hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Pár szóban erről a blogról

2007.08.17. 17:13 Vérszegény éjszakai dúvad

Mivel többször is az Index.hu, valamint a blog.hu főoldalára került egy - egy bejegyzésem (őszintén szólva fogalmam sincs hogyan, ha valaki tudja, igazán elárulhatná nekem) nem árt egy - két dolgot tisztázni.

Őszintén szólva ez a blog inkább egyfajta egyszemélyes önképzőkörnek indult. Mivel éppen szakdolgozatra készülődöm, ezért gondoltam rám fér egy kis gyakorlás. Visszanézegetve a korábbi bejegyzéseket, tényleg rám fér, egy jelentős részével igazából nem vagyok megelégedve. De ez az én problémám... :)

Mivel ez egy blog, így természetesen szubjektív. Olyan gondolatokat, véleményeket tartalmaz, amelyek alapja az eddig megélt életutam alapján kialakult világképem. Ezekkel természetesen lehet, vagy kell is vitába szállni, nem gondolom magamról, hogy univerzális és vitathatatlan, másokénál értékesebb vélemények-igazságok tulajdonosa lennék.

A Szigetes és MV-s kommentek kapcsán csak annyi, hogy örülök, hogy nem ment el a vita zsidózásba/cigányozásba/buzizásba/sznobozásba/szadeszezesbe/maszopozosába/fideszezésbe/stb. hosszan lehetne még sorolni.

Az viszont érdekes volt, hogy azoknak az írásoknak, amelyek jelentését én egyértelműnek véltem, mennyi olvasata volt. Ezek bizony a leendő szakdolgozatom szempontjából fontos tanulság, ezért köszönöm mindenkinek, aki részt vett benne.

Ja, és ha már szógálati bejelentés, akkor elmondom, hogy az eheti reggeli okosságok válogatás megint elmarad, bizonyos meszelési és tapétázási munkálatokból kifolyólag (hogy én mennyire utálom ezt).

16 komment

Címkék: szógálati bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr59142542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.17. 18:48:37

"Mivel többször is az Index.hu, valamint a blog.hu főoldalára került egy - egy bejegyzésem (őszintén szólva fogalmam sincs hogyan, ha valaki tudja, igazán elárulhatná nekem)..."
Ne izéjjé mán, ott a helyed, osz jól van. Van egy Felírat, hogy "ajájjá blogot". Valaki felnyomott. Szerintem. Mer' a nagytesvér figyel téged! Ott is maracc, alul, a blogsalátában. Remélem. Hogy szem előtt légy. Nem lehet ám itt csak úgy összevissza firkálgatni! Hogy Fodor Ákost idézzem, én is kíváncsian figyelem, "milyen távolság lehet fej s írás között".
No, húzzál bele!

ősi homár elsőző 2007.08.17. 20:51:14

első
mér hány kommenttől lehet zsidózni! nem 300?

(egyébként télle érdekes, se gyurcsány se orbán se!)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.17. 22:43:00

A nagy testvér szemmel tart.

Nyilvántartanak.
Nyilvántartanak.
Nyilván tartanak tőlem.

Besúgok és provokátorok!
De azért jó, ha tudjátok:
Aki előttetek áll,
Aki mellettetek áll,
Aki mögötettek áll,
az a mi emberünk!
:)

Nemtom hanyadiktól lehet zsidózni/cigányozni/stb., de azt hiszem, hogy pont Rókicának fejtettem ki valahol a blogjában, hogy már jónéhány fórumos, meg másmilyenes oldalt otthagytam, mert az első szóra torokátharapás, anyáhás, stb. volt.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.08.18. 08:19:01

nagyon eccerű a dolog, ami tetszik, azt kirakjuk a bloghura, amin hangosan, üvöltve röhögünk, illetve elgondolkodunk ekicsinyég, azt meg az indexre, és nagyon szívesen. van egy jó kis rss feedje a bloghunak, azt nézegetjük naponta sokszor, onnan tudjuk, mikor posztolsz.

ősi homár megfigyelő 2007.08.18. 09:00:05

na tessék itte van a a válasz
fölkerültek vidékről, aztán rss-t figyelni, még ez volt a legjobb munkahely
ahelyett hogy olvasnának egy könyvet, vagy kirándulnának a barátnőjükkel, rss-t figyelni nem túl sikeres dolog

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.18. 10:49:14

RE: sixx · comment.blog hu 2007.08.18. 08:19:01
Úgy is köll azt tenni. Ezen a szakdolgozatírón legyen csak rajta a szemetek. Valami azt súgja, hogy érdemes.

Ősi homárt meg majd megesszük vajban párolva, kis citromcseppekkel. Hmmmm... Ha már tás nincs...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.08.18. 12:47:19

ősi homár megfigyelő: vidékről nézem az rss-t, kezemben könyvvel, beszólni ősi román szokás.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.18. 16:22:06

Na jó, eddig tartott a gyereknap. Most valaki azonnal mondja meg, mi a rák az az "rss feed"???

Más:
A saját blogomban kérdeztem volt bele a nagyvilágba, persze én biztos rss fedd hiányban szenvedek, mert a kutya sem válaszol:
"Sajnos, én nem találok az oldalamon olyan irányítást, amire kattintva a nekem tetsző blogokra juttatná el a mélyen tisztelt olvasókat. Mint az Internet Explorernél a „kedvencek” menüpont."
Olyanra gondolok, ahol az én kedvenc blogjaimat reklámozhatnám. Legelőször is ezt a szakdolgozat írót szerettem volna jegyezni - és mutogatni annak, aki az oldalamra téved, de senki nem segííííííííít!!!
Namáááááááááááá!!!!!!! Heeeeeeeeelp!

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.18. 16:35:25

Írtam egy hosszabb kérdést, de elvitték az ufók. Mindegy, a lényeg ennyi volt:
Eddig tartott a gyereknap. Most valaki azonnal mondja meg, mi a rák az az "rss feed"???

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.18. 21:36:37

Köszi az infót Sixx, értelemszerűen nem panaszkodni akartam, csak a kíváncsiság beszélt belőlem.

Rókica!

Az RSS egy olyan valami, amivel egyszerűbben tudod olvani a különböző oldalakat. Én is azzal szoktalak olvasni téged, illetve azzal szoktam megnézni, hogy írtál-e valami újat. Mondjuk használni én is csak a fireflyban, vagy a legújabb explorerben tudom, mert ott nem kell trükközni vele.
Aztán arra a kérdésedre, amit visszahoztak az ufók én sem tudom a választ. Egyszer alaposabban neki kéne esni a gépháznak, aztán elolvasni.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.18. 21:38:43

Basszus!

Értelemszerűen a firefoxra és nem fireflyra gondoltam.

morpho 2007.08.19. 02:49:01

Milyen szakdolgozatra készülsz te júliusban,meg augusztusban?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.21. 13:27:23

Hát olyanra, amit már most tavaszra illett volna befejezni...

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.23. 06:39:35

Kedves Morpho!
Azt nyilván nem árulhatja el, ne neheztelj ezért rá! Gondolj bele, ha megmondaná, torzulhatna a mintavételi forrás. Hogy is gondolom? Csak hogy saját magamra sarkítsam a példát:
Tegyük fel, abból írna, hogy hány róka blogol és ebből hánynak van képe politizálni is?
Ugye, ahogy látom, jelenleg én vagyok az. Mindkét kérdésre a válasz pozitív. Ellenben, ha kiderülne a dolog, lehet, hogy mások is szólnának az ismerős rókáiknak, hogy nézd már, ez a szakdolgozatíró ezzel foglakozik - és akkor térdig járna itt rókákban.
Esetleg még az is előfordulhatna, hogy én kijelenteném, egy frászot leszek kísérleti nyúl és meg sem nyikkannék politikából. Akkor aztán mihez is kezdene szegény feje?
Szóval, ha megmondaná, már semmi nem lenne a régi. No, röviden ez a helyzet.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.23. 12:21:35

Nem, nem, itt nem adatgyűjtés folyik. A témám a romákkal és reprezentációjukkal kapcsolatos, éppen ezért nem folyok bele itt ebbe a témába.
Ha belefolynék, akkor azt hiszem, hogy legalább öt hónapon keresztül csak erről írnék. :)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.08.23. 13:29:31

Jóvannaaaaaa... Én csak aztat akartam, hogy legyen róka. :-)))
süti beállítások módosítása