hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Megáll az ész

2009.04.02. 12:59 Vérszegény éjszakai dúvad

Örömmel jelentem minden választójoggal rendelkező magyar állampolgárnak, hogy úgy cuzamme, egy az egyben le lettünk hülyézve.

Az OGY házbizottsága a következő indokot bírta felhozni az ellen, hogy egyidőben tartsák meg az európai parlamenti választásokat és a Seres Mária kezdeményezte népszavazást:

A frakcióvezetőkből, házelnökből és az Országgyűlés alelnökeiből álló bizottság azzal indokolta a döntést, hogy a választókat megzavarná, ha többféle dologról kellene egyszerre szavazniuk.

Na, akkor tisztázzunk valamit egyszer és mindenkorra. Nem hiszem, hogy az állampolgárok zömének nagy problémát okozna az, hogy egyidőben két különböző kérdésre válaszoljon. Az, aki az "Egyetért-e Ön azzal, hogy..." című lapon kezdi el keresni a pártlistákat az hülye és nem zavart. (Illetve, ha zavart, akkor annyira, hogy bolondokházában lenne a helye). De egy idő után azért rájönne, hogy hoppá, ez a lap nem az a lap, akkor viszont ezen a lapon ikszelem az igent, a másikon meg majd nézem a pártlistákat. (Ha mégsem, akkor az értelmező olvasás hiányának legmélyebb bugyraiban jár).

Szerintem az állampolgárok jelentős részének nem esne nehezére megnyomni a Parlamentben a megfelelő időben a megfelelő gombot, ami a jelenlegi képviselőinknek nem mindig sikerül, pedig ez szerintem olyan probléma, amivel egy emberszabású is lazán megbirkózna.

Nagyon figyelmes egyébként ez törődés, hogy így vigyáznak, nehogy megzavarodjunk, de mi lesz a következő lépés? Az országgyűlési képviselői választásokon legközelebb körzetenként már csak egy személy/párt fog szerepelni a szavazólapokon nehogy megzavarodjunk? Vagy esetleg úgy gondolják, hogy két név/párt közül talán még tudunk választani, de három közül már biztosan nem?

Természetesen le kell csökkenteni a rádió-, és televízióadók számát is egyre, hiszen most annyi van, hogy ebben a forgatagban csak megzavarodik szegény magyar ember. De ez még mind nem elég, mert előtte minden műsorszámot le kell láttamoztatni a tisztelt képviselőinkkel, nehogy szegény magyar ember megzavarodjék.

Azért feltűnhetne a tisztelt képviselőknek, hogy a magyar ember annyira azért nem hülye, hogy papucsot szeretne vásárolni a könyvesboltban, vagy banánt egy kulcsmásolónál. Még akkor sem, ha egy nap kell papucsot, könyvet és banánt vásárolnia, illetve még mennie kell kulcsot másoltatni is.

Na, jó, nem hergelem magam tovább, de azért ez a hír nagyon csúnyán felnyomta az agyvizemet.

Bár arra gondolok, amikor idióták nevezik idiótának az embert, azt akár bókként is fel lehet fogni.

71 komment

Címkék: botrány idióta abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr551041686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockjano 2009.04.02. 14:26:18

Elképesztô

Na emiatt kéne tüntetni!!!

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2009.04.02. 14:27:45

Kedves Blogíró!

Lehet így értelmezni a házbizottság döntését is. Nota bene az általam amúgy tényleg nagyban tisztelt Seres Mária is így értelmezte. (Jómagam is aláírtam a kérdéses népszavazási kezdeményezést.)

Ámde.
Ma Magyarországon az ilyen dolgok elintézését egy törvény, konkrétan a választási törvény szabályozza, ami a S.M által javasolt megoldást - tetszik, nem tetszik - nem teszi lehetővé.
Ennek következtében az ötlet csak a VT változtatásával lenne kivitelezhető. Azt meg egyetlen ügy miatt nem lenne szerencsés megtenni, a törvények már csak ilyenek. Néha nem optimális a megoldás, amit kínálnak.
A fenti törvénybe ez a klauzula 3 éve került be, nem véletlenül - mert a hiánya súlyos problémákhoz vezethet, és ez így helyes.
S.M. elindított egy kezdeményezést, ez nagyon jó.
Ezek után annak a maga törvényes formái mellett kell végbemennie.

É2I 2009.04.02. 14:30:21

Pont az utolsó mondatodat akartam beírni.

Ám a megoldás a részvétel körül keresendő. Főleg, ha későbbre teszik a Seres Mária féle szavazást.

"Már minek mennék szavazni? A múlt hétem voltam. Nem érdekelnek ezek annyira."

És már nyertek is. Ez a politika. Nem a gombnyomkodás.
Hogy nyomkodnának meg valakit, a gombok helyett.

É2I 2009.04.02. 14:33:21

@gusthy1:
Ez értékes infó volt. Nem tudtam. Köszi!
Ettől még áll az összeesküvés elméletem, mégha hadilábon mostmár. :)

nyílméregbéka 2009.04.02. 14:42:51

Hát a jó édesanyjukat a tisztelt képviselőknek!
Amikor arról van szó, hogy a nyugdíjastól kell elvonni, az oké; a közalkalmazottaktól kell elvenni, az is oké, de mikor szóba kerül, hogy neadjisten megvonnák a havi pár millás ingyen zsozsót TŐLÜK, akkor hirtelen: "Jaaaaaj, az neeeem kéneee....!"

Koporsót vegyenek rajta!

Ha ebben a témában tüntetés lesz, ott leszek (ahogy az aláírásom is ottvan a 600.000, ismétlem hatszázezer között).

Habzsolháp 2009.04.02. 14:47:21

Ezt azért mondták mert mindenki magából indul ki....

der Alte 2009.04.02. 14:48:39

Kíváncsi lennék, hogy abban az esetben, ha a népszavazás extra költségeit a T. Képviselő Uraknak kellene saját zsebből állnia, akkor is ennyire aggódnának?

W Joe 2009.04.02. 14:49:35

Felháborító. Nyilván azért csinálják, hogy nehogy elegendően elmenjenek szavazni, mert akkor nem tudnak majd olyan könnyen lopni a közös pénzünkből. Pedig nem érnek el vele semmit, szerintem. Mindenki haragszik az országgyűlési képviselőkre, mert nem képviselnek minket, csak magukat. Szerintem biztos elegendően mennek el szavazni bármikor is tartsák.

Ráadásul az idézett mondat, tényleg a választók lehülyézése, le kellene mondania annak, aki ilyen indokot hoz fel.

Érdekes, hogy ilyenkor egyik párt sem tesz semmit, hogy ne kelljen 5 milliárd forintot kiszórni az ablakon a két külön időpont miatt. Pedig válság van.

Meg kellene változtatni hozzá egy törvényt? Na bumm! Az a munkájuk, hogy változtassák a törvényeket, ha szükséges. Ezért kapják a fizetésüket és ezért lophatnak szabadon költségtérítés címen.

És az előrehozott választásokat hogy akarták az eu választással együtt tartani, az nem lett volna zavaró. Érdekes, hogy a Fidesz sem kardoskodik amellett, hogy népszavazást ugyanaznap tartsák. Lehet, hogy ők is szeretnek lenyúlni a költségtérítésekből? Hogy mik vannak...

tlantos 2009.04.02. 14:49:54

lenne pedig egy nagyon koltsegkimelo megoldas, olcsobb, mint egy idoben tartani :
szepen elfogadja a parlament, hogy szamla kell, es akkor lehet mondani, hogy okafogyott a nepszavazas, es nem irjak ki.

Habzsolháp 2009.04.02. 14:50:01

@gusthy1: De ezek a népművészeti agyagedények nem azt mondták,hogy a törvény nem teszi lehetővé, hanem, hogy nem vagyunk rá képesek.

Önjáró Talajgyalu 2009.04.02. 14:52:07

Tenyleg mostmar, hat azert na. Hivjuk be a szlovakokat, es valasszuk kirallya Jan Slotat. KONYORGOM! O legalabb oszinten utal minket.

Hozzá Szóló 2009.04.02. 14:54:28

Ennyi hülye, akik még ezek után is a szocikra szavaznak, 2006ban is, hát még jó, hogy hülyének nézik őket, mert azok is. Majdnem mind.

sanyix 2009.04.02. 14:55:11

faszkorbács, golyó, kötél, villamosszék, sün!

É2I 2009.04.02. 14:56:40

Mondjuk, voltmár amit pikk-pakk megszavaztak. Persze az a bérük felsrófolása volt. És ott nem nyomott félre egyik se. Milyen érdekes.

És, hogy a plusz többlet költség nem szúr szemet ennek (jelen esetben) törvény tisztelő társaságnak, már abszurdum.

gyutyka 2009.04.02. 14:56:48

@Habzsolháp: Mert itt is hazudnak!Már csak a lendület miatt is, nehogy már kizökkenjenek
belőle.

molaris 2009.04.02. 15:04:23

"Dúvad", Te!!

Hol tartasz? Most és itt, azt kell mondanom, hogy felelősségteljes határozatot hoztak.

Igen!- nem várható el a mai magyar szavazótól annyi intelligencia, hogy meg tudja különböztetni a szavazólapokat.

Sajnálatos, de igaz. Mint ahogy az is, hogy ez esetben, csak a választóbizottság tagjaihoz fordulhat segítségért. Ez meg lutri. Szóval, vannak még bajaink, de ezek még nőhetnek is.::))

seaner 2009.04.02. 15:07:11

@.:: Wita.hu Joe ::.:

"Nyilván azért csinálják, hogy nehogy elegendően elmenjenek szavazni"

Én nem hiszem, hogy ez a logika húzódna meg a háttérben. Sztem éppenhogy az EP választásokon való részvételi hajlandóságot növelné az, hogy ha belpolitikai kérdésről is véleményt nyilváníthatnának a választó pógárok.

W Joe 2009.04.02. 15:12:32

@seaner: Ha a külön tartott népszavazásra nem mennek el elegen, akkor érvénytelen lesz. Nekik ez az érdekük, mert ha érvényes, akkor kötelező lesz számlával igazolniuk a költségeiket. Azt pedig már 100x bizonyították, hogy nem szeretnék.

pasman 2009.04.02. 15:14:11

"Illetve, ha zavart, akkor annyira, hogy bolondokházában lenne a helye"
Csakhogy azokat már előrelátóan bezáratták... Úgyhogy a bolondok köztünk élnek! (Lehet, hogy ők záratták be?)

Éhesló 2009.04.02. 15:15:07

A két szavazás azt a szavazógépet zavarná meg, amit működtetnek már 3 választás óta.Azok a droidok akiket erre fizet mindkét oldal, összezavarodnának kétségtelenül és nem tudnák melyiket kell kicsempészni..... (Részleteket most kezdett el szivárogtatni egy előzetesben rohadó szoci.)
Nem mellesleg a részvétel is garantált lenne, ami - pártállástól függetlenül - szintén nem kívánatos a sok mocsok gombnyomogató rablónak....

papugaja 2009.04.02. 15:15:16

1. Válság van, bazmeg, a spórolás ideje! Lehetne spórolni 5Mrd-t! Nem akarunk? Nem hát, minek?

2. Lehet-e oly módon módosítani egy törvényt, hogy a módosítás csak bizonyos, előre megszabott ideig legyen hatályos, utána visszaálljon a jogszabály előző változata?

3. Akit megzavar, hogy két, eltérő kérdésre kell válaszolnia, az nem való szavazófülkébe. Mióta sírunk már, hogy a szavazati jogot valahogyan az értelmi szinthez kellene kötni, hát ez pl. egy jó lehetőség, nem? Aki elbassza, az megszívta. Kész.

papugaja 2009.04.02. 15:17:46

@Éhesló: Na ja, tényleg!
Kíváncsi leszek az EP választás, meg a Seres féle szavazás részvételi arányaira. Te jó ég!!

indapasssucks 2009.04.02. 15:40:03

Gondold már végig.
Persze, hogy megzavarja.

A pártkommunikációban nem mondhatod, hogy MONDJON IGENT SZAVAZÁSKOR!

Hanem azt kell kürtölnöd, hogy AZ ELSŐRE IGEN A MÁSODIKRA NEM (TEHÁT NEM AZ ELSŐRE NEM ÉS A MÁSODIKRA IGEN, HANEM FORDÍTVA!!!)

Tehát végül is a pártkommunikáció egyszerüsítéséről van szó. Elékezz, mikor a fidesznek sokat kellett manipulálni a kérdőlappal, hogy a végén azt mondhassák, hogy minden kérdésre mondjon igent a pógár, bár két kérdés olyanra sikerült, mint pinokkio válasza a shrek 3-ban...

teccikérteni aggyal?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.04.02. 15:42:48

gusthy1: A választási törvény mely része indokolja jelen döntést?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.04.02. 15:43:32

Mellesleg hány kérdés is szerepelt a legutóbbi népszavazáson?

HGM 2009.04.02. 15:43:37

@papugaja: Szerintem az EuroPortyázók választására sokkal kevesebben mennek majd el, mint a tolvajírtó szavazásra. Én is így teszek majd. Nekem tök mindegy, hogy odakint ki lopja a napot az itthoni pénzen. Úgyis lesznek elegen.

lamed 2009.04.02. 15:44:36

Érdekes, hogy az előrehozott választást lehetett volna egy napra tenni az EP-vel, Seres Máriát nem?

rolika 2009.04.02. 15:47:27

trutykó emília meg a bandája elmehet a véreres k.rva p.csába

gondolom, ők állják a külön szavazás uszkve öt milliárdos költségét is, ha már nem engedik együttszavazni

szempontpuska 2009.04.02. 15:52:11

jujj de aranyos !
ez bezzeg nem volt gond a négyigenes népszavazásnál ?
és a tavalyi "szociális" népszavazásnál összezavarhatók voltak a vizitdíj kérdése az egyetemi díjakkal ??

van ezeknek bőr a pofájukon tessék mondani ?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.02. 15:53:14

@nyílméregbéka: Na, neked pl. el kéne magyarázni mi van a két külön papírlapra írva.
NEM akarnak elvonni a képviselőktől egy fillért sem. Arról van szó, hogy ezentúl számlával igazolják a költségeiket, és ne bemondásra kérjenek egy vödör pénzt a kasszánál.
Ércsük?
Elmondom mégegyszer.
NEM levonás, hanem IGAZOLÁS.
Na, dereng?
Egyes, leülhet.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.02. 15:55:43

@rolika: neki mi köze van a házbizottság döntéséhez?

rolika 2009.04.02. 16:05:11

@insert_click: igazad van, bocs. felb.szott az ideg, benéztem :-)

papugaja 2009.04.02. 16:06:36

@insert_click:
Semmi. Van, aki nem olvas, nem gondol.

laziapu 2009.04.02. 16:27:50

Régóta mondom: a jelenlegi helyzetet csak két módon lehet megoldani.
1., polgárháború / rossz megoldás/
2., folyamatos bojkottálása a fennálló rendszereknek
Totális társadalmi szembefordulás kell, mert különben állandóan hülyének fognak nézni bennünket, mint ebben az esetben is.
Sajnos a tömegek a bojkottot nem értik, vagy NEM akarják csinálni. MIÉRT????
Pl: ha több tízezren nem fizetik a parkolópénzt, vagy több százezren csak egy havi kölcsönösszeget NEM fizetnek be, akkor mit tud csinálni az apparátus, vagy a bankok????Mindenkit végrehajtanak??? Nem lehet megoldani! A gyakorlati végrehajtása lehetetlen!!
Semmit nem tudnak tenni!!! Megegyezést fognak kezdeményezni!! GONDOLJÁTOK VÉGIG!!!!
ÉBRESZTŐ!!!!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 16:41:58

A magyar állampolgár nem hülye, csak annak nézik. Megjegyzem ha elnézem mi történt 1989 óta azt kell mondanom nagy bánatomra, hogy némi sikerrel.

sanyix 2009.04.02. 16:45:38

@A Nép - Te vagy!: De bizony hülye, legalábbis a nagy része. Mert annak nézik, és tűri. És a 2006-os választásokkor kiderült, hogy nem szimplán hülye, hanem kibaszott hülye :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 16:45:52

@laziapu:

Messzemenően támogatom amit javasolsz. Konkrétan ami a politikai hatlamat illeti itt egy írás amiben erősen rokon szellemű javaslat olvasható arra nézve, hogyan lehet kicsavarni a bitorlók kezéből:

www.kibulizottorszag.net

Kiderül belőle a rendszer jellege és eredete is. Tetszeni fog neked. (Ha eddig nem, mert mittudomén.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 16:48:15

@sanyix:

Ilyesmire céloztam a későbbiekben. Sajnos, kénytelen az ember. De nem hülye, csak hagyja magát meghülyíteni. Szóval a dolog pszichológiai, nem biológiai. Más szóval remény azért van.

mendson 2009.04.02. 16:53:58

Szeretnék mindenkit megnyugtatni.Tutira veszem, hogy az eus választásra jóval kevesebben mennek majd el mint a képviselök pénzét érintöre.Ugyanis minden csindaratta ellenére az uniós szavazást unió szerte leszarja a nép, mig az a tény, hogy kibaszhat a képviselökkel az igen komoly vonzerö .Szintén unió szerte.Ez könnyen kipróbálhatná Seres Mária, ha a válság idejére 7000 euróra emelt uniós képviselöi tiszteletdij ellen uniós népszavazást kezdeményezne.Mondjuk "egyetért-e azzal, hogy az unió választott képviselöi, a mindenkori uniós súlyozott átlagbér (a legnagyobb bérüek és a legalacsonyabb bérüek kivonva) valahányszorosát (pld.2x-esét) kapja tiszteletdijként".

Megfigyelo 2009.04.02. 16:53:59

@rolika: Nem Rytkó Emiliaek (az OVB), hanem az Orszaggyules Hazbizottsaga dontott igy. Abszolut muveletlenseg ezeket osszekeverni es meg ilyen gusztustalanul frocsogni is - szerineteme ezert a valasztojogtol valo megfosztast erdemelnel.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.02. 17:05:43

@sanyix: Ebben a sorrendben :)

@laziapu: A töritanárom mesélt anno egy forradalomról Romániában, nem emlékszem pontosan, mikor volt és milyen apropóból, de a lényeg az volt, hogy először szembeszálltak a karhatalommal, aztán örültek, hogy sikerült, aztán várták az ukászt Bukarestből. Szervezettség nélkül lehetetlen, az ilyen jellegű szervezkedéseket pedig idejében kinyírják... nem pontos analógia, de a Vészfék Mozgalom ugrott be.

.com 2009.04.02. 17:05:52

@mendson:
mig az a tény, hogy kibaszhat a képviselökkel az igen komoly vonzerö .Szintén unió szerte.Ez könnyen

Az miert kibaszas, hogy ok is, mint en te o mindenki mas koteles meg a bolhafingot is ledokumentalni, szamlazni stb stb ha az jovedelem?? Felnyalni a lovet bemondasra feketen?!!az ok?

Megfigyelo 2009.04.02. 17:06:50

Seres Maria ugyesen felrevezette az orszagot: itt valojaban a mogotte allo Tomcat et Co. fasiszta bagazs akciozik, egy jol hangzo, de az orszag sorsa szempontjabol TOKELETESEN LENYEGTELEN urugyet felhasznalva.

Sajnos ebben az orszagban populista agitatorok miatt nem lehet direktben tisztesseges fizetest adni az orszag torvenyeirol donto nepkepviselet tagjainak, ezert alakult ki a koltsegterites de facto fizeteskiegeszites jellege. Ezen valtoztatni kellene, de a szamlak megkovetelese nem megoldas.

Fel kellene vallalni, hogy egy orszaggyulesi kepviselo brutto fizetese (mondjuk) egymillio forint, abbol adozna, es kezhez kapna kb 500 eFT-ot. Ma papiron olyan nevetseges a fizetesuk, hogy egy jobb elelmiszerbolt uzletvezetoje le se hajolna erte. A "koltsegteritessel" mar oszejon valami elfogadhato. Ez nem helyes, ne dontsenek a sorsunkrol rosszul megfizetett, ezert folyton frusztralt es akar megkornyekezheto emberek!

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.02. 17:08:52

@mendson: Sajnos a nagyon alacsony díjazás a korrupció lehetőségét rejti magában... illetve a befolyásos pozíció igazából, de az alacsony fizetések fokoznák ezt a veszélyt, azt hiszem.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.02. 17:10:58

hopsz, nem ette meg. Azt írtam, hogy hülye vagy.

mendson 2009.04.02. 17:12:59

@.com: Persze, hogy igy igaz,de azért kibaszásnak kibaszás.

Megfigyelo 2009.04.02. 17:13:37

@Bockó: Megnyugtatlak, hogy egyaltalan nem.

mendson 2009.04.02. 17:16:06

@Bockó: Kérlek a korrupciót semmivel sem lehet igazolni.Azt a munkát nem kötelező elvállalni.De képzeld el, hogy pontosan azért vállalják el, mert lehet egy kis mellékes zsét "keresni".

Megfigyelo 2009.04.02. 17:16:31

@Bockó: Egyebkent kb. ugyanazt mondtuk az alacsony (nevleges) kepviseloi fizetesekrol...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 17:18:45

@Megfigyelo:

Még mindig meg szeretnéd zavarni/téveszteni az embereket? Húsz évig nem volt elég?

Undorítóan fonák amit beszélsz.

1. Tök mindegy igaz-e vagy csak rágalom, hogy Tomcatnek köze van a nőhöz. Nem Tomcat a téma, hanem egy helyes kezdeményezés. Ez maga jó, ez számít, nem, hogy ki a nagymamája a kezdeményezőnek, A te érvelésed az ami típusában fasiszta.

2. Mindegy, hogy van-e jelentősebb probléma. Ezbaz, sokak szerint az. Semnómmibe veszel hatszézezer embert aki az élírásával támogatta. Ilyet is fasiszta szokott tenni.

3. Átlátszó, hogy alternatív javaslatokkal jössz. A célod, hogy befullaszd azt amiről szó van.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 17:20:26

Az előzőmben a második pont helyesen:

2. Mindegy, hogy van-e jelentősebb probléma. Ez az, sokak szerint az. Semmibe veszel hatszézezer embert aki az aláírásával támogatta. Ilyet is fasiszta szokott tenni

balazs76 2009.04.02. 17:25:01

erre a népszavazásra a pártok vajon fognak kampányolni? s mivel?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 17:26:43

@balazs76:

Jó kérdés. Nyíltan, nem hinném, hogy mernének ellene. Ezért operálnak olyasmikkel mint ez a megfigyelő itt. Otromba.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.04.02. 17:34:05

Semmivel nem kampanyolnak mellette. Megfigyelheto, hogy magyarorszagon egyoldalu a nepszavazasok kampany menete.
Csak az egyik oldal van tamogatva, de az mindenkeppen at van vive, meg ha csak 20% is megy el szavazni. Akarcsak az ireknel. Milyen dolog, hogy leszavaznak valamit es utana egy even belul kiirnak egy masik szavazast, megfelelolen modositva.

Megfigyelo 2009.04.02. 17:35:17

@A Nép - Te vagy!:
1. Van koze, a holgy honlapjarol derult ki, csak figyelmesen kellett olvasni. (Lehet, hogy azota levettek a linket Tomvat et Co.-ra - kb. egy honapja volt, amikor megtalaltam.)

2. A koltsegterites egy al-problema, ami eltereli a figyelmet a valodi problemakrol, de jo a hatterben szervezkedoknek. (Osszesen nincs szo evi egy milliardrol, amikor az orszagnak ezermilliardos problemai vannak. Ez olyan, mint amikor a kilakoltatassal fenyegetett csalad egy doboz gyufa aran veszekedik.)

3. En nem akarom befullasztani a dolgot, torveny az torveny, mindenesetre az alairasgyujtes sikere mutatja, hogy hol tart politikai kulturaban ez az orszag: az emberek bedolnek a demagog agitacionak. (Magasan kepzett emberek is.) Es talan lesz annyi haszna, hogy kenytelenek lesznek a kepviselok korrekt megoldast keresni, bar ahogy a populista agitatorok elanjat ismerem, megint valami hasonlo tisztatalan megoldas lesz a vege.)

W Joe 2009.04.02. 17:42:54

Szerintem agyon fogják hallgatni a pártok a népszavazást. Sehol nem hozzák szóba. Eddig is alig lehetett hallani róla, főleg ahhoz képest, hogy népszavazásról van szó.

Nem az a baj, hogy jó pénzt kapnak a képviselők, hanem az, hogy ezt úgy lopják el. Felőlem megemelhetik a fizetésüket, de a költségtérítés nem fizetés. Ha a költségtérítést kamura veszi fel, az lopás. Bűn, törvényszegés, elítélendő.

És ha közismert bűnözők irányítják az országot az nagyon nagy probléma. Nyilván sokkal többet ártanak az országnak, amikor mutyizással, korrupcióval jutnak pénzhez. De a költségtérítés a mai formájában egy olyan dolog, amiről mindenki tudja hogy lopás, és ha nem tesznek ellene semmit, akkor az olyan mintha nyilvános beismerő vallomást tenne valaki, hogy korrupcióval megkárosította az országot, és nem lenne semmi következménye. Így még a látszatát sem teremtik meg annak, hogy azért ülnek a parlamentben, hogy azért ülnek a parlamentben, hogy képviseljenek minket.

Ez pedig igencsak nagy probléma, ha az emberek minimálisan sem bíznak azokban, akik irányítják az országot, akiknek az lenne a dolga, hogy őket képviseljék.

nem várt fordulat 2009.04.02. 18:14:56

@tlantos: nem olvastam végig a kommenteket, de ez így nem lenne jó. ugyanis ha maguk szavazzák meg, másnap vissza is vonhatják akár, míg a nép által megszavazott ha jól tudom bizonyos ideig kötelező érvényű.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.04.02. 18:15:24

@Megfigyelo:

Ne fárassz itt mindenkit!

Mit forgatod itt ki a szót? Ne tettesd sunyi féreg, hogy nem érted mit beszélek. Ezt: A kezdeményezés hasznossága szempontjából a lényegtelennél is lényegtelenebb, hogy Tomcatnak vagy akár Hitlernek mi köze van a kezdemémnyezőhöz. AZ számít, hogy ez egy jó, jogos ötlet, bárki támogatja, vagy nem. Te könyvégető vagy. A logikád náci.

Ennyi elég is beléped kártékony aki vagy, hogy elszívod az időmet. A francba az ilyennel, nem érdemelsz udvariasságot. Tűnés!

a_tom 2009.04.02. 18:23:00

Engem az is megzavar hogy két külön időpontban kell szavazni. Most mi legyen? Várom a bizottság válaszát!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 18:53:09

namármost ha két savazólap van, mindegyiken ott a kérdés és az opció. aki savazni megy, "általában" tud olvasni.

az emberek zömének naponta, egymás után, többször is tesznek fel kérdést, és jó esetben valamit válaszol, még jobb esetben tudja is a választ. itt még tudni sem kell semmit, csak belátása szerint x-elni.

ez tényleg ilyen bonyolult feladat lenne, vagy én vagyok nagyon eccerű, még akkor is, ha ismerem a jogszabályt, és nem érek fel olyan magasságokba, ahol az ilyen magyarázatok születnek.

a bizottsági tagok ezért a magyarázatért a bizottsági tiszteletdíjukat költsék tablettára

mesmithy 2009.04.02. 20:04:44

@Megfigyelo: Azert annyira nehogy mar ajnalni kelljen oket, van fizetesuk azonkivul a kulonbozo bizottsagi helyekert is kapnak penz (nem veletlen, hogy azon marakodnak mindig). Es akkor meg szamlanelkul kaszalhatnak, ha szerinted ez normalis akkor te nem vagy normalis.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.04.02. 22:47:10

Megfigyelő,

úgy en bloc: Igazad van, kapjanak normális fizetést, ami után megfizetik a saját maguk által megszavazott adót. Na, most ez az eset konkrétan nem áll fenn. Úgyhogy ennek a népszavazásnak igencsak van realitása.

Többen mondták, hogy a választási tv. nem teszi lehetővé a jún. 7-i szavazást. Ez is igaz, de úgy gondolom, hogy jelenleg lehetne kivételt tenni, különös tekintettel a spórolási kényszerre. Horribile dictu, akár még a választási tv-t is újra lehetne gondolni. És tényleg, vajon melyik párt kampányolna?

laziapu 2009.04.03. 07:51:18

Bocko: a Román megmozdulás rossz példa, annak ellenére , hogy mégis sikeres lett végül , hisz a " népvezér" házaspárt kiirtották, és elindult egy váltás is./ Ha erre gondoltál/
A bojkott jelenség tömeges megnyilvánításához NEM KELL VÉR!!! A lényeg A TÖMEGES mivolta.
CSAK akkor lehet szétzúzni a mostani apparátust( nem csak az irányító pártra gondolok) és általában az állam és közigazgatás jelenlegi ocsmány egyoldalú, lusta tehetségtelen , parazita mivoltát, ha TÖMEGESEN szembefordulunk olyan módon , ahogy azt korábban írtam.
Ehhez valóban szervezettség is kell, de elsősorban az egyén saját döntései szokták a TÖMEGET kialakítani.
Jelenleg a tömeg CSAK jajgat, panaszkodik , nyalogatja a sebeit, de nem hajlandó lépni. Mindenki a másikra vár??!!!
A saját vonalamon szövetséget szervezünk, a jelenlegi banki tevékenység ellen. nézzétek meg: Banki károsultak Önvédelmi Szövetsége. Lehet csatlakozni!!! Bízom benne, hogy az élet más területeire is ki fog terjedni.
Tömeges jelenséggé kell, hogy váljon.
Ismételten: SZÁZEZREKET NEM TUD AZ APPARÁTUS VÉGREHAJTATNI. Adminisztrative NEM LEHET megoldani. SOK LÚD DISZNÓT GYŐZ.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.04.03. 12:10:43

@Megfigyelo:
Úgy érted a (számla nélküli) költségtérítés óvja meg honatyáinkat a korrupciótól?

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.10. 14:41:55

@Megfigyelo: Nem vagyok ideges, és de. Másik 599 999 ember szerint is. Illetve 600 000, mert anyám is aláírta volna, csak nem dugták az orra alá.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.13. 22:59:16

@molaris: Akkor miért szavaznak egyáltalán? Akkor mire jó a demokrácia, ha a többség teljesen ostoba, és azok, akik egyébként nem, és próbálnak tájékozódni, sem járnak sikerrel?
süti beállítások módosítása