hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Csak egy kérdés 21.

2010.01.04. 13:23 Vérszegény éjszakai dúvad

Úgy fogalmaz az Index.hu ezen cikkének bevezetőjében, hogy:

 A buszsofőrök megmutatták milyen az élet kollektív szerződés nélkül: volt, hogy az ülésemelő miatt maradt garázsban a jármű.

Überfasza, bizony mondom überfasza. Most aztán megmutatták, hogy milyen jól tudnak nem dolgozni.

Mondjuk azt azért már eddig is sejtettük tudtuk, hogy milyen munka folyik egy állami tulajdonú vállalatnál Magyarországon. Mind minőségileg, mind mennyiségileg erősen kifogásolható, ahol ez utóbbi kifejezés inkább dicséret.

Szóval arra lennék kíváncsi, hogy vajon mikor fogják megmutatni azt, hogy az milyen, amikor dolgoznak? Amikor tényleg jól, pontosan, szépen, esetleg gyorsan is dolgoznak?

De ez csak enyhe kíváncsiskodás, erre választ sem várok. Amire viszont tényleg kíváncsi lennék az a következőkkel kapcsolatos:

Az új, menedzsment által ajánlott kollektív szerződést 12 (főleg metrós és villamos) szakszervezet elfogadhatónak találta, ám arányuk nem éri el az aláíráshoz szükséges 65 százalékos dolgozói képviseletet. A sztrájkot most 11 (főleg buszos) szakszervezet támogatja.

Basszameg a jegesmedve ezt a céget, jól értem, hogy ez minimum 23, értsd: huszonhárom szakszervezetet jelent egyetlen cégen belül?????

8 komment

Címkék: bkv abszurd akarom tudni?

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr721644815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.01.04. 14:58:01

A BKV (maradék) vagyonát eladni, az egész pekvancot felszámolni a ge.ibe, és piaci alapra helyezni a tömegközlekedést a fővárosban. Ez a gyógyszer a BKV-nak nevezett betegségre.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.04. 19:32:23

index.hu/belfold/budapest/2010/01/04/sosem_lattam_ennyi_embert_buszmegalloban/

"A másik oldalról is kaptunk üzenetet, amelynek feladója egy egyszerű buszsofőr. Mint írja, mióta a vállalatnál dolgozik, még nem volt járatkimaradása. Hétfő reggel megtett 3 kanyart, és mivel nem volt fűtés a vezetőfülkében (egyébként az utastérben sem), lefagyott a lába, pedig bakancs és sízokni volt rajta, a térdét pedig sállal bugyolálta. Amikor felállt, a lábai, mint valami művégtagok, alig vitték. A hidegben folyamatosan rájött a vizelés, a sofőrváróba pedig nem lehetett bejutni. Fűtetlen járművel egyébként hideg időben nem is lehet elhagyni a garázst, ő bíztam benne, hogy idővel felmelegszik. Nem így történt. Visszaküldték a garázsba, másik járművet nem kapott. Úgy gondolja, hogy többet tett az utasokért, mintha el sem indult volna. Az a probléma, hogy eddig olyan problémákkal, amit a cikk apró-cseprőnek nevez, általában elindultak a sofőrők, pedig a szabályzatot szigorúan véve nem lehetett volna. Így működött a BKV. A mostani összes garázsban maradt jármű dokumentáltan, a műhelydolgozók aláírásával igazolva nem állt forgalomba, vagy állt ki onnan."

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.01.05. 08:22:18

@immortalis:
nahát, pekvanc. Ezt a szót eddig még nem is hallottam.
Egyébként szerintem csak óvatosan a privatizációval, láttunk mi már karón varjút, nem igazán lenne versenyhelyzet Bp-n a tömegközben, akkor meg elfajulhat a dolog. Inkább csókosok helyett tényleges menedzserek kellenének a lehető legtöbb posztra, nomeg átlátható gazdálkodás. Mármint mindenki számára.

@bs395:
Most erre mit mondjak? A busz az utasok számára is fűtetlen, pedig az utasok még fizetnek a használatáért is. Persze máraki...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.05. 09:07:05

@Vérszegény éjszakai dúvad:
mond azt, hogy csoda, hogy eddig nem esett szét budapest tömegközlekedése, és ez pont azoknak köszönhető, akik szemet hunytak a visszáságok felett, és csinálták a munkájukat.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.01.05. 18:15:19

@bs395:
hát nemtom, nemtom. Nekem azért vannak kétségeim a bkv alkalmazottak dicsőítésével kapcsolatban.

Nem akarok azzal jönni, hogy dehát miért nem hagyta ott a békávét, merthát azért sejtem a választ, de nem hiszem, hogy szentnek kellene beállítani őket, ti. ezek a buszok akkor eddig is szarok voltak, eddig mégsem sztrájkoltak...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.05. 19:58:00

@Vérszegény éjszakai dúvad:
mert a kollektív szerződés amolyan adok-kapok: ők átlagon felüli fizetésért cserébe a munka törvénykönyvénél többet vállalnak, és szemet hunynak ez-az felett, de most csak a szemhunyás maradna, meg a többletmunka, kevesebb pénzért.
mindazonáltal a bkv figyelő a megmondhatója, mennyire szentek :-).

yda 2010.01.05. 21:09:10

Úgy látom, hogy ti még nem vezettetek egy nagy nagy marha,buszt fővárosi vagy más forgalmba,azért a kevés bérért amit a soförök kapnak miközben a semmitevő fönökeik mIlliókat vágnak zsebre és a mindenkori komcsi párt zsebébe is leadják a sápotSzáljatok magatokba "édesdrága"
MSZMP-és maradványok..

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.01.06. 09:32:10

@yda:
Nem. Viszont én sem szalag mellett dolgozom, felelősség rajtam is van, nem is kicsi, dettó szar fizetésért.
Mondjuk én legalább próbálkozok másik helyet találni.