hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Tiltott szavak listája

2009.10.17. 16:46 Vérszegény éjszakai dúvad

A bloghu mostantól kezdve alkalmat kínál arra, hogy bizonyos szavak használatát ne engedélyezzük, úgyhogy én most élek ezzel a lehetőséggel. A továbbiakban a következő szavak tiltottak itt a hángörienidioccon:

1. Lenyilatkozta - na, ez az a szó, amit ha meghallok, vagy meglátok, rögtön gyilkolni támad kedvem. A továbbiakban tiltott a használata.

2. Spenót - nem szeretem. Tessék helyette inkább a sóska szót használni, mert azt szeretem, az finom, azt bármikor, bármilyen körülmények között el tudom fogyasztani. A továbbiakban tiltott a használata.

3. Hülye - káromkodni, vagy gyalázni valakit persze ér a továbbiakban is, akinek tényleg ehhez van ingerenciája, de tessék kreatívabban csinálni, mint egy sima hülyézés. Tessék szépen idiótázni, vagy vérnösző barmozni (kopirájt S. Lem), esetleg a Taigetosz pozitív szóösszetételt használni. A továbbiakban tiltott a használata.

4. Differenciálszámítás - na, fogalmam sincs arról, hogy ez pontosan mit is jelent. Nem szeretem hülyének érezni magam. A továbbiakban tiltott a használata.

5.Címlap - ne tegyen senki nekem megjegyzéseket azért, ha bármelyik bejegyzés is kikerül az Index címlapra. Nem én tettem ki, hanem valamelyik szerkesztő, tessék neki levelet írni és számon kérni, hogy miért csinálta. A továbbiakban tiltott a használata.

6. Főoldal - hasonló okokból, mint  címlap. A továbbiakban tiltott a használata.

7. Dan Brown - a legtehetségtelenebb író mindazok közül, akik bármilyen hírnévre is tettek szert. A Da Vinci kódból ez első öt oldalt voltam képes elolvasni, aztán a sarokba dobtam a könyvet. A továbbiakban tiltott a használata.

8. Valóság - ilyen nem létezik, ne is beszéljünk róla. A továbbiakban tiltott a használata.

9. Episztemológia - mivel a valóság nem létezik, így nincs is mit megismerni. A továbbiakban tiltott a használata.

10. Det kommer an på... - én bíztatnék mindenkit a magyar nyelv használatára a norvég helyett. A továbbiakban tiltott a használata.

61 komment

Címkék: szógálati bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr481456216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.10.17. 18:31:51

sok norvég kommentet szoktál kapni? :-)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.17. 22:28:13

Differenciálni pedig nem nagy cucc, (elvileg) minden gerinces élőlényt meg lehet rá tanítani.
Az integrálszámítások sokkal viccesebbek!

fromdtod 2009.10.17. 23:14:09

Ez olyan érdekes. Amikor kicsi voltam, akkor a parajt szerettem. Aztán ettem úgy 12-13 éves koromban egy tál finom sóskát, és akkor átszoktam a sóskára, és a parajt nem ettem meg. Aztán mire felnőttem, addigra benőtt a fejem is, és most már újra a parajt szeretem, és a sóskát nem. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy a blogod gyerekes, és a tinédzser kor felesleges lázadásairól szól.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.18. 09:00:16

Ismét egy újabb szolgáltatás, ami az én blogomon kihasználatlanul fog maradni.

bertrane (törölt) 2009.10.18. 10:04:45

@TaTa86.:
Integrálni senki sem tud. Ezt még az előadók is bevallották:) Mármint, hogy mindent azért ők sem. Bár még így is messze jobbak benne...

Bambano 2009.10.18. 10:23:29

@bertrane: a diff. számítás nem ismerete olyan súlyos evolúciós hátrányt okoz, hogy a többség tudja, a kisebbség, aki nem tudja, igen gyorsan kiszelektálódik.

A vicc, hogy ez nem vicc, hanem komoly.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2009.10.18. 10:24:59

D*n Br*n leny*latkozta a c*mlapon, hogy a sp*nót h*lyeség.

Szalacsi_Dezső 2009.10.18. 10:27:05

Vicces.
Szóval akkor nem írhatom, hogy Danny Brownie?

hcpeter1 2009.10.18. 10:29:39

Elég hüyle dolog megtiltani Brwon nevét emlegetni, meg a speont is finom.
Éljen a cenzúra:)

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.18. 10:30:48

Cím-lap? Miaz? Egyébként kurvaanyázni lehet?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.10.18. 10:32:03

Bedobnám még a versenybe az "unszimpatikus"-t is.

Martian (törölt) 2009.10.18. 10:34:03

Jehova! Jehova! Jehova!
:)))))

Bambano 2009.10.18. 10:36:18

@Szalacsi Dezső: Írd, hogy Barna Dániel. :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.10.18. 10:40:07

nem csodalom h nem megy a differ uhm encialszamitas ha nem eszed meg a spen0tot. :]
en is ruhellem, es nekem sem megy. :D

Bambano 2009.10.18. 10:40:42

Én javasolnám még az egy másik blogon elhangzott illogikátlan szót...

candleman 2009.10.18. 10:44:36

ejej, a harmadik szó az oldalon már tiltott: "Marhák, barmok, hüly****" nehogy magadat is kitiltsd:P

bunkobill 2009.10.18. 10:52:18

@TaTa86.: Egykori tanáraim szerint a diff.számítás (no nem a parc. diff. egyenletek), olyan mint a tubusból kinyomni a fogkrémet, az integrálszámítás pedog olyan mintha vissza akarnánk nyomni.

zsoltix 2009.10.18. 11:30:25

A soskat en is megeszem nyersen, de fozelek formajaban mar a szagatol is rosszul vagyok:)

4ttys 2009.10.18. 11:31:03

@bunkobill: akkor az integrálszámítás rontja a fogakat?

R.M.E. 2009.10.18. 11:32:27

7. számú személynek volt egy valamivel jobb könyve is ahol szerintem már mutatott is valamit a tudásából, digitális erőd a címe

Villy 2009.10.18. 11:32:49

@TaTa86.: Úristen csaknem Veszprémben végeztél? Ott mondogatták ezt Szalkai tanár úr.

Facecontroller 2009.10.18. 11:34:42

A vérnősző baromnak Arany Jánosnál és Shakespeare-nél van a kopirájtja (Hamlet), te seggpír ( ha már a *****-t nem szabad :D )

zsoltix 2009.10.18. 11:37:59

A vernoszo barom kifejezes Stanislaw Lemtol szarmazik? Talan o forditgatta le magyarra a regenyeit? :)

KenSentMe 2009.10.18. 11:47:37

Derivalni barmelyik fuggvenyt le lehet, viszont aminek a tipusa nem szerepel a Bronstein-Szemengyejev konyvben, azt meg maga a Joisten sem tudja leintegralni.

is 2009.10.18. 12:00:00

- állj, vagy lederivállak
- hihihi, én vagyok az e-ad x

Alf (törölt) 2009.10.18. 12:09:02

Pedig az a DanBrown az a valoosåg

- Rendi - 2009.10.18. 12:19:11

Én a sportbeszámolókban tiltanám le a "kiverte" kifejezést...

Nem ez a nevem 2009.10.18. 12:25:53

Szerintem meg téged kéne kitíltani erről a blogról. Ennyi marhaságot,amit itt összehordasz...

Facecontroller 2009.10.18. 12:47:35

@Bambano: Mér? Az illogikátlan az teljesen logikus...

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.10.18. 12:55:26

A realitások talaján állva mekkel mondanom, hogy Aspen ótóval nagyon messze van, másfelöl meg hüje aki nem diferenciájja a tényeket megfelelő módon ezt a Ferenc nyilatkoszta le, aki nem ért eggyet a jósnővel, mer annak ezoterikus vilákképe van, de minkettőjük véleménye méjjen az igasság méjjén gyökerezik, végülis abba eggyet értenek, hogy nem az oldal a fő, hanem a kedéjj, például, hogy kinevessük a Károjt, aki az episszoárba (ez latinul van)indult, és amikor kiderült, hogy a danimaci közeleg, de már késő volt. Spřkefull. (Ez meg angolul.)

tobias2 2009.10.18. 12:57:37

Kérem, tiltsa be e webhely megtekintését mindenkinek, saját maga kivételével! Köszönöm!

tobias2 2009.10.18. 13:36:33

Kérem továbbá, hogy a thai betűk kivételével tiltsa le erről a webhelyről az összes betűt. ขอบคุณครับ

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2009.10.18. 13:47:29

Én szeretném ha letiltanád még a következős szavakat: idioszinkrázia, metabolizmus, BKV-bérlet, kognitív disszonancia, magmagyar, párt... Köszönöm, leültem.

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2009.10.18. 13:48:02

bocs... úgy értettem: nagymagyar...

nyaf-nyaf 2009.10.18. 13:52:23

Herregud du er så urettferdig! Jeg har akkurat tenkt på å skrive en god kommentar om sida di. Men nå, etter at du har bannlyst det norske språket...
Jeg ble veldig veldig skuffet over deg!

Fy-fy Vérszegény éjszakai dúvad

KiNG 2009.10.18. 13:57:58

@Villy: csak nem még egy veszprémi? :)
Jaja, deriválni még egy amőba is tud, az integrálokat meg improvizálják még a tanárok is a táblánál, aztán van egyezik az eredmény a megoldókulccsal, vagy nem...

Ha nem, akkor próbáljátok megoldani, gyerekek, otthon, mert már nincs idő rá az órán.

Na meg ugye a primitív függvény alapból nem a primitív diáknak való...

Stefan_Schneider 2009.10.18. 13:58:53

denne bloggen ikke lese videre, jeg flere idioter i norsk

ergerberger 2009.10.18. 14:11:37

"a Taigetosz pozitív szóösszetételt használni."

Na, mert az aztán kurvára kreatív. Minden IQ-nullás agyatlan seggfej netbuzi majom ezt fröcsögi már egy ideje.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.10.18. 14:32:21

Ha jól látom, manókomment az első, aki rájött, hogy a poszt mögött jóadag irónia húzódik (a blog.hu új szolgáltatása iránt). Grat.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.10.18. 14:46:35

Behalok, tényleg letiltottad a spenó-t.

Azt hittem, csak ugratsz.

Blogger Géza 2009.10.18. 15:31:17

Kérem vissza a spen*tot.

Popeye

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.10.18. 17:49:56

@Dr. Morcz:
BINGÓ! Igazán jókat nevetek a sok, értelmezésben hátrányos helyzetűnek mondható komment láttán. Gratula! Nekik készülnek a pártok választási beszédei.

Leeroy of SMV Design 2009.10.30. 13:18:00

Tehát ha nem engedélyezett szót ír valaki, akkor mi is van, nem jelenik meg egyszerűen, vagy kicsillagozódik? Nem egészen vágom, hogy működik ez a letiltósdi.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.10.30. 13:24:27

@Yann Le Pentrec:
nem, akkor nem küldi el a kommentet, hanem a kommentablak alatt kapsz egy üzenetet, hogy olyan szót/szavakat használtál, amely(ek) ezen a blogon tiltottak.
De a le_nyilatkozta, meg a Danbrownon kívül a többit már feloldottam.
na, hülye voltam, benne hagytam egy tiltott kifejezést :) szóval a következő az üzenet:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!

Leeroy of SMV Design 2009.10.30. 18:42:47

Nagyszerű. Az amerikai író úr filterezésével mélyen egyetértek, undorító az a hype, ami a hulladék regényeit övezi. Részemről ugyanebbe a kategóriába esik J.K. "Pénztermelő Irodalom" Rowling tevékenysége is hosszú évek óta. Részemről egyetlen betűt nem vagyok hajlandó elolvasni/egyetlen másodpercet nem vagyok megnézni a herripotter "művekből".

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.11.01. 11:37:11

@Yann Le Pentrec: Ez ebben a témában nagyon off, de a HP utolsó kötetében a főhős dilemmája szinte végig az, amit nagyívűen úgy lehetne mondani, "életét adja a többiekért", úgyhogy szerintem van benne pozitívum is jócskán. Persze hogy ez átjön-e majd a filmen, az más kérdés. Ahhoz a stábnak még sok parajt kell ennie, nem szabad közben D_Brownt olvasnia, félre kell tennie epis*temológiai tárgyú kutatásait stb. És nem szabadna hüjének lenniük.
Na ezt most jól ki/le/nyilatkoz/tat/tam...

Leeroy of SMV Design 2009.11.02. 11:54:15

Ettől még a véleményem nem fog megváltozni a tisztelt írónőről. :) Azt gondolom, hogy ráérzett a pénz ízére, és ugye mert Hollywood is ráharapott a sztorikra, most kaszál, sokan pedig nagykanállal habzsolják, olyanok zömmel, akiknél olvasás címszóval sohasem láttam előtte könyvet. (Szintén vonatkozik ez D. Brown-ra is, hisz őmiatta citáltam ide ezt a példát.) Ezzel arra utalok, hogy azért olvassák, mert DIVAT.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.11.04. 12:04:51

@Yann Le Pentrec: OK, az nem baj, ha divatból olvasnak, hátha rákapnak az olvasás ízére.
Én is hamarabb olvastam a Timur és csapatát (nem divat volt, hanem kényszer), mint a Háború és békét.

Leeroy of SMV Design 2009.11.04. 13:43:48

Igen, ez szokott a másik érv lenni, amit kapásból elutasítok, amikor valaki ezzel jön. Hogy majd ettől az illető többet fog olvasni, mást is. Mert nem fog.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.11.04. 14:02:12

nemtom, én egyszer olvastam harrypottert, valami serleg volt benne, meg valami verseny, de az a könyv legalább úgy volt megírva, hogy fenntartotta az érdeklődésemet annyira, hogy végigolvassam. Annyira viszont nem, hogy végigolvassam a sorozatot, vagy annak akármelyik darabját is.
Ebben az olvasásra szoktatásban meg YLP-nek igaza lehet, ti. egy tizenakárhány éves gyereket már semmi nem fog olvasásra szoktatni. Mondjuk egy nyolc-kilenc évest talán, viszont ahogy néztem, ezek a HP könyvek baromi hosszúak. Mármint egy nyolc-kilenc éves gyereknek.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.08.26. 18:47:52

Kedves Kommentelő @is: !

No de ki mondta, hogy x szerint deriválok? Ugye, hogy ugye.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának V. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon
süti beállítások módosítása