hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Pozitív élmények a Szigetről

2007.08.16. 13:40 Vérszegény éjszakai dúvad

Mert azért nem csak a rosszra emlékszem.

Tehát jó koncert volt a Manu Chao, függetlenül az áramszünettől, az Úzgin Űver, a Sonar, a PUF, a Méhek, a Va:rttina, a Tudósok, Takáts Tamás, Tóth Vera, és még számtalan olyan kisebb együttes koncertje, akiknek sajnos a nevét már elfelejtettem.

Mindezeken kívül nekem nagyon bejöttek a táncoló zsidók (vajon a Tarkan nótára miért hagyták abba a táncot?), no meg persze a Goranga Mantra Rock Band.

Megtudtam, hogy nem fenyeget sem a kábítószer-, sem az alkoholfüggőség veszélye, mondjuk ezt tudtam eddig is, láttam, hogy egy fogda alig kisebb, mint a jelenlegi szobám, persze lényegesen szegényebben van berendezve. Több helyen is teszteltem a tudásom, no, hát bizonyos témákban kicsit alacsony szintű a jártasságom, de majd pótolom, de legalább belehallgattam a Sebeök interjúba, hál'istennek nem felejtett el még gondolkodni, csak médiabohóckodik közben egy kicsit.

Tiszták voltak a wc-k (a korábbi évekhez képest nem nagyon lehetett rájuk panasz), normálisak az inkálosok (nekem semmi problémám nem volt velük, maximum csak a köszönést viszonozhatták volna, de hát biztos fáradtak voltak, vagy szar kedvük volt, meg inkább ne köszönjön, ha nem fenyegetőzik mellette), jellemzően nem kellett a pultoknál órákig sorba állni, a Szigetre való bejutás is relatív gyors volt.

Hát... Első körben ennyi. Aztán, ha még eszembe jut valami, akkor majd pótolom.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: sziget mulatozás

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr58141347

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lo describe 2018.01.24. 00:33:56

Színek a konyhában - bézs - Konyhasziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása