hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Ettől megnő a farkad, kisapám!

2009.07.02. 19:20 Vérszegény éjszakai dúvad

Hát mit mondjak? Az Unilever kreatívjai (vagy az Unilever által dolgoztatott reklámügynökségek kreatívjai) nem sok energiát fektetnek egy-egy újabb AXE termék kampányába. Gondolom azért feltűnt már mindenkinek, hogy kb. azzal az üzenettel próbálják meg eladni ezeket a termékeket, hogy:

"Ilyet fújj magadra, vagy ezzel tusolj öreg, és akkor aztán végigfarkalhatsz minden nőt! De nem ám a csúnyákat, helló, hanem a világ legjobb nőit! Ha ezt fújod magadra, a tutiszexbomba csajok még a lábgombát is élvezettel szopogatják le a lábkörmeid alól! Nem számít ha gány, igénytelen, elhízott tuskó, vagy valami ilyesmi vagy, ettől a szagtól ötvenhétezerkilencszáznegyvennyolcmillió csajod lesz, baszki!"

 A legújabb terméküknél sem nagyon erőltették meg magukat, csak a sztorit Mexikóba helyezték. Íme, ha valaki még nem ismerné:

 

Fantasztikus szimbolikájú reklám, a rumbatök képviseli férfi tökét, és egy jó kis zuhanytól a szerencsétlen kisfarkú lúzerből egy macsó, belevaló, igazi tökös srác (ha-ha) lesz. Rögtön rá is kattan a mulató minden nője, és persze, hogy rögtön akad egy igazi szexbomba, aki a seggét a pasi ágyékának akarja nyomni.

Biztos vannak, akik másként gondolják, de szerintem ezek a reklámok már annyira rosszak, hogy szinte jók már a kontraproduktivitás határát súrolják, hacsak nem át is lépték azt.

Azt viszont nagyon szeretném látni, amikor egy ilyen reklámot magyar közegbe helyeznek. Hihetetlen mennyiségű lehetőség vár a kreatívokra.

Itt van először a lopótök. A jóbige lemegy a borospincébe, megérzi az illatot, majd aztán a szájába veszi a lopótököt, jól megszívja, és hihetetlen élvezettel a szájába engedi a fehérbort, aztán persze a borvirágos arcú kúl borosgazda töke következik.

Persze le lehetne forgatni ezt a reklámot valami jóféle kolbásszal is. A széle-hossza egy a jóképű hentesmester a házikolbász után a saját kolbászát is megkóstoltatja az überszexistennő nővel.

Hajj, arról nem is beszélve, amikor egy kis szárazzuhany miatt a lovászfiút választják inkább a ló helyett, hiszen a ló fasza akkor már lófasz az övéhez képest.

Tanulság? Nincs. Inkább egy kérés: Ha van olyan ember az országban, aki tényleg az AXE miatt szedett már össze egy ilyen hiperszupertutiüberbrutál szexbombázót, jelentkezzen már le'szíves.

37 komment

Címkék: hülye reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr371222681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gery · http://gery.blog.hu 2009.07.02. 21:22:54

Én pont ezen reklámok miatt fogadtam meg, hogy a büdös életben nem veszek többé Axe terméket. Pedig imádtam őket, de az Old Spice-ra is ugyanennyire ragadnak a nők, cserébe viszont nem nézik tajparasztnak a célcsoportjukat. Nálam ez számít, mert gyökér vagyok.

A nép fia 2009.07.02. 21:23:49

Hú.
Szépen beolvasol nekik.
De mit ne mondjak, valahol igazad van. Ezt a reklámot egyébként visszataszítónak tartom.

mayfair 2009.07.02. 21:39:04

Ugyanettől a cégtől származhat a Rexona "büdös vagy" kampánya nőknek. Ajtómatice kapcsolok el, ha meglátom bármelyik reklámjukat. Én erről a márkáról szoktam le, hál' isten van száz másik a dezodorpiacon...

keinotekoinenhedelmöitys 2009.07.02. 22:04:34

Szerintem itt ti valamit nagyon félreértetek.
Itt azt akarták sugallni, hogy az AXE-tól önbizalmad lesz és fel tudsz oldódni a laza hangulatban. Persze nem ettől kellene hogy önbizalmad legyen, de ez most nem ide tartozik igazán.

tompysoft 2009.07.02. 22:07:21

én az Old Spice miatt szedtem már össze csajt... ;)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.07.02. 22:13:51

@ V.É.D.: a ötvenhétezerkilencszáznegyvennyolcmillió icipicit azé' sok lenne, nem? ;)

nemuccaszoc 2009.07.02. 22:14:40

Ja, hát ez elég szar reklám, mikor először láttam el is osztotam kettővel.

Martian (törölt) 2009.07.02. 23:13:07

Hajléktalan- vagy görényszagú dezodort keresek... szeretnék több helyet magam körül a buszon.
:)))

Fosch marshall · http://proletarokkozt.blog.hu/ 2009.07.02. 23:44:46

@Martian: Elég, ha csak nem cserélsz zoknit meg gatyát pár napig. Hajrá..
Lol

hejhó a raszta 2009.07.03. 00:19:27

keresek süti illatú deót, vagy öblítő illatú
mindkettőre tapadnak úgy vettem észre.
én meg arra tapadok amikor egy csaj újautó illatú, vagy esetleg a marhaszték is vonzó
:D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.03. 00:19:57

Primitív reklám... a készítői hasznos tagjai az emberiségnek, remélem nem zuhan rájuk egy versenyzongora. Kár lenne.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2009.07.03. 00:25:27

Volt egy régi reklám...

Csaj viszi nőt kedves + okos meg minden erre a csaj beleszagol nyakába majd...
- Te nem vagy igazi férfi!!!! Te nem használsz MAILCIÁÁT!
ÉS becsapja az ajtót...

Értsd...

Lehet sz bármilyen okos, kedves, szép megértő,alfa hím de ha nem Malícia dezodort használsz akkor egy kis sz*r vagy. Ja és minden nő sekélyes k***va akiet csak a szag érdekel mint az állatokat.

Milyen szép üzenet. :)

Z0Ł1 2009.07.03. 00:43:53

Az STR8 ocen illatot tényleg bírják, tapasztalat! (legyenk az tusfürdő, dezodor vagy aftershave9

FroZi 2009.07.03. 02:56:24

hát én maradok a rexonánál :D Az axe borzalmas szerintem dezodorban mintha elevett romlott lenne vagy nemtom :d

ergerberger 2009.07.03. 06:11:46

Nem praktikus.
Nem szagosítani kell a faszot, hanem ízesíteni. Én egy kis mézbe szokom mártogatni az Ezredes urat, hogy rákapnak a ribik az ízére.

a_tom 2009.07.03. 07:10:25

Tök = here. Nem a pénisze nő meg, hanem a golyói. A lányok nemtom álmodnak e hatalmas golyókról, de ha láttak már olyat, akkor tuti nem! Nekem egyből a régen a honvédkorházban látotott bácsi jutott eszembe akinek talán heresérve volt, vagy daganata, és emberfejnagyságúra dagadt szegénynek. Még most is kiráz a hideg ha rá gondolok.

A testszag büdös reklám kitalálójának meg a hazudós kurvaannyát! A büdös az a rohadó izzadság, amit viszont felesleges még dezodorral is tetézni, inkább fürödni kéne, jól szellőző ruhában járni, egészségesen enni, meg ilyesmik. Az ilyen faszfejektől lassan már nem tudok emberek közé menni mert sokkot kapok az agymosottak magukrafújt 5 liter dezodortól.

MortálWombat 2009.07.03. 07:12:58

Hát bennem fel sem merült ez a tökös szimbólum.. o.O

Amúgy mióta valósak a reklámok? Én még nem mostam intelligens mosóporral.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.03. 07:21:54

Én szeretem a jó illatokat - megjegyezem a drága parfümöket, abból is a klasszikusakat. Ha egy pasin az van, akkor azt kiszúrom -annak jó az ízlése. Az Axe nem tartozik ezek közé. Jaa .. lehet, hogy az Utcamacskák sznobok néha ;) ...

hmm.... újautó illat - hát mi tagadás, a lesötétített ablakú tuning Mercinket vezetve még nekem is beriszálnak a kiscsajok a ZP előtt. Pedig én akkor is a fiúkat szeretem, ha néha csajozó-verdával járok. Evvan..

Amúgy a kanszagú tököslegények még akkor is jobban járnak, ha legalább valamilyen akármilyen deót és tusfürdőt használnak, nem csak a legolcsóbb pipereszappant, amibe beleragad a hátszőrük, miközben fingolásznak a zuhany alatt. Nekik hadd szóljon az Axe reklám. Ez is a magyar valóság ...

Tilcsák Bea (törölt) 2009.07.03. 07:26:39

@MortálWombat: me, szimbólum, konkrétam mutatják az árnyékot.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.03. 07:31:05

@a_tom: Nem álmodunk tökökről, és telelengjük a parfümös szagunkkal a lifteket a multiirodaházakban. Ezek a nők.... jaa- és sertéstetkót képzelünk a hónaljunkra, mert láttuk a tévében. (OFF: pöcsös-csöcsös sztori a blogomban MA!)

MortálWombat 2009.07.03. 07:34:19

@Tilcsák Bea: Legközelebb jobban figyelek : D

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.03. 07:56:22

@gery: elég baromság, hogy a reklámok alapján ítélsz meg egy terméket, hogy jó-e vagy rossz. a terméket önmagában kell nézni, és vagy hasznos vagy nem, az hogy a hülye reklámkapmányokon dolgozók a huszonhat diplomájukkal, és a nulla kreativitásukkal és tapasztalatukkal mit alkotnak a seggfejek az egy másik dolog. a cég ezzel lejáratja magát, de nem ettől lesz valamilyen termék jó vagy rossz. elég súlyos önértékelési zavarokkal is küzdhetsz mellesleg, ha a reklámok alapján akarsz menő lenni. inkább ne használj semmilyen dezodort, pazarlásnak tűnik.

összefoglalva: az Axe reklámja überszar, de az illataik ettől még jók, és ha nem is ezzel szedsz fel egy nőt, de bizony több lánytól is megkaptam, hogy az Axe illata nagyon bejön neki.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.03. 08:01:43

opsz, és még valami, az előző megjegyzésemhez, a nulla kreativitáísú tapasztalatlan márketing seggfejekkel kapcsolatban:

maria.blog.hu/2009/07/02/nincs_munkad_legyel_marketing_tanacsado

na, ezért születnek ilyen reklámok.

◄ViZion 2009.07.03. 08:17:55

Mivel reklám téren mozgok, a párom amikor látta ezt, engem kérdezett, h vajon ennek mi a rejtett üzenete...
Szerintem az Axe termékek heredaganatot okoznak, bár a latino ringyóknak ez bejön, mert csak az örökségre pályáznak...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.03. 08:28:42

Olyan is jelentkezzen, akinek szép lett az élete a coca colától. Meg akinek szárnya nőtt a red bulltól.
Minek ilyen fasságokat irogatni?

Lord_Cica (törölt) 2009.07.03. 08:37:17

Az semmi, de ez a tusfürdő borzalmas. Olyan a szaga, mint valami gumicukornak. (még azelőtt vettem, hogy a reklámot láttam volna)

Egyébként ezek a reklámok főleg nőknek szólnak, a pasikat inkább kínosan érinti ha a férfiasságukról vanszó, mint ez a posztból is kiderül.

vörösbor(de)minőségi 2009.07.03. 08:42:27

moshogy ezzel meg is vagyunk akko beszéjjünk a hüvelygombáról...azé ez a gány reklám is kiveri a biztit.

tény,hogy tökrázó reklám naggyon gáz.akkor is ha pont ezt akarták vele.túlszaladt a cucc a tervezettnél asszem

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2009.07.03. 08:46:30

@Lord_Cica: Én konkrétan azt akartam írni, hogy olyan a szaga, mintha az ember fejest ugrana egy vödör Fantába. Borzalmas.

Plusz kieg: Évek óta Axe-ot használtam, de ezzel a folyamatos termékskála-cserével mára oda jutottam, hog egyetlen olyan sincs, amit szívesen kennék magamra. Mindegyik ilyen édes-szirupos-gyümölcsös izé, utoljára az Unlimited volt nagy kedvenc. Lassan a Dovenak is férfiasabb az illata, mint az Axe-oknak:).

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.07.03. 08:55:45

@holex:
Azért egy reklámkampány miatti bojkottra volt már precedens, és egyáltalán nem ördögtől való dolog.

@Before:
jaja, de most éppen ez volt kéznél. Egy colás kiakadásom volt már régebben...

|||||||||||| 2009.07.03. 08:57:58

soha nem használok semmit, de viszonylag gyakran mosdok. a vegyszerek szagától rosszul vagyok - inkább legyek fullbüdös izzadt tahógeci, minthogy magamra szórjak valami szart. a barátnőm szerint fafuszagom (marihuána) van, és ez szexi. én nemtom mennyire szexi, de a csajok általában szeretik, és az illatomról mindenkinek a zöld jut eszébe. szóval fasza, na.

johevi 2009.07.03. 09:02:59

Ráadásul nem a farka lesz nagyobb, hanem a zacsija!!! Ki akar élete hátralévő részében terpeszben járni???

norczhy 2009.07.03. 09:46:14

Köszi a posztot! Már olyan rég óta basszák a csőröm az idióta axe reklámok.És nem csak a reklám, a promóciók is.
Voltunk a barátommal egy fesztiválon, ahol a hosztesz csaj leszólított, hogy együtt jöttünk-e, és hogy regisztráljunk a másik pultnál. Miértisne alapon odamentünk, ahol az volt a lényeg,h a pár férfi tagja kap egy deot meg egy számot (matrica formában.Teendők: azzal a számmal és minnél több különböző nővel a pultnál megjelenni és akkor majd kapsz sok ajándékokat jól!

A burkolt üzenetét a dolognak mindenki érti, ugye?

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.07.03. 10:56:01

áááá rajtam mán semmi nem segíthet

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.07.03. 11:06:32

Láttam már jobb reklámot is.

Kentetsu 2009.07.03. 11:38:43

Akkor most beszéljünk a hüvelygombáról!
:D :D :D

2009.07.05. 23:32:16

Na, most erre mit mondjak? Chanel Allure Homme Sport vagy Platinum Egoiste, évszaktól-hangulattól függően. Szerinted célcsoport vagyok?
süti beállítások módosítása