belül nem egyéni álláspontok döntenek, hanem minden (pl a besorolás is) különböző, és állandó mérések eredményeiként alakul ki.
A társadalmi - pszichológiai folyamatok mérésének gondolatát Laci nagyon magasra fejlesztette, és sokat lehet tőle tanulni.

süti beállítások módosítása