hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Üdvözlet a pókok közül

2008.08.12. 11:07 Vérszegény éjszakai dúvad

A hallgatásnak oka van, de nem az, hogy meghaltam volna, vagy elmentem volna nyaralni, vagy egy életre megundorodtam volna a blogolástól, vagy esetleg mániákusan bámulnám az olimpiát.

Az utóbbi kb. két hetet ugyanis egy porlepte, pókhálós padláson töltöttem, régi dolgok után kutatva, de ha nem ezt csináltam, akkor a rokonokat, barátokat, ismerősöket, üzletfeleket (hát ilyen tulajdonképpen nekem nincs is) próbáltam meg rávenni, hogy cselekedjenek ők is hasonlóan, de ha éppen ezt sem csináltam, akkor a neten kutattam. Bár azt nem sokat. És valószínűleg ezt a projektet a héten még folytatom

Mindennek persze van is már eredménye, amit egyelőre még nem osztok meg senkivel, viszont augusztus 25-én már igen.

Tulajdonképpen egy 15 éves ötletről van szó, amit akkor nem tudtunk megvalósítani, de kb. hét hónapja felmerült bennem a gondolat, hogy mindazt, ami akkor eszünkbe jutott virtuális környezetben már meg tudnánk csinálni. 

Úgyhogy még egy kis türelmet kérek.

3 komment

Címkék: szógálati bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr29612045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.12. 12:34:47

Juj, imádom a pókhálós padlásokat! Apró gyerekként állandóan ott evett a fene, minden rokonomnál. Ha nagyanyámékhoz mentünk, tudták, engem öt perc múlva már csak ott lehet megtalálni. Minden dobozba bekukkantottam, megcsodáltam ezredszerre is a régi, szép formájú, metszett, vagy különleges feliratokkal öntött üvegeket, régi képeket, újságokat, rongyos zsákot, dohányos ládát, rég nem életképes magvakat, de még a kihalt darázsfészket is.
Amikor a háztető alatti részt már aprólékosan felderítettem, akkor következett a pince, majd a műhely. Csupa-csupa kincslelő hely!

... Így belegondolva, most sem lenne ellenemre, ha továbrra is kutathatnék porlepte kacatok között. Na, végre rájöttem - ebben a pilanatban világosodtam meg - kacatomán vagyok! Gyógyíthatatlan kacatomán!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.12. 12:43:25

Mellesleg, nem tudom, mi után kutatsz, de ha nem titok és feltételezed rólam, hogy esetleg tudok segíteni, írj nyugodtan!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.08.12. 13:05:51

Szia Rókica!

Igen, tudsz :)

ma vagy holnap írok levelet .

Ja, egyébként a szövegben az a hét tulajdonképpen kettő, csak valamit nagyon félreütöttem.
süti beállítások módosítása