hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Üdvözlet a türelmeseknek

2008.08.17. 21:43 Vérszegény éjszakai dúvad

He-he-he. Ezt még tegnap írtam, csak elfelejtettem élesíteni. Hál'istennek nem működik az "aki hülye, haljon meg!" mondás, mert egyébként...

 

Jó(?) hír, holnaptól ismét élek. Ma még nem, mert pénteken, a tavalyi fogadalmam ellenére, azért csak kimentem a Szigetre (URH, Sex Pistols, lehet ilyet kihagyni???), és még csak most kezdem visszanyerni a péntek előtti állapotomat. Ráadásul ki kellett hevernem egy olyan sokkot is, hogy a Blahán hajnal öt körül megpróbáltak kizsebelni. Óriási mák volt, hogy nem sikerült a tolvajnak, azért most hiányozna az a tizenegy-két ezer forint.

No, de hogy azért legyen valami hasznos is ebben a bejegyzésben, most kaptam nemrég emailban, íme:

Szigorúan Star Trek és Gyaloggalopp fanoknak.

 

(ja, és a morphonak küldtem levelet, ha erre jár, akkor tekintse meg a postaládáját is)

1 komment

Címkék: szógálati bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr43620377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.18. 11:49:32

Üdv a fedélzeten!

Mostmár épp ideje, hogy visszatérj a földi halandók közé, mer' elvonási tüneteim kezdnek lenni. Egyébként én is kűdtem néked méltet.
süti beállítások módosítása