hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Ne csak én szenvedjek

2007.09.27. 15:10 Vérszegény éjszakai dúvad

A tegnapi este masszív sörözés jegyében telt, mivel nem voltunk sokan voltak olyan pillanatok, amikor egyedül őrizgettem a félig telt üvegeket, korsókat. Egy ilyen pillanatban hallottam meg a szomszéd asztalnál elhangzott viccet, ami után percekig szellemi retardáltságot mutattam. Csak annyit szeretnék elöljáróban hozzáfűzni, hogy az ilyen viccek kiagyalóit és terjesztőit maratoni, 168 órás Ihos József és Irigy Hónaljmirigy kabarék megtekintésével kellene büntetni.

Figyelem! Csak erős idegzetűeknek:

A rendőr megállít az utcán egy férfit, megkérdi tőle, hogy kicsoda.

A férfi azt válaszolja, hogy én vagyok a kisherceg.

- A kisherceg? - döbben meg a rendőr.

- Igen, - válaszolja a férfi - nem hiszi? Nézze csak meg, ott van a sarkon a rókám.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: nemvicces hülye vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr15178694

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása