hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Egy ritka hülye sportág

2007.09.01. 19:48 Vérszegény éjszakai dúvad

Ma hajnali egy óra körül leültem a tévé elé, hogy nézzek végre egy kis US Opent. Hát alig nyitottam ki a sörömet meg a szotyit, rögtön abba is hagyták a közvetítést, és átkapcsoltak az atlétikai vb-re, méghozzá az 50 km-es gyaloglásra.

Tudtam ugyan, hogy létezik egy ilyen sportág - én is rendszeresen szoktam űzni, mivel egy városon belül, ha megtehetem, akkor inkább gyalog közlekedem - de látni most láttam először. Hát elég hosszan fetrengtem a röhögéstől.

Olyan csípőmozgásuk van ezeknek a kvázikocogóknak - legalább 30-40 centiméteres kilengéssel -, hogy attól féltem, hogy valamelyiknek a felsőteste egyszer fogja magát, és elválik az alsótestétől. De egy csípőficam előbb-utóbb biztosított mindegyik versenyzőnek.

Ráadásul vannak bírók is, akik kis sárga és piros műanyag izéket mutogatnak a pszeudofutóknak, amivel figyelmeztetik, vagy kizárják őket. De hogy mi alapján mutatják fel, arra nem jöttem rá, hiszen tulajdonképpen mindenki fut, csak éppen úgy csinálnak, mintha nem futnának. Nem láttam a bíróknál semmilyen sebességmérő eszközt, időnként valakinek felmutatták, akiről azt gondolták, hogy az már nem titkolja, hogy fut, aztán kész. Egyébként tényleg: miért nem mentek ezek futóknak?

De ha már gyaloglás, akkor legalább nyomjanak a kezükbe bevásárlószatyrot, valami olyasmit, amivel idehaza a nyugdíjas nénikék szoktak szaladgálni. Vagy adjanak mindegyiknek egy 25 kilós hátizsákot, aztán zavarják fel őket a Fujira. (Mert most éppen Japánban van a vb)

Hogy legyen egy kis magyar vonatkozása is, elmondom, hogy mutatták ám a magyar versenyzőt, Czukor Zoltánt is. Éppen akkor mutatták fel neki a kis piros táblácskát, szóval kizárták. Azt hiszem épp elsőként.

De nézzük az esetet inkább optimistán: Azon a versenyen Czukor volt az első, aki rájött, hogy ez mennyire egy hülye sportág.

2 komment

Címkék: vicces nemfoci

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr56154932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrei · http://www.andreiground.com/ 2007.09.02. 01:16:24

Ez a gyaloglás tényleg hülye egy sport. Akár el is nevezhetnék majdnem-futásnak vagy majdnem-gyaloglásnak. Ugyanez téliben a sífutás. Ráadásul 50km gyaloglást végignézni maga az agyhalál. Legalább a sör jó volt?

/mujeza 6jny73?/

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.09.03. 08:41:56

Asszem, ennél a sportnál követelmény, hogy egyik lábnak mindig a talajon kel lennie. (Futásnál, ugye, előfordul, hogy "repül" a tag a levegőben, tehát nem érinti a talajt.) Ezt viszont sietősen csak valami braekelésszerű mozgással lehet kivitelezni.
Egyébként mindenkinek más a cicája. Az én szememben nem ez az egyedüli agyabeteg sport, de ebbe ne menjünk bele. Nézni viszonz tényleg dögunalom lehet.
süti beállítások módosítása