hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Karosszék, hátradőlés, mosolygás

2009.06.30. 14:44 Vérszegény éjszakai dúvad

Igazi vihar söpör át az országon, a légmozgás ereje épületeket dönt le, a háztetők repkednek, mint a fecskék az égen, fákat csavar ki, autókat borít fel, a Balaton vizét úgy felkorbácsolja, hogy a parti településeken cunamiriadót léptettek érvénybe. De ezt nem szupercella, vagy bármilyen más időjárási jelenség okozza, hanem a megkönnyebbülés sóhajai törnek elő ekkor erővel a mellkasokból. Nem cigány volt! Ökölcsapás a levegőbe, majd diadalmas mosoly az ajkakon, majd hátradőlés a karosszékben. Probléma megoldva, nemdebár?

S aztán persze lehet "na, ugye megmondtam kedves nácifasisztaszélsőjobboscsőcselék barátaim"-ozni. Lehet, de teljesen felesleges.

Felesleges, mert semmiféle probléma nem oldódott meg. Ezzel maximum az került bebizonyításra, hogy nem csak a cigányok között születnek állatok. Sőt, ilyenfajta állatok nyilván születnek Nyugat-Európában, meg Amerikában és Japánban is. Aztán majd, ha emberi kolóniák lesznek a Holdon, meg a Marson, ilyen állatok ott is fognak születni.

Azért is felesleges hátradőlni és mosolyogni, mert a kiskunlacháziak problémája ettől még nem oldódott meg. Sem a cigányoké, sem a nem cigányoké.

A cikkben nyilatkozó asszonynak pedig azonnali munkát követelek egy minisztériumban, vagy a kisebbségi ombudsman irodájában, mert lényegesen több esze van, mint bármelyik antirasszistául beszélő, önmagát liberálisnak hazudó politikusnak.

Az a baj, hogy nekünk nincs nevünk. Ha Kovács Pisti elkövet valamit, akkor azért Kovács Pistit elítélik. De ha mi teszünk valamit, azt 'a cigányok' tették, nem XY, aki történetesen cigány.

Csókolom, ez ennyire egyszerű.

A cigánykérdés (és ezalatt értsük most a társadalmi perifériára szorult tömegek reintegrációs problémáját, vagy ha úgy tetszik, az underclass problémáját) a rendszerváltás óta csak súlyosbodott. Ha van olyan problémája az országnak, amelyben nem sikerült a probléma felszámolása irányában lépnünk, hát akkor ez az. És a valódi gond az, hogy nem csak, hogy előre nem tettünk egy lépést sem, de az utóbbi húsz év tunyaságának és tehetetlenségének hála inkább hátrafelé haladtunk.

A megoldást pedig nem a nonstop nácizás és cigánybűnözőzés jelenti, hanem az érdemi munka. Stratégiai és operatív programok kidolgozása, a szükséges lépések megtétele. Teszem azt, valami ilyesmiket.

Persze ez sokkal nehezebb, mint cigánybűnözésről, vagy megélhetési bűnözésről beszélni, nehezebb, mint a cigányság integrációjára szánt hatalmas összegek felhasználását ellenőrizni, nehezebb, mint kiállítani a nyilvánosság elé egy Kolompárt, hogy napi 24 órában hülyeségeket beszéljen.

Nehezebb, de kifizetődőbb. Már csak azért is, mert nem késlekedhetünk már túl sokáig a kérdésre adott válasszal. Azt hiszem húsz év semmittevés épp elég volt.

136 komment · 1 trackback

Címkék: romapolitika

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr291217872

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.06.30. 16:12:51

Persze, hogy cigányok voltak?Hét hónapja történt, hogy Kiskunlacházán egy fiatal lány, Horák Nóra gyilkosság áldozata lett. Azóta a radikális média és a hasonló nézeteket valló polgármester többször is minden kétséget kizáró bizonyossággal állította,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fakof 2009.06.30. 16:15:00

hát.. azért ne húzd fel magad annyira, mert még megszédülsz bele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.30. 16:24:03

"Az a baj, hogy nekünk nincs nevünk. Ha Kovács Pisti elkövet valamit, akkor azért Kovács Pistit elítélik. De ha mi teszünk valamit, azt 'a cigányok' tették, nem XY, aki történetesen cigány."

Ha a cigányok valójában normálisan akarnának élni, és hajlandóak lennének legalább a törvényeket betartani, akkor lenne nevük, mert akkor nem egy csoportot azonosítanának a bűnözéssel, amelynek tagja nagy %-ban bűnöznek.

2009.06.30. 16:26:29

a zsidók tették, hogy vérébül süthessenek a zsidajok maguknak maceszgombócot pészáhjukra fuck yeah, állitólag a traubi intézte úgy, hogy goj legyen az elkövető és mindenképpen magyar mert azokat minden zsidaj utálja magánálértetődően kannásbor

peca1000 2009.06.30. 16:27:11

"Az a baj, hogy nekünk nincs nevünk. Ha Kovács Pisti elkövet valamit, akkor azért Kovács Pistit elítélik. De ha mi teszünk valamit, azt 'a cigányok' tették, nem XY, aki történetesen cigány."
Az az igazi baj, ha az áldozat cigány akkor nem azt írják, hogy K.M (Kolompár Marlonbrandó) az áldozat, hanem, hogy cigány ellen követték el, és EZ MEKKORA RASSZIZMUS", mert biztos a származása miatt tették (98 %-ban szintén cigány emberek tesznek ilyet)

Bezzeg, ha cigány követ el valamit, akkor nem lehet cigányozni, hanem:" K.M Kispurdéi lakos alaposan gyanúsítható"

Ettől baszódik fel minden egészséges önérzetű állampolgár agya, MIÉRT NEM ÉRTIK MÁR MEG?

Öreg Sam 2009.06.30. 16:32:08

Valamit nagyon elqrtunk cigányügyben,de ez nem 20,hanem legalább 50 éves elcseszés.
Ha most hozzákezdenek a nagyokosok a megoldáshoz,akkor is fényévekkel leszünk elmaradva. Németországban pl. miért nincsenek égető gondok ezzel??Voltam,láttam,éltem ott.
Valaki menjen már ki a nagy jobb/bal duma helyett tapasztalazcserére,mielőtt késő lenne.Máris késő.

atomrebel 2009.06.30. 16:33:25

mi van már? nem érteni semmit sem

ki nem volt cigány?

Fira 2009.06.30. 16:39:54

@atomrebel: Horák Nóri gyilkosa.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.06.30. 16:40:13

kérném az állatokat kihagyni ebből.
sértés rájuk nézve. ;)

mingyá beszólok! 2009.06.30. 16:45:41

Bocsi.

Mi az hogy "cigány", meg "nem cigány"?!

A k***@ anyját annak a rohadt bélféregnek aki ezt a megfogalmazást elterjesztette a médiában!

Kikérem magamnak hogy "nem cigánynak" és "nem zsidónak" titulál egy csökkent értelmi képességű rikkancs horda, csak mert fehér átlag magyarnak születtem. Köcsög rasszista gyökerek! Mintha a cigányság egy érdem volna.

Amúgy meg hogy a faszomba van hogy ezeken a füstös seggűeken állandóan segíteni kell? Persze a MI pénzünkön! Kurva anyjukat, tartsák be a törvényeket, tanuljanak, dolgozzanak. Nem a kifogásokkal meg a nyavajgással kéne már 20 éve szétlopni az országot.

Undorító!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.30. 16:48:00

Gratula, írtál egy oldalt a semmiről.

Talán ha beillesztenél egy tanulmányt arról, hogy a Föld a Nap körül kering, még tartalmasabb lenne a poszt.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 16:51:27

Na, most hogy kifostam magam a számon át, talán hozzáfűznék valami értelmesnek látszót is.

A gyilkosság elkövetői valószínűleg soha nem kerülnek rendőrkézre. Megint egy tipikus kényszer szülte megoldást kaptunk, az elmebetegnek meg úgyis mindegy. Kár hogy csak cigány haverjai voltak, akikkel állandóan együtt lógott, és minden marhaságba bele tudták rángatni. Sebaj, végre nem cigány az elkövető... "Juhéj! drazsé hátradőlhet a fotöjben, bonthassák a pezsgőt!"

EMU 2009.06.30. 16:52:35

@Öreg Sam: Keveset mondasz azzal az 50-nel is. Többszáz az. Ugyanolyan kisebbségi, nemzetiségi bomba volt ez mindig is, mint a tót, a horvát, a szerb, a román helyzet határainkon belül, ami Trianonba torkollott. Ha nincs I. világháború tegyük fel, és Trianon nincs, akkor is lett volna helyette más olyan pattanásig feszült helyzet, ami nemzeti tragédiába torkollott volna. Mert mi büszke magyarok ritka balfasz módon, elképesztő gőggel, és lekezeléssel kezeltük mindig is a kisebbségeket, nemzetiségeket, jelen pillanatban pedig ott tartunk, hogy nem értjük, miért utál mindenki körülöttünk kivétel nélkül, miért kívánja annyi nemzet a vesztünket. Hát azért, mert amíg lehetett, addig úgy bántuk velük, mint a kutyával. Most meg nyögjük, és hebegünk, hogy lehet ez, ami van. Úgyhogy ha a cigánykérdésben a széljobb eszelőseinek tetsző módon próbálnánk előrelépni, azt ugyanúgy vissza fogja adni a sors meg az idő, ahogy Trianon esetében a nemzetiségi politikánkat. Szemét módon bánunk (el) velük, sokszoros szemétséget fognak visszadni, amint módjuk nyílik rá. Ezért buta a jobbik, és ezt nem fogja fel a buta agyával az összes kirekesztő marha, aki ezzel csak keresi a bajt. Trianonért sír, toporzékol, prüszköl, pedig éppen a hozzá hasonló mentalitás vezetett oda is.

hatja 2009.06.30. 16:56:38

kellett már ez, most hogy a putrigyújtogatós láthatatlan náci hordák is kezdenek árnyalódni biztosítási csalásokká és egyebekké.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:00:02

@EMU: Hogy Te mekkora egy okos hozzászólást nyomtál ide!

Csak azt felejted el hozzátenni, hogy az Osztrák-Magyar Monarchiában a nemzetiségi önrendelkezést leginkább az osztrák fél és a bécsi udvartartás korlátozta. Gondolom 1848-ról csak ködös emlékeid vannak, nem gond. A Kiegyezés utáni időszak nemzetiségi politikáját meg talán kicsit árnyaltabbá teszik az akkori nemzetiségek szélsőségesen erőszakos elszakadási kísérletei, amik persze egy liberális megközelítésben kedves kis diákcsínynek tűnnek. A trónörökös meggyilkolása pont egy kissebségi kultúra természetes megnyilvánulása volt nemdebár? Gyökér!

Halmozottan Hátrányos · http://hatrany.blog.hu 2009.06.30. 17:02:42

@EMU: Korrekt hozzászólás, nagy igazság.

@Rettegettegérfog: Ne azt bántsd, aki élelmes módon él a visszaélés lehetőségével. Kérd számon azon, aki tökéletlen jogszabályalkotással lehetővé tette ennek a helyzetnek a kialakulását.

Továbbá igazat adok mind a poszt írójának, mind Peca1000-nek.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:06:07

@Halmozottan Hátrányos:

"Élelmes módon visszaél a visszaélés lehetőségével?!" (Alkalom szüli a tolvajt?)

Pontosan az "élelmes módon visszaélők" által hozott jogszabályok mentik fel a pusztán parazitákat. Ne gondold hogy ezért még a parazita vétlen. Sajnálom hogy ez még mindig sok ember számára nem érthető.

sapuh 2009.06.30. 17:07:55

A kovácspistis példázattal egyetértek, azzal a kiegészítéssel, hogy ha valahol roma az áldozat, akkor sem kellene ezt hangsúlyozni, legalábbis nem rasszizmust kiáltani mindaddig, amíg kétséget kizáróan be nem bizonyosodik, hogy valóban a bőrszín volt az indíték.
Különben Horváth Aladárék futnak bele olyan szép esetekbe, mint a Mortimer-ügy. És még sorolhatnám.

Másrészt el kellene felejteni azt a balliberélis marhaságot, hogy minden CSAK szociális kérdés. Igenis különbség lehet a különböző embercsoportok munkakultúrájában/életvitelében/civilizációs szintjében. Ez nem alsóbb- vagy felsőbbrendűséget jelent, de ha két népcsoport együtt akar élni, akkor az csak közös normák mentén lehetséges.

Ennek mentén lehetne megkötni egy (utópisztikusnak tűnő) társadalmi szerződést: mi, nem cigány magyarok vállaljuk, hogy nem rekesztünk ki titeket a bőrszínetek miatt, cserébe ti, cigány magyarok vállaljátok, hogy a társadalom hasznos tagjai lesztek. Mi vállajuk, hogy adunk nektek hálót, ti vállajátok, hogy halásztok vele, és nem halat vártok tőlünk.

Tudom, hogy elég idealisztikus elképzelésnek tűnik mindez, de legalább a közbeszédben felbukkanna az, hogy KOMPROMISSZUMRA van szükség, ami mindkét féltől kemény áldozatokat kíván. Ehelyett mindenki áldozatnak érzi magát, mindenki retteg: ki attól, hogy leütik az aluljáróban a mobiljáért, más attól, hogy elviszi a gárda - és közben senki sem gondolkodik.

És persze, ugyanezek a problémái megvannak a cigányságnak Csehországban, Romániában, Szlovákiában, de attól a magyar (cigány és nem cigány) társadalom még mutathatna példát...

EMU 2009.06.30. 17:10:22

@rettegettegérfog: Még csak vissza sem kell menned 48-ig, elég volna ha Trianonról nem csak a b középben meg a gárda gyűléseken hallanál hasonlóan tapló illetőket hülyeségeket beszélni, és akkor tudnád én miről beszélek a kisebbségek kapcsán. Vagy azt is érdemes volna a kocsmában megkérdezned valami vérmagyar testvéredet, hogy a Tisza időkban hány nemzetiségi képviselője volt az akkori országgyűlésnek, ami azért valamivel nagyobb terület reprezentált, amit nem feltétlenül Álmos áldott meg az uránuszi kupájából Jézus testével.

vontod75 2009.06.30. 17:10:51

@Öreg Sam: OFF Talán azért mert megvannak nekik a maguk cigányai. Látogass el Kreuzbergbe és megérted miről beszélek. A török köncentráció elég durva. ON

borgir 2009.06.30. 17:11:21

@rettegettegérfog: Nem akarom összezavarni a világképed de a kiegyezés után pont a liberális magyar elit járt az élen a nemzetiségek elleni adminisztratív fellépésben. Gavrilo Princip-et összekeverni a nemzetiségi mozgalmakkal pedig csak enyhén felületes, de ne aggódj.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:14:01

@Halmozottan Hátrányos: Az élelmességről pedig picit mások az elképzeléseink. Gondolom az "élelmes" honfitársainknak köszönhető hogy tömegek vesztik el a bizalmukat az ún. "demokratikus jogrend" nevű képződményben. Nem, ezt nem kajálom meg, az hogy valaki folyamatosan a kiskapukat keresi és vérében van az ingyenélés, a mások lehúzása, és ezt még kultúrának titulálja az nem élelmesség. Az egy parazita.

Öreg Sam 2009.06.30. 17:14:58

EMU!

Igazad van,nem is vitatéma,én nem akartam ilyen régkorokba visszamenni,csupán jelezni szándékoztam,hogy a "felszabadulás" lett volna az utolsó történelmi alkalom elkezdeni rendbe rakni a "cigánykérdést".
A többivel feltétlenül egyetértek.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:17:39

@EMU: Tökre bírom a stílusod! Amint valakinek ellenvéleménye van, az máris mélymagyar, gárdista, és lumpen. Ez nem szokott konfliktust okozni otthon a családodban Te kis okostojás?
Gondolom apukád már lebaszott párat a hülyeségedért... :)

sapuh 2009.06.30. 17:19:07

@EMU: kérlek, mutass rá arra kelet- vagy közép-európai nemzetre, amelyikről példá vehetünk a kisebbségvédelem terén. Az 1918 előtti időszakra vonatkozó kritkád jogos, ha hozzáteszed, hogy utána szinte minden vegyes lakosságú területen romlott a helyzet a régióban.

Szudétanémetek, balti népek, görögországi kisebbségek, délszláv polgárháború, Moldávia, Transznyisztria, krími tatárok, ukrajnai oroszok, stb. - soroljam még?

Hozzátenném, hogy rengeteg magát védtelennek érző kisebbség nyúlt erőszakhoz az elmúlt évtizedekben: IRA, ETA, UCK, dél-tiroliak, korzikaiak, stb. A magyarok eddig soha sehol.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:20:20

@borgir: Pontosabban a magyarországi libeláris elit. Szerinted miért volt már akkor Magyar Antiszemita Párt a Nemzetgyűlésben? Ja, ezt még gondold át... az akkori "liberális" törekvések ugyanúgy a nemzet ellen irányultak mint a maiak. Persze a liberalizmus nem ezt jelenti, de olyan jól lehet vele takarózni. Ajvé!

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:24:42

Mi van cicám? Agyvérzést kaptál? Nehezet kérdezett a csúnya bácsi, ugye? Te szegény!

EMU 2009.06.30. 17:24:45

@TaTa86.: Én meg nem bírom a te stílusod. Sem tökre, sem sehogy. Az meg nem ellenvélemény, hogy egyből gyökerezel és származásom után érdeklődsz, ez egyszerű tahóság. És ahogy látom, te ebben leled identitásod. Jó egészséget hozzá! :)

sapuh 2009.06.30. 17:25:00

@borgir: @rettegettegérfog: hagyjuk már a 19. századot, könyörgöm. Teljesen mást jelentett a liberális szó, és talán Svájc volt az egyedüli ország, ami nem államnemzetben gondolkodott.

Meg lehet nézni, hogyan védte a saját területén élő etnikai csopotok önrendelkezési jogát a francia, a brit vagy a német kormány. Vagy AKÁRMELYIK.

Öreg Sam 2009.06.30. 17:25:47

Vontod!

Láttam Düsseldorf környékén.

Az általad leirtak ellenére úgyszólván semmi baj velük.
Más kérdés,hogy nekik munkaalkalom az ottlét, (mit ad isten dolgoznak is )Minden olyan munkát ők végeznek,amit egy magára valamit adó helybeli el nem vállalna.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:26:33

@EMU: kicsit mellément! Legalább tanulj meg olvasni kisfiam! Vagy a "TaTa86" meg a "rettegettegérfog" ennyire hasonlít héberül?


GYÖKÉR!!!

EMU 2009.06.30. 17:28:46

@TaTa86.: Elnézést, az előbbi hozzászólásomat nem neked szántam, hanem annak a szerencsétlen egérfogúnak, veled nem foglalkoznék, igaz vele sem többet, mond ő eleget, hogy ne kelljen nekem minősíteni.

sapuh 2009.06.30. 17:29:03

Már várom, hogy előjöjjön:
- tett-e valamit Széchenyi a homoszexuálisokért,
- segített-e Rákóczi, hogy a nők hasonló munkáért ugyanannyi bért kapjanak, mint a férfiak,
- és hogy István király gondoskodott-e az általa felépíteni rendelt templomok akadálymentesítéséről?

A válasz: nem, mind csúnyán csak sunnyogott.

2009.06.30. 17:29:20

"Az a baj, hogy nekünk nincs nevünk. Ha Kovács Pisti elkövet valamit, akkor azért Kovács Pistit elítélik. De ha mi teszünk valamit, azt 'a cigányok' tették, nem XY, aki történetesen cigány."

...es ha "ciganyok" tettek, akkor az megelhetesi bunozes. Efolott pedig egyszerubb szemet hunyni, mint munkat adni, aztan kokemenyen leultetni azt aki masbol probal megelni.

Megfigyelo 2009.06.30. 17:30:16

@hatja: Tevedsz. A biztositasi csalasnak latszo sztori hetekkel azutan a gyujtogatos gyilkossag utan volt, amikor gyereket is oltek. Csak annyi kozuk van egymashoz, hogy mindketto Tatarszentgyorgyon tortent.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:31:06

@EMU: Jaj, most aztán kifejezted szellemi felsőbbrendűségedet, egyszerre két embert megsérteni, csak mert nem tudsz olvasni...

Necces, legközelebb kicsit hamarabb gyere fel a játszótérről ha nagyfiúkkal akarsz vitatkozni.

Megfigyelo 2009.06.30. 17:31:07

@rettegettegérfog: Azert ez a rendorsg rosszhiszemu ragalmazasa!

Megfigyelo 2009.06.30. 17:32:13

@rettegettegérfog: Mocskos gazember vagy - de nem zsido, nem cigany! Csak egy aljas senki.

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:32:21

Ja, GYÖKÉR!!! (majdnem elfelejtettem...)

Megfigyelo 2009.06.30. 17:33:39

@sapuh: A Mortimer ugyben csak azert vallotta ciganynak magat az elkoveto, hogy kisebb buntetest kapjon, de ez csak egy ugyvedi ravaszsag volt.

Archenemy 2009.06.30. 17:34:04

@sapuh: "tett-e valamit Széchenyi a homoszexuálisokért"
Ezt azt hiszem máshol is idézni fogom :p

mcc 2009.06.30. 17:34:47

@borgir: valóban, Tisza Kálmán bezáratta a szlovák nyelvű középiskolákat, és ahogyan korábban a magyarok ellenálltak II. József kötelező német nyelvű oktatásának, úgy álltak ellen a nemzetiségek a magyar nyelvnek. Így aztán az elvileg 1870-től kötelező népiskolai oktatás ellenére 1914-re az írástudás a később elcsatolt területek nagy részén a béka segge alatt volt. Ez pedig a magyar kormány felelőssége.

Trianonból a 'magyar kultúrfölény' lehetett volna a haszon, ti. az értelmiség (beleértve a műszakit :)) átjött Mo-ra, így a szellemi koncentráció elvileg nagyobb volt, de leginkább hólapátolás jutott nekik. Most is mi van, innováció? Az meg mi?

2009.06.30. 17:35:38

@sapuh: azt is meg lehet nézni, hogy Londonban az egy év alatt elkövetett 36 késelős gyilkosságból 35 esetben fekete-afrikai, 1 esetben meg török volt az elkövető. Itthon talán nem kellene elérni ezt a szintet az agyonvédett, agyonsajnált, ártatlanbárány cigányokkal. Vagy már elértük?

mingyá beszólok! 2009.06.30. 17:36:55

@Megfigyelo: A Mocskos gazember egy kicsit erős, remélem nem akarod magad megalázni egy bocsánatkéréssel. Amúgy ki kérdezett? Te is szeretnél esetleg valami bölcset mondani?

Mert látom a szádat TE is szarásra használod mint a haverod. Amúgy lehet hogy TE is gyökér lennél? Nem, nem hiszem. Csak egy aljas senki - mint ÉN!

Amúgy meg a rendőrséget pont nem kéne ebben az ügyben (sem) védeni. Hacsak nem TE is egy droid fakabát vagy. Tudom, parancs meg minden. Még megsajnálom őket a végén...

sapuh 2009.06.30. 17:40:34

@Megfigyelo: hááát, azért ez nem ilyen egyszerű. Talán nem volt véletlen, hogy el is hitték neki.

Egyébként én úgy emlékszem, ezt Horváth Aladárék sem vonták kétségbe, hanem úgy magyarázták az esetet, hogy Mortimer "öngyűlölő cigány".

indapasssucks 2009.06.30. 17:40:49

Idővel majd rájössz, hogy a világ bonyolultabb annál, minthogy a cigánybűnözés fogalma, meg az arra adott idióta megoldásaid bármiféle apró szarcsimbókot megkavarjanak ebben a lefolyóban.

Jó ha kicsit tanulmányozod a Kozma esetet. Egyetlen ottani korrupt rendőr sem volt cigány, barátom, és látod ez az amit Te képtelen vagy meglátni.

Na ezért nem jutsz el sehova.

Ha fáj, töröld a kommentet nyugodtan, leszarom :D

Megfigyelo 2009.06.30. 17:43:24

Ne felejtsul el azt a szempontot sem, hogy nagyon gyakran hiaba akar egy cigany dolgozni: ha elmegy az allashirdetesre, mar a kapun sem engedik be. Igy volt ez Amerikaban is 60 eve a negerekkel, es akkor bevezettek a kisebbsegi kvotat, es Eisenhower elnok szuronyos katonakkal kenyszeritette ki, hogy neger gyerekeket is felvegyenek Little Rock kozepiskolajaba, stb, stb. Es most egy fekete (jo, felver) az USA elnoke. Ez az egyeduli megoldas. Lassu, faradsagos, aldozatos, de eredmenyes.

EMU 2009.06.30. 17:43:36

Trianon igazságtalanságát egy cseppet sem árnyalná vagy kisebbítené az, ha mi büszke magyarok esetleg magunkban is éreznénk némi felelősséget a történtekért, és nem kizárólag másban keresnénk és találnánk meg az okokat. Mert jelenleg mindenki hibás, csak mi nem. Aki pedig esetleg a magyar felelősséget is karcolgatja, az hazaáruló vagy zsidó. Itt tartunk, ráadásul erre a morálra és gondolkodásra oly büszkék sokan.

Megfigyelo 2009.06.30. 17:43:40

Ne felejtsul el azt a szempontot sem, hogy nagyon gyakran hiaba akar egy cigany dolgozni: ha elmegy az allashirdetesre, mar a kapun sem engedik be. Igy volt ez Amerikaban is 60 eve a negerekkel, es akkor bevezettek a kisebbsegi kvotat, es Eisenhower elnok szuronyos katonakkal kenyszeritette ki, hogy neger gyerekeket is felvegyenek Little Rock kozepiskolajaba, stb, stb. Es most egy fekete (jo, felver) az USA elnoke. Ez az egyeduli megoldas. Lassu, faradsagos, aldozatos, de eredmenyes.

sivatagi n. 2009.06.30. 17:46:45

@Megfigyelo: a szuronyos katonák itt arra kellenének, hogy a cigányokat iskolába kényszerítsék...

Megfigyelo 2009.06.30. 17:51:39

@EMU: Trianon elott a Habsburg birodalom Magyar Kiralysagnak nevezett, reszleges onkormanyzattal rendelkezo teruleten a magyarajkuak aranya (Horvatorszaggal egyutt, Reval Lexikon adataibol szamolva) csak 43% volt. (Ezt el szoktak kodositeni, es a Horvatorszag nelkul szamolt 50%-ot szoktak emlegetni.) Lehetett ez a formacio stabil, fenntarthato? A birodalom trialista (nemet, magyar szlav) atalakitasat epp a magyar vezetoreteg vetozta meg. Gavrilo Princip ugyanaz volt szerbben, mint ma Torockai magyarban. (De Gavrilo Principnek mentsegere szolt, hogy meg kiskoru volt. Ezert nem is vegeztek ki.)

dmm 2009.06.30. 17:53:00

@rettegettegérfog: nem szeretnék hosszabban reagálni, talán csak ennyit: faszfej

Megfigyelo 2009.06.30. 17:53:48

@sivatagi n.: Az sem artana egyee esetekben, de meg tobb helyen az integraciot is ki kellene kenyszeriteni. A cigany gyerekeket sokhelyutt lepukkadt epuletekben, a leggyengebb tanerok tanitjak.

Megfigyelo 2009.06.30. 17:55:45

@mcc: Teljesen igazad van. Es a tiltakozo nemzetisegi vezetoket lecsukattak, pedig abban a korban Europaban egyaltalan nem volt szokas politikai okbol barkit lecsukni.

Halmozottan Hátrányos · http://hatrany.blog.hu 2009.06.30. 17:55:59

@rettegettegérfog: Megértettem és egyet is értek. Attól, hogy visszaél az adódó lehetőséggel, még nem teszi őt kevésbé vétkessé, hiszen a társadalomnak árt vele. Annyit akartam csak mondani, hogy szerintem nem egyedül az ő hibájuk.

rotler 2009.06.30. 17:57:10

@EMU: Sehol europában nem volt olyan,a kissebségeknek kedvező törvény mint nálunk.Olvass utána balfasz..

rotler 2009.06.30. 17:58:20

Amúgy meg több dns minta volt,most már csak egy lett belőle,ez nem gyanús???,

Megfigyelo 2009.06.30. 17:58:24

@sapuh: Mert a magyar alkotmany a "szabad identitasvalasztas" alapjan all.

rotler 2009.06.30. 18:01:01

Ha valaki szereti a cigányokat az legyen a szomszédom,csak 1 hónapra.Itt lakom a nyolcban,a sok dakota köcsöggel,és tudnék mesélni órákon keresztül:nyolc hónapos terhesen a barátnőmet majdnem megkéselték stb..

StreetView · http://streetview.blog.hu 2009.06.30. 18:03:14

@mooncat: úgy olvastam: "sertés rájuk nézve" :D

Megfigyelo 2009.06.30. 18:05:02

@rettegettegérfog: Te jellemezted magadat azzal, amit irtal, en csak megallapitottam a tenyeket.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:06:50

Tobb mint 25 eve a VIII, keruletben elek, semmi komoly poroblemam a kornyeken lako ciganyokkal nem volt.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:08:32

@rotler: A torveny (relative) szep volt, csak *soha* nem tartottak be. Egy percig sem.

sapuh 2009.06.30. 18:09:21

@EMU: igen, én is azt mondom: hibásak a magyarok IS. A te mondanivalód lényege azonban számomra úgy jött le: a magyarok A hibásak.
El kell ismerni, amiben hibáztunk, de nem úgy, hogy a világ legaljának érezzük magunkat.

@Megfigyelo: sokan gondolkodtak a soknemzetiségű birodalom megreformálásán, de ez végül nem sikerült. Viszont nekem úgy tűnik, most sincs ebben a régióban olyan nagy béke és megértés, a nemzetállamok és a közös EU-tagság ellenére sem. Lásd pl. a készülő szlovák nyelvtörvényt.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:09:56

@Schindler Pistája: Nem vagyok kozuluk valo, es meg csak veletlenul sem nezek ugy ki, hogy ez a lehetoseg barkiben felvetodjek.

Pierre73 2009.06.30. 18:10:13

nem, itt arról van szó, hogy a előre üvöltözött a polgármester. És ez akkor is görény húzás volt. Egy bocsánatkérés legalább... máskülönben pont olyan sunyi tetűvé válik, mint a "túloldal".

Megfigyelo 2009.06.30. 18:10:17

@Schindler Pistája: Nem vagyok kozuluk valo, es meg csak veletlenul sem nezek ugy ki, hogy ez a lehetoseg barkiben felvetodjek.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:12:47

@sapuh: Es az mennyire valasz a magyar kotozkodesekre? Nem mondom, hogy helyes, mert nyilvan a legkevesbe sem az, de nem meglepo. Mar a "statustorbveny" egy baratsagtalan lepes volt a szomszed orszagokkal szemben...

vizipipa 2009.06.30. 18:14:33

@EMU: felvilágosíthatnál minket tudatlanokat, honnan származik bölcsességed mérhetetlen tárháza a korabeli nemzetiségi politikát illetően, különösen arra vonatkozóan, amit mások sokkal jobban csináltak.
Viszont, ha nincs mit elárulnod, akkor csak a szokásos uszító ultralibsi vagy, pont annyi tudással, mint egy gárdalegény. Akinek azért van egy csöpp esze és lát is, nem csak néz.

rotler 2009.06.30. 18:15:24

@Megfigyelo: Akkor gondolom a gyereked bátran leengeded játszani a Mátyás térre,aho a múlt héten még a cigányok is egymásnak estek,mert a gyerekek valamin összekaptak.Nem gáz az sem hogy a kapumtól (rendőrségnél lakom) 5 méterre heroinos tű,majd az 1 éves lányom felszedi utánuk stb...

Megfigyelo 2009.06.30. 18:16:17

@Schindler Pistája: Egy ondo-minta volt. Azzal talaltak DNS egyezest. Hogy ki ert meg hozza, mikor es miert, az egy masik kerdes - nem biztos, hogy bantotta a kislanyt mindenki, akinek megtalaltak a DNS-et, lehetett kozombos is. De az ondo az viszont ondo.

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:17:21

Én nem sokat járok a VIII kerületbe, pláne nem gyalog, nem véletlen. Azon rikta alkalmak egyikén amikor mégis betettem a lábam, kisebbségiek egy csoportja uszította rám kutyáját a következő szavakkal, idézem: "Öld meg a szemét magyart!". Az adott esetben melyikünk volt a rasszista? És ez még nem a gárda miatt "rettegő" rétegek segély kiáltása volt, mert még 4 éve történt.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:17:32

@rotler: Harom gyereket mar felneveltem itt. Nekik sem volt komolyabb konfliktusuk.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:19:24

@Scroll_Lock: Nem hiszem el. Itt elek tobb mint 25 eve, semmi ilyen nem fordult elo, nem is hallottam ilyenrol. Lehet, hogy Olaszliszkan volt ilyen, a VIII. keruletben nem.

ViPleX (törölt) 2009.06.30. 18:20:05

"Ökölcsapás a levegőbe, majd diadalmas mosoly az ajkakon, majd hátradőlés a karosszékben. Probléma megoldva, nemdebár?"
Senki nem mondta hogy megoldódott. Egyszerűen csak koppanás, ami történt.

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:21:01

@Megfigyelo: szóval akkor hazug vagyok?

sapuh 2009.06.30. 18:21:33

@Megfigyelo: nem hiszem, hogy érdemes visszamenni oda, ki kezdte. És mit értesz kötözködésen? Látod, ami 1918 előtt jogos nemzetiségi törekvés volt, az most kötözködés lehet. Vagy fordítva, mintha semmi nem változott volna.

Nehéz tagadni, hogy a román, a szlovák vagy a szerb kormánynak egyáltalán nem lenne ellenére a magyar kisebbség beolvasztása a helyi "államnemzetekbe"...

A státusztörvénynél viszont én nem éreztem olyan nagy problémát. Ahogy a román "stástusztörvényről" szinte semmi szó nem esik, pedig már fél Moldáviának kiosztották a román állampolgárságot.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:21:40

@Schindler Pistája: Hat azert nem volt veletlen, hogy a magyarajkuak reszaranya foleg azert nott lassacskan Trianon elott, mert a nemzetisegiek kozul tobb kenyszerult kivandorlasra.

rotler 2009.06.30. 18:22:39

@Megfigyelo: De azért nem gondolod hogy csak úgy jókedvből utálom őket??1 héten kétszer biztosan átsétálok valamelyik Budai területre sétálgatni a gyerekkel,nehogy én is megszokjam,és elhitessem magammal,hogy a nyóócker egy normális hely..

kyncza 2009.06.30. 18:22:46

@vizipipa: ne sértsd meg a Gárda tagjait azzal, hogy egy madárhoz hasonlítod!!!

Egyébként meg a cikkel kapcsolatban; találtak egy szerencsétlen bolondot, akire ráhúzzák az egészet.
Nagyon sok oldalon foglalkoztak az esettel, gratulálok a sündőrségnek, hogy egy vörös fanszőrzet alapján 7 hónapig tartott kideríteni úgy, hogy 200 méterre lakik az eset helyszínétől...hát persze! a sok barom, aki beveszi!

kopaszállat 2009.06.30. 18:23:43

@rettegettegérfog: Nálad a pont komám, 101%-ig egyetértek Veled. A többi (nem akarok zsidózni, meg mittudoménmizni) tájékozatlan, szellemi szeméten élő, ostobácska médianevelvény inkább tanulna, tájékozódna. Alapítvány kéne, hogy az érettségizett fiatalok mondjuk egy évig járhassák a világot. Ez szerintem minden gondonkat megoldana. Sok gyökérnek otthon nincs viszonyítási alapja (nem külfödre szakadt vagyok, csak "ideglenesen kapitalizmusban államásozó").

rotler 2009.06.30. 18:24:23

JA és a részarányokról anyyit,hogy a börtönökben is azért vannak többen a cigányok ,mert üldözik őket...

Megfigyelo 2009.06.30. 18:25:12

Azt ertem kotozkodesnek, hogy a magyar jobboldal igenyt tart a hatraon tuli magyarok iranyitasara es folyamatosan lebegtetve tartja a hatarok kerdeset. ("Hatarokon ativelo nemzetegyesites" es egyeb szoviragokkal "tompitva".)

Megfigyelo 2009.06.30. 18:27:00

@rotler: A szegenysegben elok konnyebben csabulnak lopasra, mint a gazdagok. A ciganysag jelentos reszet pedig melszegenysegben tartjak.

torró 2009.06.30. 18:31:24

Az a probléma hogy a cigányságnak lovat adott alájuk a politika. És ők ezt ki is használják maximálisan. csak nem gondolnak arra hogy lesz ez még másképp is.Mert hamarosan nem lesz aki felhasználja őket és akkor jönnek a gondok.
Jobb lenne ha tisztességesen tennék a dolgukat, mint jó pár közülük való, akik akárhogy is de rendes megélhetést kerestek. Azért arra a törvényre is kíváncsi leszek ami az iskolai botrányokozókat próbálja kordában tartani.
Még arra a kérdésre szeretnék választ kapni hogy amikor a középkorban egy járvány a lakosságunk 80%-t kiirtotta honnan telepítették be a pótlást?
Akkor milyen is a magyarság létszám aránya?
Akkor most kik vagyunk tulajdonképpen?
Hogy kicsit hülyék az biztos. De úgy különben?

Megfigyelo 2009.06.30. 18:31:49

@rotler: Nem gondolom, hogy jokedvbol, de elfogultsagbol... Es persze lehet, hogy peched volt valamelyik szomszeddal - de barmilyen nacio eseten elofordul ilyen. Nem szabad altalanositani, minden embert kulon kell elbiralni.

rotler 2009.06.30. 18:33:10

@Megfigyelo: A Józsefvárosi újságban írták,hogy 250 állást kínált az önkormányzat,ebből 60-at fogadtak el.A szomszéd házban lakik egy cigány önkormányzati elnök vagy mi,és a házát elfelejtette ki fizetni (Szűcs ...)

states 2009.06.30. 18:34:50

Igen, ez annyira tuti volt, hogy most aztán kurvajó nekünk, mert kiderült egy gyilkosságról, hogy a híresztelések ellenére tök véletlenül nem cigány volt az elkövető, akkor most jogvédőink meg Kolompír s Mohácsi Viki úgy verik a mellüket, hogy majd beszakad. Csak attól még az elöző összes cigányoknak tulajdonított bűncselekménynél cigány volt az elkövető. S ha elsodornak egy purdét autóval, mert az kiugrik féktávon belül, az autós továbbra sem fog megállni a közeljövőben, a színesfém sem lesz kevésbé kelendő, az erdők és a vasúti sínek is tünnek el majd nyom nélkül, a tanárok tömegesen hagyják el továbbra is a pályát, és Észak-Kelet Magyarországon sem lesz fenékig tejföl az élet a magányos nyugdíjasnak ezután sem. A tűzeseteknél is lehet tudni, hogyha cigány a tulajdonos, akkor sajátmaga gyújtotta fel. S végül, de nem utolsósorban a nagybörzsönyi erdészt sem fogja feléleszteni senki. És mielőtt kitörne a hurráoptimizmus, ez csak egy töredéklista töredéke...

Megfigyelo 2009.06.30. 18:35:02

@sapuh: Azert kell visszamanni, mert pl. a szlovakok kollektiv nemzet-tudataban meghatarozo jelentosege van azoknak a serelmeknek, amiket a magyar hatosagoktol az elmult evszazadok alatt elszenvedtek. (A foldesur is magyar volt, amikor a jobbahy szlovak....)

Megfigyelo 2009.06.30. 18:37:10

@states: Arrol van szo, hogy ocsmany ciganyellenes uszitas folyt honapok ota, a helyi polgarmesterrel az elen, emiatt a gyilkossag miatt. Most is egy csomo allat rasszista nem is akarja elhinni, hogy nem cigany volt a tettes, ugy belelovaltak magukat.

rotler 2009.06.30. 18:38:11

@Megfigyelo: Én 18-ban is laktam,és ott is csak a cigányokkal van gond szinte,ne védd már őket,mert én is köztük élek,és látom,milyen gázosak...

Megfigyelo 2009.06.30. 18:39:07

@states: Egyetlen felgyujtott hazrol derult ki, hogy a tulajdonos gyujtotta fel. Tobb esetben viszont biztosan azok a rasszista gyilkosok, akik azt a kisgyereket is megoltek.

rotler 2009.06.30. 18:41:12

@Megfigyelo: ÖT DNS MINTA VOLT.MÁR A GYILKOKOSSÁG UTÁN LEÍRTÁK A MOSTANI FORGATÓKÖNYVET,HOGY MI FOG TÖRTÉNNI,ÉS ÍGY IS LETT.HA VÖRÖS SZÖRSZÁLAT TALÁLNAK AKKOR MIÉRT A TÖBB SZÁZ DNS MINTA VÉTEL,OLYAN SOK VÖRÖS EMBER NINCS SEHOL WAZZE..

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:41:30

@Schindler Pistája: egészen biztos és aki mást mond a náci vagy gárdista esetleg mindkettő, de mindenképpen egy SENKI. Egyébként most a III kerületben lakom és még itt is gond van a kisebbséggel. Sikerült olyan lakást vennem ahol a szembe szomszéd "piréz" és állandóan megy a balhé. Az alap, az ajtajuk nyitva a földszinten és bömböl a gyerek a zene vagy a ház ura. Néha a rendőrség is kinéz és néha a gondnokot is megfenyegeti halálosan a szomszéd. Jóra való emberek nem?

sutyerák 2009.06.30. 18:42:13

Ahhoz milyen stratégiai és operatív program,kell,hogy ássanak egy gödröt a pottyantósnak,vagy a házuk környéke ne szemétdombnak nézzen ki,hanem esetleg,netalán krumpli,paprika,virág övezze?

Megfigyelo 2009.06.30. 18:42:27

@rotler: En csak megallapitottam, hogy tobb mint 25 eve a VIII. keruletben semmi komolyabb problemank nem volt. Persze, hogy vannak problemas esetek, es azt sem vitatom, hogy ciganyok kozott tobb, mint mashol, de nekem nem volt bajom veluk, a VIII. keruletben leelt tobb mint negyed evszazad alatt. Ez egy teny.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:43:42

@Schindler Pistája: Ezek nem azok a faluvegi gyilkossagok, amikrol a rendorseg es az FBI is megallapitottak, hogy rasszista gyilkossagok voltak.

rotler 2009.06.30. 18:44:01

A Danko utcában eladták a cserepet a saját házukról (körfolyosós bérház),mert kellett a pénz anyagra...

kyncza 2009.06.30. 18:44:14

@Megfigyelo: Te hol élsz, mondd? fizetnek neked ezekért a mondatokért? Elég rossz megfigyelő vagy, gyere költözz le kicsit a melletünk lévő faluba, aztán egy hónap múlva beszélünk! ha megéred...ne legyél már ilyen kurva okos!! Kiváncsi vagyok, ha a te gyereked lett volna, mi a szart mondasz? Tényleg tök mind1, hogy ki gyilkolt, de ebben az esetben van iszonyat sok gyanús dolog, és az hogy az egyoldalú médiában nem hallod a kétségbeesett, kirabolt, megfélelmített, megvert idősek sikolyát, azért még van! Én tudom, mert hallottam párat a "nácimenetelőfasisztarasszista" demonstrációk alatt...

sapuh 2009.06.30. 18:44:56

@Megfigyelo: igen, sajnos a szlovákok az úgymond hiányzó történelmük helyett felépítettek egy "sérelmi identitást" a magyarokkal szemben. És sajnos nem egy politikusuk van, aki úgy érzi, nem tudná megmondani, mi a szlovák identitás, ha kivennék belőle a magyarellenességet.

Amúgy ha Trianont emlegetjük, nem árt felidézni, hogy a Szlovákia elszakítására irányuló törekvések túlnyomórészt nem szlovákoktól, hanem csehektől származtak. Akiknek főleg arra kellettek a szegény keleti rokonok, hogy ne legyenek egyedül a rengeteg némettel. Akikből 1920-ban több élt Csehszlovákia határain belül, mint szlovák.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:45:05

@kyncza: Ne ragalmazd a rendorseget, teljesen felelotlen, amit irsz.

sutyerák 2009.06.30. 18:45:33

@sutyerák: Megmondjam? -nem mondom.
vö.:könnyebb irány.

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:47:41

ez elég gyenge, adj linket plz. tényleg érdekel

Megfigyelo 2009.06.30. 18:49:12

@kyncza: Engem sem erdekelne, hogy egy buncselekmenyt ki kovetett el, ha nem zengett volna honapok ota a ciganyellenes uszitas az egesz orszagban ezzel az uggyel kapcsolatban. Lehetett sejteni, hogy minden alap nelkul, de jol jott a Jobbiknak a valasztas elotti hangulatkeltesre.

Megfigyelo 2009.06.30. 18:50:06

@Scroll_Lock: Pl. a Nepszabadsagban volt egy cikk, keresd vissza.

kyncza 2009.06.30. 18:50:43

@Megfigyelo: tényleg? 7 hónapig tartott kideriválni, hogy vajon az a vörös szőrzet kihez tartozik?!?! mikor a környéken lakik épp egy?? És a bizonyíték feltáró videó? A röntgenszemű rendőrök azonnal mindenen áttaposva kiemelik a porszívót, és megtalálják Nóra cuccait!! hát...szép munka valóban, csak kicsit gyanús...

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:50:52

"Lehetett sejteni, hogy minden alap nelkul" lol tényleg? :)

Megfigyelo 2009.06.30. 18:52:33

@sapuh: Ez mindegy, de azt jelenti, hogy meg ma is figyelemmel kell Magyarorszagnak lennie ezekre az ossznemzeti serelmekre, ha bekeben akar elni a szomszedaival. A mai jobboldali politika azt fogja eredmenyezni, hogy Magyarorszag hamarosan paria lesz Europaban, senki sem fog szobaallni vele.

kyncza 2009.06.30. 18:53:40

@Megfigyelo: itt ma Magyaroszágon mindenkinek joga van, aki nem magyar!!! ebben egyezzünk meg, jó?
Én mikor kapnék ingyen házat? pénzt, h a gyerekem járjon már oviba? ezermillió-féle segélyt? itt nem cigányellenes dolgok vannak, hanem magyarellenesek!
ha ilyen szar dolguk van, mi a francért nem mennek a baráti Olaszországba? ja, mert ott egy gyilkosság után felgyújtják az egész putrisort...

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:54:21

@Schindler Pistája: de benne volt a népszabiban nem érted? :D

Megfigyelo 2009.06.30. 18:54:33

@Schindler Pistája: Mar elnezest, de az egy rendkivul sulyos dolog, hogy egz csoport megy es szisztematikusan gyilkol a faluvegeken mero rasszizmusbol, teljesen ismeretlen embereket. Ilyen sulyu buncselekmeny Magyarorszagon a haboru alatti tomeggyilkossagok ota nem fordult elo.

Scroll_Lock 2009.06.30. 18:55:17

@kyncza: ha az olaszok csinálják akkor az "európai", ha mi csak berzenkedünk az már "balkán".

Megfigyelo 2009.06.30. 18:56:00

@Schindler Pistája: Azt mondta, hogy ciganyok oltek meg a kislanyt. Uszitott. Bortonben a helye.

kyncza 2009.06.30. 18:56:56

@Megfigyelo: bakker, felbaszod az agyam!! milyen szisztematikus gyilkosság?!?! megvannak a tettesek, vagy mi!??! akkor honnan tudod egyáltalán, hogy rassziszta támadás volt?!?! Ami eddig kiderült, az az, hogy a saját fajtája gyilkolta le...próbálj néha valami mást is olvasni, nézni, mint népszabi, tv2, retek klub...

Megfigyelo 2009.06.30. 18:57:33

@Scroll_Lock: Az olaszokat is nagyon letoltak miatta, meg a roman kormany egyik vezetoje is odarohant tiltakozni, hogy az allampolgaraikat baszkuarljak.


Bye!

kyncza 2009.06.30. 18:57:56

@Megfigyelo: azt mondták, a Gárdisták gyújtották fel a házakat árpádsávos helikopterből!! uszított!! a bitófán a helye!!

Megfigyelo 2009.06.30. 18:58:06

@kyncza: Szakameberek megallapitottak.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.30. 19:02:31

Annyira érdekes, hogy ezzel a témával bármikor index címlapra lehet kerülni. Azt hittem arról lesz szó, hogy szlovákiában gyakorlatilag büntetik a maygar nyelv használatát...

kopp 2009.06.30. 19:09:19

Jaja! a cigányok semmiért nem felelősek, ők jók akarnak lenni, becsületesek, dolgozni akarnak egész életükben, ehhez szorgalmasan tanulni, csak mi nem hagyjuk őket kibontakozni!!! hahahahahahahhahahaaaaaa!! szánalom! a lopást, + a bűnözést is mi tanítjuk nekik, különben nem tudnánk kit utálni és 1ütt kéne velük söröznünk, + picsi-pacsiznunk! szemét ez a magyar! :)

states 2009.06.30. 19:09:49

Nincs itt semmiféle uszítás, tények vannak, hétköznapi, mindennapi tapasztalatok, ha egy kisebbség képtelen az együttélés legelemibb szabályainak a betartására, akkor ez a vélemény alakul ki a cigányságról, ha azt látom a 6-os villamoson tizedszerre is, hogy az ellenőr úgy csinál a jegy nélkül utazó cigánnyal, mintha nem látná, akkor tudom, hogy ez a statisztikai hibahatáron kívül van. Miért nem kéri az ellenőr a cigánytól a jegyet? Mert már háromszor pofánvágták mikor kérte. Ezt hívják úgy hogy tapasztalat. És ezt nem hívják előítéletnek és uszításnak...

states 2009.06.30. 19:12:39

@Megfigyelo: Nincs itt semmiféle uszítás, tények vannak, hétköznapi, mindennapi tapasztalatok, ha egy kisebbség képtelen az együttélés legelemibb szabályainak a betartására, akkor ez a vélemény alakul ki a cigányságról, ha azt látom a 6-os villamoson tizedszerre is, hogy az ellenőr úgy csinál a jegy nélkül utazó cigánnyal, mintha nem látná, akkor tudom, hogy ez a statisztikai hibahatáron kívül van. Miért nem kéri az ellenőr a cigánytól a jegyet? Mert már háromszor pofánvágták mikor kérte. Ezt hívják úgy hogy tapasztalat. És ezt nem hívják előítéletnek és uszításnak...

kranführer 2009.06.30. 19:25:48

Megfigyelő Te egy idióta vagy. Megfigyelted-e már?
Egyébként meg üdvözöl a rákegyenmeg (romák á rásszizmus ellen nógrád megyei szervete)

joerg 2009.06.30. 19:41:22

Magyarországon nem azért kell szuronyos katona, mert nem tanulhat a cigány, hanem nem akar iskolába járni, ergo kényszeriteni kell
USA-ban miota bevezették a kvótát - lényegtelen most demokratikus vagy nem - a munkahelyeken lévő nem fehér dolgozók többsége nem dolgozik, mivel tudja, hogy nem fogják elbocsátani kvóta miatt, ez sajnos tapasztalat, ergo a többieknek kell dolgoznia

joerg 2009.06.30. 19:49:07

@Megfigyelo: számomra az a furcsa, hogy móri gyilkosság és a kiskunlacházai gyilkosság vérdijja összesen nem volt annyi mint a felgyujtott cigányok házánál kitűzött kézrekeritői díj. hogy van ez?

sapuh 2009.06.30. 19:50:36

@Megfigyelo: de ha egyszer a szlovákoknak SZÜKSÉGÜK VAN ezekre az ügyekre. Ha nincs ilyen, kreálnak ők. (Ami persze nem ment fel egyetlen meggondolatlanul megnyilvánuló magyar politikust sem).

Egyébként én nem hiszem, hogy a magyar "jobboldali politika" akárcsak megközelítené a kormányban helyet kapó SNS és Slota politikáját. Szlovákia mégsem pária Európában...

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.06.30. 19:51:35

Szeretném felhívni a t. hozzászólók figyelmét, hogy ez a bejegyzés ennek az írásnak a tükrében talán érthetőbbé válik (csak mert gondolom kevesen kattintgatnak a linkekre):

hangorienidiocc.blog.hu/2009/02/09/utolso_szo

Egyébként holnapig nem vok, mert még mindig szar otthon a netem.

Üdv minden jó-, és rosszakarómnak.

blitztone 2009.06.30. 20:10:27

Az Index címlapján azzal a címmel jelent meg ez a bejegyzés, hogy "NEM CIGÁNY VOLT!"
Ez egy pici pontosításra szorul!
NEM CIGÁNYT VETTEK ŐRIZETBE!
Mára a sündőrség összes zagyvaságát megdöntötték a kutyás nyomtól a vörös szőrszálon át, a mobilig mindent még a házkutatásnak nevezett werkfilmet is nyilvánosságra hozták!!!
Így ki lehet jelenteni, hogy az akit őrizetbe vettek, az szinte biztosan nem lehetett ott, hisz 200 métert a kutya kiszagol!!! a telefont 100% biztonsággal be lehet mérni, arról pedig nagyon ritkán lehet hallani, hogy cigány öngyilkos lesz! Már pedig az egyik elkövető felhúzta magát/felhúzták! Mondjon bárki 1 okot, amiért a cigány öngyilkos lesz?

joerg 2009.06.30. 21:06:17

@blitztone: cigány nem kap segélyt?

rotler 2009.06.30. 21:15:09

Amúgy most mondja a barátnőm,hogy van egy ismerőse akinek a férje oknyomozó riporter,és nem engedték leírni a cikket erről az esetről sem.Ők az iwiw-en,már az eset után leírták mi fog történni,és ez be is jött(kamu tettes stb)....

vizipipa 2009.06.30. 22:26:16

@EMU: most, hogy bemutattad bölcsességed tárházát én ajánlok egy könyvet első lépésként mindazoknak, akik érdeklődnek a korabeli nemzetiségi kérdéskör európai kezeléséről;
Galántai József: Trianon és a kisebbségvédelem.
Antikváriumban kapható hellyel-közzel, kb. 500 Ft-os áron, cirka 220 oldal.
süti beállítások módosítása