hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Reggeli okosságok

2007.08.03. 23:47 Vérszegény éjszakai dúvad

Hát, haj - haj.

Öööööö, tessék?

SZABIM ALATT /KIPIHENTEN/A FAGYISTOL KÉRTEM 1 GOMBOC DINNYEMAGOS SARGADINNYÉT,1 GOMBOC KUKACOS BANANT ÉS LEGALULRA 1 GOMBOC MALNAT.-KÖZÖLTE MENJEK
Tudja Havas ur, a szilikon nem észleli a feromonokat! Söt visszaveri, gondolom én! Ez olyan mikor a tudatalatti, önmagával találkozik ám! No koser-gömbufó
Én az apamat le cserélném siman . Terry. Blackre. Mert akkor szeretettben élhetnék. Zsu
NINCS EGY ÉRTELMES GONDOLATOM SEM... (DE ÉN KIALSZOM) /c/
szulo.meg.g..njet.trabira.tinike.technos. plaza.cica...gergo.szambol.vetted.ki.poli.se.ismerve.a.muvel...gagyi.p.a

Így én is tudnék jósolni:

Nem vagyok jós,de lefogadom hogy Kóka azért távozik posztjáról mer

Ha valakinek esetleg fájdalmai volnának a hátsó felében, akkor nem aranyere van, hanem valószínüleg:

Hazankat ebböl az erkölcstelen, következmények nélküli allapotbol a Joisten sem huzhatja ki - ugyanis a töke nagyon jol érzi magat benne! Leo

Ezen a héten öntudatos sms-ezőkből sem volt hiány:

SZERKI NAGYON NEM SZÉP HOGY REKLÁMMAL MEGSZAKITOD AZ SMS-T MEGYEK NÉZEM A NAP TV-T HA NEM ADOD LE.ÜDV K.EDIT
AZERT NEM SZERETEK TV2-BE SMS T IRNI,MERT NEM ADATOK LE. HOL VAN AZ UZENETEM!

Ilyet pedig még a legvadabb fantáziájú sci-fi írók sem tudnának kitalálni:

fanyalog majd az orban-mikola kerékkötö paros ha par honap mulva tiszta moderm korhazakban kedves szakképzett orvosok növérek fogadjak az adofizetöt!H

Ezt pedig mindenki tudhattya és láthassa:

EMBEREK FIGYELEM! A külömbség NAGY A kÉTPARTKÖZÖTT. A SZOCIK ÖSZINTE IGAZ EMBEREK BELATTyAK HIBAIKAT ami A FIDESZESEKRE EZ NEMMONDHATO EL. ReFORM kELL.ok

Végül pedig tudom, hogy ez egy normális megnyilvánulás, de én elsőre hatalmasat röhögtem:

1993 as banyatorveny lemondott az asvanyikincsek allami kitermeleserol ! !1993 ertheto !

Szólj hozzá!

Címkék: hülye sms beszél a polgár

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr15131861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása