hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Szerepelni akarok a médiában!

2009.07.30. 11:32 Vérszegény éjszakai dúvad

Wertán Zsolt Zoltán (Hahh! Van, ki e nevet nem ismeri?) sajtótájékoztatót tartott. Kár volt. Mert csak hülyét csinált magából. Szerintem.

Egyrészt abszolút nem értem mi a fenéért kell állandóan időnként belekötni a Gödör nevű szórakozóhelybe. Talán az bánt néhány embert, hogy akik odajárnak, azok nem basztatják egymást, hanem szépen, nyugodtan elvannak magukban, vagy a társaságukkal?

Azt meg aztán végképp nem értem, hogy, ha Wertán VI. kerületi képviselő, akkor honnan a francból tudja, hogy az V. kerületben melyik egységnek nincs működési engedélye, ráadásul miért sajtótájékoztatót tart, miért nem jelzi pl. az V. kerületi önkormányzatnál, vagy bármelyik illetékes szervnél.

Wertán azt mondja, hogy:

a bódé működéséből adódóan csak fokozódik a zaj a környéken, és bár a hely az V. kerületben található, ám a zaj a szomszédos VI. kerületi lakosok nyugalmát is zavarja éjszakánként.

Én pedig itt kezdem el verni a fejemet az asztalba, hogy ilyen hülye aztán a világon nincs. A Gödör egy évek óta jól bejáratott hely, azért, mert megnyitottak plusz egy pultot, nem a zaj fog fokozódni a környéken, hanem maximum a sor hossza fog csökkenni a többi, egyébként működési engedéllyel rendelkező pult előtt. Mégis mi az összefüggés a környék zajossága és az egy helyen üzemelő pultok száma között? Arról nem is beszélve, hogy nagyon-nagyon nagy és nagyon-nagyon zajos tömeg kell ahhoz, hogy a környék forgalmának a zaját túlüvöltse.

De a hab a tortán még csak ezután következik, mert miután Wertán panaszkodott egyet a "zaj fokozódásáról" nekiáll arról beszélni, hogy

..."teljesen elhibázottnak és rossznak" tartja a terézvárosi csendrendeletet.

Most akkor tényleg mi van? Mit akar ez az ember? Miért tart ennyire hülye témában sajtótájákoztatót, és ha már tart egyet, akkor mi a francot akar ténylegesen mondani? Talán azt, hogy a Gödröt be kell zárni, mert akkor az emberek majd biztos átjárnak a VI. kerületbe? Vagy azt, hogy ... ööö, nem tudom, több ötletem nincs.

Egyébként meg Wertán Zsolt Zoltánnak csak azt tudom mondani, ha legközelebb unatkozna és mindenképpen sajtómegjelenésre vágyna, akkor inkább szaladgáljon pucér fenékkel a saját kerületében, biztos, hogy nagyobb sajtóvisszhangja lesz, mint ennek a sajtótájékoztatónak nevezett átgondolatlan performansznak.

18 komment

Címkék: idióta gödör szerintem wertán zsolt zoltán hülye sajtótájékoztató

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr101277318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.30. 12:21:06

ezt direkt csinálják, hidd el nekem.
legalábbis remélem, hogy direkt csinálják.
mert ha nem, akkor újra kéne nyitni a lipótot.
bár a kincskereső kisködmönben is volt egy ilyen figura, aki az inasjelöltek fejméretét akként értelmezte, hogy milyen relációban áll a felvetéssel.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.30. 12:48:01

Uraim, nem olyan bonyolult ám ez a képlet. Ezek a képviselők szavazatokból élnek. Szavazatokat pedig munkáért adnak (általában). Wertán azok érdekeit képviseli, akik a zajtól nem tudnak aludni és nem azokét, akik lemennek drogozni / sörözni a Gödörbe. Őket védi a Zindex, meg minden ifimozgalom. Ez így van rendjén. Ilyen a demokrácia. Meg kéne végre érteni, hogy Wertán nem magát képviseli, hanem a választókörzetét. Ott meg többeket zavar az esti lárma.

Ennyi.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.30. 12:52:34

@AdamT:
a gödörben a zaj rossz, a terézvárosban meg a csendrendelet rossz.
ő is mindenkit véd mindenktiől egyszerre :-).

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.30. 13:08:00

@bs395: A csendrendelet az más... Ha a képviselőtestületi frakció kialakította az álláspontját a témában, akkor Wertánnak is illik igazodni ehhez. Egyébként nem feltétlenül azzal nem ért egyet a képviselőtestület, hogy szabályozni kell a nyitvatartást, hanem azzal ,hogy nem így. De fingom sincs. Ettől még ez így logikusnak tűnik nekem. Legalább nekem. :)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.30. 13:43:37

@AdamT:
vigyázzá, mert politikus leszel :-)

P.W.H. · http://p-w-h.blog.hu/ 2009.07.30. 14:53:49

Egyszerű. Az ingerlékeny nyugdíjasok szavazataira hajtanak. Már Tarlós elkezdte évekkel ezelőtt, amikor a Szigettel izmozott. Most ezek újra feltalálták a kanálon a mélyedést. Hátha akad annyi besavanyodott vénasszony - aki, hálából, hogy kriptát csinálnak a belvárosból, rájuk szavaz -, amennyi elég a következő mandátumhoz. Tudomásul kellene vetetni mindenkivel, hogy egy világvárosban élni hatalmas előnyökkel és némi hátránnyal jár. Akinél a mérleg negatív, költözzön el, ne a várost akarja megszüntetni. Egy belvárosi lakás árából vehet egy rövidebb utcát valamelyik csendes faluban. Pl. ez is a nagyvárosi lét egyik előnye.

Win Elen 2009.07.30. 15:11:39

@bs395: multifunkcios politikus.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.07.30. 20:12:35

@bs395:
Hát, én mindenesetre a lipót újbóli megnyitására szavazok.

@AdamT:
Hát, szerintem munka az, amikor valamilyen javaslattal, ötlettel tervvel, stb. áll elő. Ez inkább öncélú magamutogatás, vagy, ha nagyobb hangerővel csinálja, akkor hiszti.

@P.W.H.:
Nem'tom szerintem Tarlósnak annyira nem jött be az antisziget kampánya. Max. annyi derült ki belőle, hogy "erős ember", bár lehet, hogy csak erre ment ki a dolog.

Egyébként meg Wertánt azért sem értem, mert csináltak valami gyors közvéleménykutatást, ahol az jött ki, hogy a terézvárosiak többsége sem ért egyet a dologgal.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.30. 20:57:55

@Vérszegény éjszakai dúvad: "Hát, szerintem munka az, amikor valamilyen javaslattal, ötlettel tervvel, stb. áll elő. "

Tévedés! A képviselő KÉPVISEL. Érdeket. Érdekaggregációs folyamat. Aztán nyilvánosság előtt érdekartikuláció. Ez így teljesen rendben van. Ez IS a munkája.

Nomost ha a választókörzetében több ház (lakóközösség) is megkérte rá, hogy álljon ki értük, akkor mi van? Ha 100-an felkeresték, hogy éjjel nem udnak aludni, akkor Wertán Zsoltnak nem kéne érdekartikulálni? Ha ezt teszi, akkor nem a munkáját végzi?

Félreértés ne legyen, nem ismerem ennyire az ügy hátterét, de elvileg ez lehetséges.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.07.30. 22:50:44

@AdamT:
"Tévedés! A képviselő KÉPVISEL. Érdeket. Érdekaggregációs folyamat. Aztán nyilvánosság előtt érdekartikuláció. Ez így teljesen rendben van. Ez IS a munkája."

Igen, de az utóbbi évek (és most inkább az OGY-re gondolok) artikulációját tekintve, kérdés, hogy kiét.

"Nomost ha a választókörzetében több ház (lakóközösség) is megkérte rá, hogy álljon ki értük, akkor mi van? Ha 100-an felkeresték, hogy éjjel nem udnak aludni..."

Nomost, ez szerintem konkrétan utópia. Persze, elvileg lehetséges.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.31. 06:43:42

@AdamT:
ezzel nem értek egyet, mert így olybá tűnik, hogy nincs neki saját agendája, és szinte bármit hajlandó képviselni, ha megfizetik. ilyen univerzális figura ez a képviselő, mint mr. wolf.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.31. 08:43:21

@Vérszegény éjszakai dúvad:

"Igen, de az utóbbi évek (és most inkább az OGY-re gondolok) artikulációját tekintve, kérdés, hogy kiét."

Ebben teljesen igazad van, de most W.ZS-ről volt szó.

"Nomost, ez szerintem konkrétan utópia. Persze, elvileg lehetséges."

Szerintem még W.ZS. se olyan hülye, hogy senkiérdekétsemképviselve lejárassa magát. Ez bizonyára tudatos dolog volt. Hogy mi állt a hátterében? No én nem tudom.

@bs395: "szinte bármit". Ha 100 öregasszony minden nap felhív, hogy "képviselőúr, csináljon már valamit", akkor adott esetben a nyilvánosság előtt ez vállalható szerintem. Tényleg azért nem értem, mert alapvetően neki ez a dolga. És ahogy mondtam, nektek / nekünk meg az, hogy megvédjük a szórakozóhelyeket. De ettől még a "másik oldal" nem ellenség, csak ellenfél.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.31. 09:51:40

@AdamT:
mondom, a telefonos zalkatókat képviseli, aztán szidja a csendrendeletet. ide is egy picit, oda is egy picit.
nem kell képviselnie, majd nem fognak rá szavazni, de amíg úgy indulnak neki a politikának, hogy "egy élhetőbb budapestért!" (mellette a szokásos álltámasztós fotó) addig nincs is nagyon agenda vagy program, amit felóhatnánk nekik.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.31. 09:58:34

@bs395:
Ejj, hát nem értjük meg egymást. :)

"Telefonos zaklatók": őket hivatalból képviseli, ez a feladata
"Csendrendelet": A frakció által kialakított álláspontot képviseli.

A frakció szerint lehetne a csendrendelet betarthatóbb, kevésbé sanyargató, de szükség van rá. Ezért a jelenlegi tervezetet támadják, de nem az egész elvet.

Ha ez így van, akkor senki se hülye a történetben.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.31. 12:13:14

@AdamT:
de hát pont erre célzok, hogy van a frakció, vannak a betelefonálók, és képviseli, még ha ellentétesek is, ő meg nincsen sehol.
amit ő csinál, arra elég valaki, akit egy logopédus pár hét alatt felkészített, ehhez nem kell döntési jog.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.07.31. 12:15:57

@bs395: Wertánnak nincs döntési joga, mezei ellenzéki képviselő.

De hogy is megy ez az OGY-ben? Van a képviselő, aki egyéni mandáumot szerzett mondjuk. Az ő feladata az (lenne), hogy képviselje a választókörzetét. Ehelyett mi van? Na mi? frakciófegyelem.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.07.31. 15:31:18

@AdamT:
Nagy általánosságban szó se róla egy-egy képviselő tényleg érdekeket artikulál, még akkor is, ha az esetek zömében ezek inkább pártérdekek.
Ebben a konkrét esetben viszont nem hiszem, hogy itt érdekartikulálás történt, még akkor sem, ha a lakók megeresztettek egy-két telefont.
Pl.
1. Honnan a francból tudják azok a bizonyos betelefonálós lakók, hogy a hangoskodó "deviánsok" pont a Gödörből jönnek? Ezer meg egy mulatóhely van a környéken.

2. Mégis ehhez az egészhez mi köze van annak, hogy a Gödörben az egyik pultnak nincs működési engedélye (egyáltalán, a pultnak kell-e működési engedély, vagy elég, ha a Gödör egyet beszerez?)

3. Elmondta, hogy zaj van, de a csendrendelet rossz. Igazából semmilyen kompromisszumos javaslat nem hangzott el tőle.
""Telefonos zaklatók": őket hivatalból képviseli, ez a feladata
"Csendrendelet": A frakció által kialakított álláspontot képviseli."
Csakhogy, ha nincs kompromisszumos javaslata, akkor bs395-nek van igaza, mert valamelyik oldal mellett ki kell állnia a döntésével.
süti beállítások módosítása