hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Csak egy kérdés 30.

2010.07.19. 23:57 Vérszegény éjszakai dúvad

Még anno, a középiskolában, megállapítottuk a magyar nyelv legfőbb szabályát. Így hangzott: Minden magyar mondat bazdmeggel kezdődik és végződik. Tehát arra a kérdésre, hogy: 'Bazdmeg, kérsz egy hosszúlépést, bazdmeg?' kétféleképpen lehetett válaszolni: 'Bazdmeg, nem, bazdmeg!', vagy: 'Bazdmeg, igen, bazdmeg!' Aztán, hogy ez a lelkes bazdmegelés lázadás volt-e, vagy csak divat (vagy csak szórakozás...), én bizony már meg nem mondom. De mindegy is, mert azóta már elmúlt.

És valóban, akkoriban minimum tizenötször annyi bazdmeget használtunk, mint most használunk. Én - naív - eddig abban a hitben éltem, hogy az eddig megélt évek száma és a bazdmeg kifejezésnek használatának a gyakorisága fordítottan arányos egymással.

De ma szembesültem egy olyan negyvenen túli emberrel, aki egy perc alatt minimum hatszor bazdmegelt. Közte ilyen aranyköpéssel: '... Megfogom a lábad bazdmeg és ledugom bazdmeg a torkodon bazdmeg'. Mondta ezt egy olyan embernek, akit egyébként a barátjának vallott.

Ja, szóval csak én gondolom úgy, hogy huszoniksz éven túl már ciki az állandó bazdmegelés?

104 komment

Címkék: abszurd az köznek állapotja akarom tudni?

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr672162516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.07.20. 08:21:49

Az épitőiparban van a legtöbb bazdmeg, ott minden beruházott forintra jut egy :]

házisárkány 2010.07.20. 08:29:54

Engem legalább ennyire idegesít a "vágod?" és a "közöd?" használata. :-)

Lasombra 2010.07.20. 08:35:31

a legidegesítőbb, amikor úgy kezdi vki a mondatot, hogy "Hallod?"
Nem, _bazdmeg_ nem hallom, mert még nem mondtál lófaszt se! (hogy egy kicsit ontopic is legyek.)

Amúgy bazdmeg és bazdmeg közt is van különbség. Van, amikor odakívánkozik. Van, akitől jobban hangzik. Általában tinédzser korban - főleg csajoktól - hangzik nagyon rosszul. Csíra kis wannabe felnőtt, 35 kiló vaságyastól, cigi lóg a szájában, és bazdmegel. A szél meg elfújja.

James L2 2010.07.20. 08:38:17

huszoniksz IQ alatt még elmegy

Ratius 2010.07.20. 08:48:28

Én meg azt nem tudtam, hogy milyen régi kiszólásról van szó.
Egy második világháborús német haditudósító szerint: ...magyar fegyvertársaink az ősi ,,nobozdmeg" csatakiáltással indultak rohamra...

Picsasereghajtó 2010.07.20. 08:49:24

Hogy kell "megbazni" bármit is? :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.20. 08:50:28

Egy olyan országban, ahol "békés" háziasszonyok agresszív állattá változnak öt másodperces séta miatt, bármi elképzelhető... bazdmeg.

www.hegylakok.hu/?p=1487

Win Elen 2010.07.20. 08:52:47

Amugy engem egyaltalan nem izgat, mint ahogyan kis millio mas sem. Viszont a monoton bazdmegeles helyett inkább a tarka vulgaritast szeretem. A bazdmeg indokolatlna hasznalata (soros pelda) amugy igen cinkes majmolas, mert mas az amikor valodi nyomatekot akarunk adni valaminek, vagy csak ugy agyatlanul bofogjuk fel a b+eket. Aztan a fasz se tudja bazdmeg..

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.07.20. 08:55:17

A legjobb az volt, amikor leejtett a tetőről egy cserepet az egyik melós, és nem azt hallottad, hogy "vigyááááááázzzz!", hanem hogy "bazdmeeeeeg" :D

Vic_ 2010.07.20. 09:00:32

Főnök az alkalmazottaknak IT szektorban:

-Jaj basszátok meg a kurva életbe, nem kellett volna, de majd megünnepeljük basszameg!

bass.gitár 2010.07.20. 09:00:56

Így folydogál a beszélgetés a nagy házban, több százezres fizetésért - és a többi bevételért. Nincs mondanivaló, átveszik a kocsma stílust. Vagy lehet, hogy annak nézik a nagy házat?
Irodalmi művekben, újságokban, folyóiratokban is megtalálható.
A tv-ben egyik-másik közszereplő kedvenc szava.
Ez már lassan művészi kifejezés lesz kis hazánkban.
Nem lázadozni, mert baj lesz!

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.07.20. 09:11:59

Ha indulatszavakat kötőszavakká minősítenek át, az gáz. Főleg, ha nyelvi divat lesz belőle!
Jobb lenne néha a Xanax, vagy ez:
www.youtube.com/watch?v=av6dyucsqhk

Mikrobi 2010.07.20. 09:12:33

Szomorú, hogy a trágárság természetes lett. Az utcán, a strandon, sehol nem tölthet el az ember tíz percet anélkül, hogy öten ne bazdmegelnének körülötte. Vajon aki így bazdmegel, a farokméretét próbálja kompenzálni, vagy ez valami kényszerneurózis?

2010.07.20. 09:25:20

Valóban elszomorító, hogy általánossá vált ez a kifejezés. Jómagam tartózkodok az ilyen vulgáris kifejezések használatától mások társaságában. A fent említett szót és egyéb káromkodásokat hosszú évek óta nem használtam mások jelenlétében, csak magamban mondtam ki, ha valamit elrontottam. Sajnos az emberek intelligenciája kevés ahhoz, hogy kontrollálni tudják mondandójukat. Főleg a hölgyek szájából hangzik nagyon fülsértően.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.07.20. 09:29:10

A nyóckerben lakok, hallok cifrákat az ablak alatt. Én se bánok túl konzervatívan a szitokszavakkal, de azért az már túlzás, amiket itt hallani.

greybull 2010.07.20. 09:29:37

Lőwy Árpád már 100 éve megmondta:
"Káromkodni szabad - de csak szépen!"
A bazdmeg (azaz: baszd meg) is elmegy, ha stílus értéke van - ha illik a helyzethez, ha nyomatékosítani akarsz valamit. Apropo: nyomatékosítani.
A basz szó eredetileg egyáltalán nem ocsmány és nem szexuális tartalmú. Eredeti jelentése: nyomni valamit.
A boszorkány szavunk is eredetileg: baszirgan volt (ebben nem vagyok biztos, de talán török eredetű) egyfajta javasasszonyra alkalmazták, tulajdonképpen mai szóval masszőr lehetett. Persze előbb utóbb a régi időkben is volt esély a masszázs elfajulására..., úgyhogy kezdett a baszirgánhoz járás baszni járássá alakulni....
A legszebb a bazdmeg szalonképessé válása wazze formában.
Hát így változik a nyelv.
Egyébként ma már én sem használom, ez tényleg az átkosnak volt egy széltében-hosszában használta kötőszava - megjegyzem időnként már mi is untuk, és igyekeztünk tényleg csak akkor használni, ha valami nyomatékot kellett adni a mondanivalónak.
Sajnos nyelvünk is lassan egyfajta angolos rövidülésen megy át:
Király! (ha valami tetszik)
Gratula! (gratulálok helyett)
stb.
Én ma már nem bazdmegolok, feleségem gyűlöli a mocskos szavakat. És hát jobb a családi békesség.

hatR 2010.07.20. 09:30:12

nemciki bazdmeg :)

tingli-tangli 2010.07.20. 09:30:27

Én már gondolkodtam, hogy mekkora kihívás lenne az ország elsőszámú showmanének, ha egy adást mondjuk úgy kellene levezetnie, hogy nem káromkodik. Eljutottak odáig a tv-ben, hogy már ki sem sipolják, pl. a showder clubban. Szóval be kell emelni a köznyelvbe, mert a nagymamától az unokáig mindenki használja (kivéve én).

bass.gitár 2010.07.20. 09:37:19

@greybull:
Használják a baszirgant!
Nyújtsd be újításként! Védesd le!

Leonard Zelig 2010.07.20. 09:39:09

Az mindent üt, hogy:

Neeem móóóndod?

Valaki1 (törölt) 2010.07.20. 09:41:13

BAZDMEG, BAZDMEG, BAZDMEG,
AKKOR IS CSAK BAZDMEG!
EBBE AZ ÉLETBE, EBBE HÜLYÜLTEM MEG!
(korai VHK)

Ninjaboy 2010.07.20. 09:41:49

Szerintem is gáz...bazdmeg:)))

t0thl 2010.07.20. 09:41:51

Nahát mer' huszoniksz év az már valami nem bazmeg ?

Sopánka76 2010.07.20. 09:41:59

az _állandó_ bazmegelésen én már gyerekkoromban is röhögtem.
viszont ha bazmeg nélkül nem értik meg a tisztelt beszélgetőpartnerek a mondanivalót, ki kell tenni, evvan. :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.07.20. 09:44:08

@Sün! Balázs: és minden kedves szóeredet-elemző. Igenis bazdmeg vagy bazmeg.

Tény, a szó eredete a baszd meg kifejezés. Ám az idők folyamán a használata nyilvánvalóan átalakult, és egyre kevésbé jelenti azt, amit eredendően jelentett. A legtöbb esetben nyilvánvalóan nem is azt jelenti, hogy létesíts vele szexuális kapcsolatot, egyszerűen egy indulatokat, érzelmeket kifejező, nyomatékosító valami, a hivatalos neve egyébként rémakiemelő partikula.

na most, sok ilyen van, A jesszusom-ban még talán érzi az ember, ha akarja, hogy Jézus neve van, de ugye a franc szóban már nem elemzi senki, hogy a franciakór (a szifilisz) nevét rejti. A szavak jelentése módosul, az új jelentéskörrel olykotr az is jár, hogy - talán véletlenül, talán direkt, jelentésmegkülönböztetési céllal - megváltozik az írásmód.

pl. lélek - lélekzet - lélegzet

én gyanakszom, pár évtized, és a papírzsebkendő is zsepkendő lesz, mert elmosódik az eredeti összetétel.

szóval: írd, ahogy akarod, de ne hidd, hogy csak úgy lehet.

Én azt ajánlom, hogy mindig világos legyen, mit akarunk írni, ha szó szerint érted, akkor ltermészetesen baszd meg (pl. Mit kezdjek vele, ha Judit feljön? Sztem baszd meg!), ha pedig kötősző, töltelék, azaz rémakiemelő partikula, akkor bazdmeg, bazmeg, vagy ahogy tetszik, akár bameg...

Naszta · http://naszta.hu 2010.07.20. 09:44:25

Ezért kár volt középiskolába járnod. Mindenki tudja, hogy: a vessző a "geci" és pont a "baszd meg"! Normálisan tehát:

"Ne nézzél geci, mert szájba baszlak baszd meg!"

Sokat kell még tanulnod!

Valaki1 (törölt) 2010.07.20. 09:46:12

@t0thl: egyébként meg inkább 20 alatt gáz a bazdmeg, főleg kiscsajoktól,
én találkoztam egyszer egy 16 körüli kiscsajjal, mondatonként 2 bazdmeg (igaz részeg volt totálra)
de komolyan már zavaró volt pedig mi sem voltunk se józanok, se szépirodalmi beszédűek...

zetorov 2010.07.20. 09:46:52

@Algopirin: Én inkább úgy írnám, hogy "nincs magyar proli bazdmeg nélkül".

Na persze Hofi is egy nyomorult proli volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.07.20. 09:48:52

Szerintem már huszonx éves kor előtt is ciki. Inflálódik. Néha, megfelelő helyen elsütve üthet a trágárság, de folyamatosan...

perix 2010.07.20. 09:57:17

Szerintem ciki!
Sok éve olvastam egy értekezést, mely szerint az indokolatlanul ill. minden ok nélkül káromkodóknak többnyire igen zavaros és problémás a nemi életük. Munkám során tinédzsereknél tapasztaltam is ezt. Fiatal 14-16 éves lányoknál egyértelmű volt: az állandóan "fa.zom"-ozóknak semmi nem jött össze...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2010.07.20. 10:00:26

a napokban láttam (hallottam) két tizenéves leányt beszélgetni a buszon. a melléknév fokozására a kurvát használták (kurva jó, kurva magas), mondatvégi pont helyett pedig a bazmeget.
érdekes beszélgetés volt...

t0thl 2010.07.20. 10:06:51

Utazzatok sokat tömegközlekedéssel, amikor tele van fiatalokkal. Az a szint ha egy 40 éves, alapvetően értelmes emberke haveri társaságban folyamatosan bazmegel, fel fog értékelődni.
Nem akarok bántani senkit, de egy beszélő papagájnak nagyobb és választékosabb a szókincse mint sok mai fiatalnak.
Ja és az artikulációról már nem is beszélek.
Visszamegyünk előember szintre.

indapass90210 2010.07.20. 10:07:09

@Bogoj: a kurvajó már mehet egybe is. Semmi gond nincs vele, bazmeg!

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.07.20. 10:10:17

A "baszdmeg" egy univerzális szó, szinte minden mondatrész helyén állhat.
Amúgy már én találkoztam olyan sráccal, akinek minden 3-4. szava ez volt: "Te baszdmeg, elmentünk tegnap a diszkóba baszdmeg, ittunk baszdmeg egy sört, meg hubiztunk is baszdmeg, és..." (nem folytatom)

Hagrid 2010.07.20. 10:12:21

Munkahelyen nem használom, mert kirúgnak.:D Család előtt sem, mert egy részük bigott, a fiam meg ráér megtanulni oviban.XD
Viszont ha focizni megyek haverokkal, vagy tornára, akkor megy rendesen, de én inkább cifrázom, ahogy kifér.:D Egyfolytában unalmas a bazmegelés...

dekás dezső 2010.07.20. 10:16:26

hát b+, az van, hogy van egy életkor, ami után már semmi sem ciki...

tarr 2010.07.20. 10:17:06

Nekem egyik ismerősöm 23 éves és mondatonként 2szer legalább bazdmeg-ol. Az első 2-3 percben még fel sem tűnik, de utána kifejezetten zavaró. Sokszor már azt is nehéz kihámozni hogy tulajdonképpen mit is akar mondani mert annyiszor használja a bazdmeget. Szerintem a szókincs mindennél jobban megmutatja hogy az illető milyen értelmi szinten van.

2010.07.20. 10:17:52

A bazmegelés meg a káromkodás már régóta megy ebben az országban. Tessék olvasni középkori utazók feljegyzéseit. Igaz akkoriban a fékom csúnyább szó volt mint a baszom. Szépen le vannak ezek írva a Hétköznapi élet Mátyás király korában c. könyvben is.

tarr 2010.07.20. 10:21:11

@tarr: Ja és az igazi proli bazdmegolást szigorúan z-vel kell mondani. :)

brzoli 2010.07.20. 10:24:38

@Bogoj: Ennél már csak az a jobb, ha egy lánytól hallani, hogy szopjá' le!
Amúgy tessék csak sűrűn bazdmegelni, nehogy eltűnjön ez a szép kifejezés, szegényebbek lennénk... :)

szellőláb 2010.07.20. 10:26:54

@vészmadár (pica pica): baszki, te ide is jársz?
Mondjuk, sokat nem számít, de pontosan így érzem én is.

tarr 2010.07.20. 10:28:18

Akkor már egy klasszikus:

Cigány úszni tanítja a fiát, megfogja és bedobja egy medencébe.

-Há ússzá má bazdmeg! Ússzá má BAZDMEG!!! ÚSSZÁ MÁR BAZDMEG!!! HÁ BAAAAAZDMEEEEG.... -

Avatar 2010.07.20. 10:28:19

@greybull:
Szerintem nem a masszőrnővel, hanem a succubus lidérccel hozható kapcsolatba a boszorkány nevében szereplő "nyomni" szótő, de amit a lidérc csinál, annak bizony megint a dugáshoz van köze, nem a sportmasszázshoz...

hu.wikipedia.org/wiki/Boszork%C3%A1ny

exepszzed (törölt) 2010.07.20. 10:28:23

elbaszottország elbaszott szókincse a bazdmeg.

croesus aka. the grinder 2010.07.20. 10:32:32

Ez nem csak nálunk van így, az olaszoknál minden mondatban szerepel a "cazzo" (=fasz) töltelékszó, kb. úgy használják mint nálunk a bazdmeget.

És??? 2010.07.20. 10:35:14

kifejezetten kellemes tud lenni egy jol elhelyezett bazzeg,de kimondotran szeretem az izesebb káromkodást is.amitől eldurran az agyam es ami igazan surmó az pl-nem mondod?

mezítlábasfellebbezés 2010.07.20. 10:36:58

Nálam a top a

"ha'od, gec"

azaz "hallod, geci", amely különösen a negyvenkilós tizenéves lánykáktól picsanaciban, tűsarkúszandiban hangzik igazán eredetiül.

Piszkos Freud 2010.07.20. 10:42:28

IQ függő.
Az igényes, változatos káromkodás, mint a káromkodási versenyről szóló viccben, azonban kifejezetten élvezetes is lehet. Nem mindegy persze, hogy mikor...

dupla vé 2010.07.20. 10:42:56

nem, az a süti, hogy vágod vazze. na akkor már inkább a bazdmeg...

mqqq 2010.07.20. 10:44:32

szerintem is gáz folyamatosan bazmegolni, amikor annyi szép obszcén kifejezés van még ezen kívül...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.07.20. 10:51:11

Nem csak te gondolod így, az összes műműjer és homár is pont így gondolja.

NaEzAz 2010.07.20. 11:01:44

"-Tetszik a stílusod, Töki. Csak túl sok csúnya szót használsz.
-Mi a lóf@szra célzol?"
(A nagy Lebowski)

AutosVilli 2010.07.20. 11:07:11

Kicsi vagyok, székre állok,
basszátok meg, így sem látok!

Bobby Newmark 2010.07.20. 11:12:58

@Avatar: Ehm, ha már elemezgetünk... Én úgy tudom, hogy az alvási paralízishez van köze, (ez ugye arról szól, hogy az ember felébred, de az alvás alatt a mozgásokat blokkoló mechanizmus nem oldódik fel és általában mellkasi nyomás érzetével jár együtt, meg bónuszként vizuális hallucinációkkal), és innen jön a lidércnyomás és a boszorkány szó is.

en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis

greybull 2010.07.20. 11:14:03

@VIKTOR A MAGYAROK KIRÁLYA!: az amerikaiak - már a proli körök ott is, persze - szintén ölég gyakran használják a "fuck", "fuck you", "fuck it" kifejezéseket.
a "fuck" egyébként állítólag még a feudalizmusba vezet vissza, amikor a jobbágy-paraszt-nak arra is engedély kellett, hogy szaporodjék, mivel a fuck, az: f.u.c.k., azaz:
fornication under consent of the King. Szaporodás/paráználkodás a király engedélye által.
Na basszátok meg!

greybull 2010.07.20. 11:17:09

@brzoli: az is bájos, mikor egy 16 körüli angyali szőkeségű lányka a villamoson a barátnőjének azt mondja, hogy: "Kapd be!" Ilyenkor mocorog bennem a kisördög, hogy odaszóljak: "Ne adjak kölcsön hozzá 30 centit a szerszámomból, marad még 40 centi!"

mezítlábasfellebbezés 2010.07.20. 11:21:32

@greybull: szegény amerikaiak. Nekik nagyjából csak a "fuck" van, különféle vonzatokkal, míg nekünk szép anyanyelvünk mennyi érzékletes káromkodást rejt! Minden hangulatállapotra minimum öt különbözőt fel lehet sorolni!

Pong 2010.07.20. 11:25:11

Azt hiszem pont a bazdmeggel demonstrálta egy nyelvész a "nyomorábanismilyentalálékonyamagyar" témát, valami két kőzépiskolás beszélgetésével, ha valaki megtalálja, adok egy internetet.

lazán kapcsolódik:

x3.hu/freeweb/frameset.x3?user=/delray&page=/bmeg/index.html

greybull 2010.07.20. 11:25:37

@Lukréciamia: igen, de a törökök sem piskóták, bazd meg, azok is bazdmeg, tudnak úgy káromkodni, bazdmeg, hogy ihaj, bazdmeg (bocs, ha leány vagy, akkor bazdmeg helyett érts "az iskoláját"-ot)

Bobby Newmark 2010.07.20. 11:30:57

@Lukréciamia: Nézz Angry Video Game Nerd-öt, ő megtanít angolul is választékosan káromkodni... Jó, oké, eléggé dominál nála különböző állatok fekáliája (bullshit, horseshit, apeshit, batshit, stb.), de legalább változatosan használja...

:P

generálpauza 2010.07.20. 11:31:28

@Pong:

Fiatal lány enyeleg fiatal fiúval. A háttérben figyeli õket a fiú egyik barátja. Mihelyst a lány egy pillanatra eltávozik, a két fiú között a következõ párbeszéd alakul ki:
- Baszod, mi?
- Á!
- Át akarsz baszni, mi?
- Ne basztass már! Basznám, baszod, de rábasztam: baszik baszni, baszd meg!
- Ez bebaszott!
- Ezt kibaszottul elbasztam! Bassza meg!

Az internetet postán küldd lécci! Ugyanis nincs még internetem :)

Pong 2010.07.20. 11:34:42

@generálpauza:

Köszi b+, interwebet küldöm, galambpostán, tubica cézárral.

Kukettó (törölt) 2010.07.20. 11:35:39

Ciki, de néha észreveszem magamon, hogy én is sokat használom.
Akkor hanyagolom, aztán újra előjön.

exepszzed (törölt) 2010.07.20. 11:40:48

@greybull: hát nemtom, nem igazán tapasztaltam odaát hogy akár tizedennyire használnák mint itt a sok káromkodást OK NÉLKÜL!, a bazmegtől a kapdbe meg hasonlókig amit itt felsoroltak.
nem állítom hogy ott nem káromkodnak, vagy akár olaszban vagy máshol (ha okuk van rá)...
a magyar egy ritka paraszt nép ezügyben (is) mert ok nélkül is nyomja.

mezítlábasfellebbezés 2010.07.20. 11:41:01

@greybull: leány vagyok, de bányászhallgatókkal laktam a koliban. Szóval bazmeg, nem kell kímélni :)
És mi a törökök fuckja?

2010.07.20. 11:41:51

nemtom, húsz éve is bazmegeltem, most is azt teszem
csak úgy rámragadt, büszke nem vagyok rá, de ez van... nem használom minden mondatban de ha valakivel 2 percet beszélek becsúszhatik... mondjuk ilyen állásinterjún meg megbeszéléseken igyekszem kerülni :) (általában sikerül)

4mcrue 2010.07.20. 11:48:22

"...az bazdmeg az főleg bazdmeg.."

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.07.20. 11:56:47

@Lukréciamia:
"leány vagyok, de bányászhallgatókkal laktam a koliban. Szóval bazmeg, nem kell kímélni"

Te vagy Hófehérke (, bazdmeg)? :]

Pong 2010.07.20. 12:06:23

@Lukréciamia:
"leány vagyok, de bányászhallgatókkal laktam a koliban. Szóval bazmeg, nem kell kímélni"

Gengbeng?

TemplarOmega (törölt) 2010.07.20. 12:34:04

@Lukréciamia: Kemény vagy bazmeg mint a fagyott kutyaszar.
Hát ha vájárok hajtják benned a járatot az nem amatőr műsor lehet.

Amúgy egy hűlyeség ez a poszt baz.

helenésafiúk 2010.07.20. 12:36:43

múltkor elpanaszoltam voltpasimnak, hogy az új udvarlóm beszólt, hogy csúnyán beszélek. Erre ő: -büszke vagyok, hogy ezt tőlem tanultad!:)

mérien 2010.07.20. 13:09:23

@zetorov: Az első mondatot szinte teljes lefedettséggel igaz. De azt gondolom, Hofi óta nincs igazi humorista hazánkban, ő még a xarból is viccet csinált.
Ő egyébként azt mondta, hogy mire menne a magyar ember "bazd meg" nélkül.
Szóval Hofit "lenyomorultprolizni" rendkívül sértő dolog.
Ritka tehetség volt, add hoc csinált humort mindenből. S ez azért ebben a szomorú országban nem kis teljesítmény!

the_line 2010.07.20. 13:10:02

@greybull: Ez uraban legend :)

Amúgy az angolok/amerikaiak is káromkodnak az egy szál fuckjukkal, de annyit legtöbben nem, mint nálunk. A lengyelek viszont szerintem vernek minket, nem mégy el úgy 15-30 közötti korosztály emberei(nah jó, leginkább férfiak, bár a lányok sem épp szégyellősek) mellett az utcán, hogy ne hallanál 2-3 "kurvát" 10 másodpercnyi párbeszédbe sűrítve, hogy a "kibaszott/bassza meg/basszam meg" különböző módozatairól ne is beszéljünk.

varvizib 2010.07.20. 13:34:00

Igen, az állandó bazdmegolás valóban ciki, de ezt azok az emberek, akikre jellemző, nem tudják, és már csak azért sem veszik észre magukat, mert hozzájuk hasonló emberekkel tartják a kapcsolatot.

Normális társaságban, elit környezetben, értelmiségi emberek között és az illem szabályai szerint már 1-1 káromkodás sem elfogadható, és a következménye gyakran kiközösítés.

Gyakorlatilag csak parasztok bazdmegelnek. Viszont parasztokból egyre több van, ezért látszik természetesnek.

mezítlábasfellebbezés 2010.07.20. 13:42:30

@varvizib: én azért megkülönböztetném az értelmiségieket a sznoboktól. Ez utóbbiaknál valóban lehet a káromkodás "büntetése" a kiközösítés. A "valódi" elit/értelmiség köreiben szerintem egy jól elhelyezett káromkodással nincs semmi baj.

Egyébként káromkodás nélkül is lehet valaki akkora tuskó, hogy magától hasad.

Vkat118 2010.07.20. 13:52:52

Szerintem nem ciki 60 évesen sem csak tudni kell kivel/hol érdemes.

Algopirin 2010.07.20. 14:03:05

@zetorov: részletkérdés
legkedvesebb szavam a leszarom után
faszom.

Powerpill 2010.07.20. 14:03:15

én személy szerint a gecizést rühellem a legjobban. a bazdmeggel nincs különösebb bajom, mivel én is használom.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.07.20. 14:09:12

@varvizib: hát hallottam az irodalomtudományok doktorát (csinos nő ráadásul) a nyelvtudományok kandidátusával (4 nyelvet anyanyelvi szinten beszélő 50-es arc) úgy beszélgetni doktori képzési témáról, hogy még én is csak kapkodtam a fejem a röpködő lófaszok elől... és nem 10 évente egyszer fordul elő ilyesmi. Úgyhogy baszomalássankérlek, ebben tévedsz.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 14:26:17

Ha az index főoldalára nem ciki kiírni, a többi ocsmány címmel együtt, akkor nem. Csak olvass egy kis index főoldalt, minnyá lesz még pina, pics, fasz, meg minden. Egy oldalon....Képmutatás powa!

FGSuperman 2010.07.20. 15:07:40

basszátok meg
végigolvastam és nagyon igaz
basszátok meg:-)

ergerberger 2010.07.20. 15:59:57

"huszoniksz éven túl már ciki az állandó bazdmegelés?"

Jaja, huszonéves koron túl az élet is ciki bazdmeg!

Huszonévesen viszont semmi sem ciki, akkora fasz lehetsz, amekkora csak akarsz!

Win Elen 2010.07.20. 16:21:44

ha valaki látta volna esetleg szinkronosan, a Gunmen/Fenegyerekek című klasszikus C muvit, akkor abban ott az élő példa a legjobban elhelyezett bazdmegre, amikor Armor-nak feltűnik, hogy bomba van a hajón és bizony kibasztak vele csúnyán... na akkor belenéz a kamerába, benyögi a bazdmegét, kamera távolra, és felrobban a picsába... na azt nagyon elkapták ott.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.07.20. 21:56:11

Hejj, mi volt itt?

@varvizib:
A káromkodás maga nem ciki. egy megfelelő időben, helyen, vagy hangsúllyal elhelyezett bazdmeg, vagy bármi más, kiválthat egy kb. kétperces monológot.
Én is szoktam bazdmegelni, és szerintem az emberek 99%-a is szokott. Nem ezzel van a baj.
Azzal, hogy a 6 db. bazdmeg/perc már bántotta a fülemet. És mindezt egy negyvenakárhány éves ember nyomatta...

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.07.20. 21:57:05

@generálpauza:
az, ha jól emlékszem, Grétsy tanár úr műve.
Zseniális.

babsz 2010.07.21. 00:34:17

@roli101:

"Valóban elszomorító, hogy általánossá vált ez a kifejezés. Jómagam tartózkodok az ilyen vulgáris kifejezések használatától mások társaságában."

ööö részemről inkább száz bazdmeg, mint egy "tarózkodok"

virágelvtárs 2010.07.28. 20:22:16

A bazmegolás egészséges! Ez volt az első szó, amit a feleségem magyarul megtanult, a szeretlek, meg ilyenek jóval utána jöttek.

Algopirin 2010.07.29. 13:46:04

Na mi van bazmeg nem lesz új poszt?

:D

Algopirin 2010.07.29. 13:47:33

Na mi van bazmeg, nem lesz új poszt? :)

:D

Algopirin 2010.07.29. 13:48:05

kurva blogmotor bazmeg

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.07.30. 16:31:01

@Algopirin:
hátdehogyne lenne
csak nemtom mikor
jelenleg munka és/vagy felújítás, festés, meg ilyenek
süti beállítások módosítása