hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Több fényt!

2010.01.12. 20:18 Vérszegény éjszakai dúvad

Ha egyszer tényleg kitör Magyarországon a Galaxis útikalauz stopposoknak című könyvben sokszor megemlített forradalom, akkor azt hiszem nagyon nehéz lesz eldönteni, hogy kiket kell először a falhoz állítani. Nyilvánvalóan elég sokan pályáznak majd erre a "megtiszteltetésre", és még inkább nyilvánvalóbban a pályázók közt lesz majd az összes kis helyi monopólium, szóval az összes víz-, gáz-, és villanyszolgáltató a maguk kis középvezetőivel és igazgatótanácsukkal egyetemben.

Én most éppen az ELMÜ-re buktam ki, egész egyszerűen már nonszensz amit művelnek.

Ott kezdődik a sztori, hogy még november környékén hozott a postás némi pénzt, mondván, hogy az ELMÜ küldte ki, mert túlfizetésünk van. Ehhez tudni kell azt, hogy havonta diktáljuk a mérőóra állását, ami alapján ők kiállítják a számlát, tehát túlfizetésünk semmiképp nem lehet. Jó, semmi kétségbeesés, ha az ember pénzt kap, az jó dolog, másrészt viszont tudtuk, hogy ez nem lehetséges, tehát telefon az ELMÜ-nek, megtudakoljuk, hogy akkor ez most hogy is van. Vonal túlsó végén kedves női hang mondja: Ne tessenek aggódni (egyébként nem aggódtunk, ismétlem pénzt kapni jó dolog), de ne tessenek elkölteni, mert tévedés volt, nemsoká megy ki egy sokkal magasabb összegű számla.

Jól van, jófejek voltunk, nem költöttük el, csakhogy közben anyámnak be kellett menni az ELMÜ-höz, ti. kaptunk tőlük egy olyan levelet is, hogy megtudták, hogy apám meghalt, de hát a villanyóra még mindig az ő nevén van, és hogy ha ezen az áldatlan állapoton nem változtatunk, de izibe', akkor bizony itt kőkemény irgum-burgumok lesznek. (Valami büntetéssel fenyegettek, nem tudom már mivel).

Jól van, beleegyezés kitölt, anyám beutaz, mert az ő nevére kerül a villanyóra, villanyóra átír, de anyám - ha már ott volt - mondta az ügyintézőnek, hogy akkor intézzék el azt a nagyösszegű villanyszámlát is, ott volt nála a pénz, amit túlfizetésként kiutaltak, a maradványösszegre meg kapott egy csekket, amit befizettünk.

Na. Ez volt kb. három hete.

Ma viszont hozott a postás egy ELMÜ számlát, egy pontosan olyan összegről, ami az ügyfélszolgálaton leadott túlfizetés, illetve az ott kapott csekk összege.

Jó, én kicsit kiborul, ELMÜ-t pokolba kíván ügyfélszolgálatostul, igazgatótanácsostul, mindenestül, aztán gondoltam, hogy akkor online ügyintézés. Mivel az ELMÜ-vel online még nem ügyintéztünk, ezért első lépés a regisztráció. Szépen megadok minden adatot, erős jelszót választok, hogy ne legyen gond, szépen begépelem a vevőkódot, meg a fogyasztási hely azonosítót, elfogadom a felhasználási feltételeket, aztán megnyomom az elküld gombot, és már mennék az postafiókomba megnézni, hogy mit küldtek a regisztrációra, amikor feltűnik, hogy az ablak tartalma tulajdonképpen nem változott, az általam beírt adatokat még mindig látom a képernyőn.

Jól van, oldalon kicsit lejjebb görget, amikor a következőt látom:

Vevőkód/Fogyhely nincs összerendelve, szerződés nem aktív

Mintha elköltöztünk volna, vagy mintha nem is tudom mi történt volna. Nem tudom mi a francot bogarásznak azzal a rohadt szerződéssel, mindössze annyit kellett volna változtatni rajta, hogy az eddigi fogyasztó neve mögé odabiggyeszteni egy -t. Hát ezt hogy a francba nem lehet három hét alatt megoldani? Sőt egyáltalán mi a francért kellett az eddigi szerződést úgymond széttépni, és lehúzni a wc-n? És egy kurva befizetést miért nem tudnak három hét alatt feldolgozni?

Egyáltalán dolgozik valaki úgy normális módon az ELMÜ-ben, vagy a számlákra hasraütéssel írnak be fizetendő összegeket?

Ha pedig az ELMÜ dolgozóinak sötétség van a fejében, akkor valahogy gyújtsanak benne világosságot, úgyis valami hasonló a cég profilja.

4 komment

Címkék: abszurd elmü welcome to hungary

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr91667527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.01.13. 13:08:06

Én az ELMÜ-vel kapcsolatban akkor akadtam ki, amikor beköltözésünk után a nevemre akartam íratni a villanyórát. Igen ám, de nem csak én vagyok a tulaj, hanem a feleségem is, így csak akkor voltak hajlandóak megtenni, ha a feleségem is hozzájárul. Ahhoz, hogy én fizessek. Helyette is. Ó, szent Bürokrácia...

Win Elen 2010.01.18. 11:12:41

Tapasztalatom szerint - de talán ez mára változott - az egész hivatali online platform egy borzalmas fércmunka. Nem, nem a technikai része miatt, illetve a legkevésbé azért, hanem sokkal inkább maga a hivatal adatbázisa a probléma okozója. Nevezetesen, ma megcsinálni egy ügyfélkapcsolatokat menedzselő rendszert nem probléma. A gond azzal van hogy azt rá kell húzni valamire. Először is valószínüleg kevés hozzáértő ember van arrafelé, akik időben elkezdték volna a digitális átalakulást, átállást. Ezért minden papíron van vezetve. Azt meg kevés szerver tudja írni-olvasni. Pár éve, még gépelt levelet kaptam a bíróságról, vagy a pol.hiv-ból, amikor a netbanking már napi rutin volt. Így, még ha jó is a rendszer, értelme nem sok van. Az állami hivataloknál a legsúlyosabb a helyzet.

Szóval én nagyon ferde szemmel tekintek a webes ügyintézésre, annak ellenére, hogy más területeken abszolúte kihasználom azt.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.01.18. 17:23:23

@Win Elen:
webes ügyintézés?
az időpontfoglalás az működik, aztán ennyi :)

illetve :(
bár az ügyfélkapu ezen részét nemigen térképeztem még fel