hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

iwiw marhák

2007.10.19. 12:10 Vérszegény éjszakai dúvad

Van ez az iwiw nevű közösségi portál (csak azt nem tudom, hogy ez miért is közösségi? Azért mert sok ember van rajta?), amely egész addig elviselhető volt, amíg meg nem vetTék. Akkor elhatároztam, ha elkezdenek a postaládámba spamok érkezni, akkor rögvest törlöm magam. A legnagyobb meglepetésemre ez nem történt meg. Eddig. Mostanában viszont már harmadjára történt meg, hogy kapok egy levelet egy olyan feladótól, aki mire megnézem a levelet már nem is iwiw felhasználó.

Üzenet küldője: - - [-] (19399) Üzenek

Címzett(ek): ********

Téma: PPL Exclusive Weekend Party

Feladás dátuma: október 19., 07:36

Üzenet szövege

Szia!

Október 20-án, szombaton megrendezésre kerül a PPL Exclusive Weekend Party, kedvező italakciókkal, Budapest legújabb szórakozóhelyén, a **********-ben:

Italakciók:
- Tequila: 350 HUF
- 2 Vodka narancs: 800 HUF
- 5dl Dreher sör 10-től 11-ig: 300 HUF, utána 370 HUF
- JW Whiskey: 650 HUF
- Cuba Libre: 900 HU

A hangulatot DJ oldDeejay garantálja R'n'B és elektronikus tánczene formájában.

Időpont: 2007. október 20.
Nyitás: 10 órakkor.
Helyszín:
- ***

- ***

- a ***** 3 perc sétára ***** felé
- további infó: *************

Belépő:
- elővételben: 500 HUF
- helyszínen diákkal: 800 HUF
- helyszínen diák nélkül: 1000 HUF

Elővételes jegyet e-mailben, a neved elküldésével igényelhetsz. A levelet a ******** e-mail címen várjuk. A jegyelőrendelés nem kötelez semmire, csupán felkerülsz az elővételesek listájára!

 Ez érkezett ma. A fontosabb információkat kihúztam belőle, mert ezeknek ingyenreklám nem jár.

Azt nem értem, hogy miért olyan nehéz egyes emberek fejébe verni, hogy az iwiw nem tartozik a hatékony tömegkommunikációs médiumok közé. Miért gondolja azt bárki is, hogy vérhiány esetében sokkal hatékonyabb az iwiw üzenőfalára írni, mintsem bemondatni a rádiókban, tévékben?

Miért gondolja azt bárki is, ha ismeretlenül ír nekem egy ilyen reklámlevelet, akkor azt érdeklődve elolvasom és nem fogom masszív anyázások közepette törölni? (Egyáltalán miért gondolja bárki is azt, hogy én bármilyen reklámlevelet el fogok olvasni?)

Miért gondolja azt bárki is, hogy az iwiw bármire is jó, az online telefonkönyv funkción túl? Miért gondolják azt a különböző cégek vezetői, hogy ha engem bejelölnek ismerősnek, akkor én azután náluk fogok vásárolni?

Miért gondolják azt, hogy jót tesz egy bútorbolt renoméjának, ha megjelenik az iwiwen és lakóhely szerint beikszelget mindenkit?

Én a magam részéről azt gondolom, hogy azért, mert egyrészt lusták egy jópofa hirdetést kitalálni, másrészt meg zsugoriak, és a hirdetési díjon akarnak spórolni.

Persze én most rosszindulatú vagyok. De csak azért, mert kaptam ezt a reklámlevelet.

42 komment

Címkék: iwiw hülye honlap az köznek állapotja

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr78201107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birdito 2007.10.19. 13:54:50

Nem, nem vagy rosszindulatú...

xsamxckjsydjvybvlc a köcsög ilyenekenek.

morpho 2007.10.19. 14:05:30

Szüntesd meg a profilod 'oszt jónapot.
Egyébként,meg nem vagy hülye,pontosan tudod,hogy miről van szó.

AZS 2007.10.19. 14:07:20

"Egyáltalán miért gondolja bárki is azt, hogy én bármilyen reklámlevelet el fogok olvasni?"

ezt is elolvasrad, no nem? ;-)

Hát Ízsák 2007.10.19. 14:09:12

Miért kapsz a postaládádban szórólapokat állandóan. Miért kapsz az e-mail címedre spameket.
Ha csak minden ötszázadik megcélzott szánja rá magát a vásárlásra, már megérte a cégnek. Mivel a reklám ingyen volt.
Nem atomfizika.

moshi (törölt) 2007.10.19. 14:20:35

arról nem is beszélve, hogy régen rossz, ha már partizni is csak akkora kretének hívnak, akik szerint egy parti "megrendezésre kerül".

érted, bémeg, nem ám buli lesz, vagy bulit tartunk, vagy várunk a bulinkra, vagy gyere partizni, a faszt. megrendezésre kerül!

még a hivatalos nyelvhasználatban is azonnali ujjkitördeléssel kéne büntetni az ilyet, de hogy ha már lazulni is ezzel a dumával hívnak a partiarcok, akkor baszhatjuk az egészet.

Liberté_73 2007.10.19. 14:35:40

Legjobban a "*klubja üzenetet küldött neked" és "*klubja ismerősnek jelölt" típusú üzenetektől kapok hátsócombzsábát.

gibson 2007.10.19. 14:41:42

nem lehet, hogy azért nem regisztrált a felhasználó már ilyenkor, mert valaki feljelentette, és törölték? én pont ennek a spamnek az apropóján gondolkodtam el a dolgon. mert ha a T-Online keze van a dologban, az kicsit erős lenne (már hogy rajtuk keresztül küldik ezeket a szarokat). pláne, hogy ez csak egy főiskolás parti, nem hinném, hogy fizetnének ezért a tulajdonosak egy fillért is. ha elkezdik központilag küldözgetni a kéretlen leveleket, azonnal törlöm a regisztrációmat, és nem leszek egyedül szerintem.

izé 2007.10.19. 14:43:45

A legjobb lenne, egy a "töröltem magamat az IWIW-ről klubja" ismerősnek jelölt.

Csak akkor azt hogy.

missparker · http://www.wondeer.com 2007.10.19. 14:44:59

Na, a fentiekkel mind egyetértek, egyáltalán nem vagy rosszindulatú. Én meg kapom a kritikákat "hozzáértő" marketinges suttyóktól, hogy miért nem jelölök eszeveszetten a portálunk nevében. Azért, mert most tényleg azok az ismerőseink, akiknek van közük hozzánk valamilyen módon. Fel nem foghatják, hogy nem reklámnak csináltam.

monica 2007.10.19. 14:49:17

az a hülye aki fent nyomul az iwiwen....

anemokos 2007.10.19. 14:50:33

én is csak átlagos felhasználó vagyok aziwiwen, de akik élnek ezzel a becsülendő marketing eszközzel, na tőlük óva intem a környezetem. még akkor is lebeszélem őket a hirdetők által nyújtott szolgáltatásról, ha amúgy igénybe vennék, venném. ez sem okosabb dolog, mint amit ők tesznek, legalább a primitív lelkemet megnyugtatja.

Sündisznócska 2007.10.19. 14:53:49

Konkrétan, én el sem szoktam olvasni őket, ha a név nem mond semmit vagy vagyok annyira szerencsés, hogy már a címből kiderül a spamség.

De, ebben a spamben, szerintem, ez a lényeg:
"jegyet e-mailben, a neved elküldésével igényelhetsz. A levelet a ******** e-mail címen várjuk"
Hipp-hopp, az adataidhoz már meg is van egy élő emil, lehet vele kereskedni, célzottan spamelni stb. És rengeteg ember nem veszi a fáradtságot, hogy freemail-en vagy hasonló helyen csináljon egy direkt ilyen célokú emil címet, hanem nagyon okosan vagy a cégeset adja meg (öröm lehet rendszergazdának lenni), vagy az otthoni internetszolgáltatójától kapottat, aztán csak leshet a napi 40-50 kéretlen emiltől, meg, hogy majd a nevében küldözgetnek jobbra balra spamet...

mennemenemmnemen 2007.10.19. 14:54:05

Iwiwen tele lett a postaládám, azóta nem törlök róla levelet. Így nem jönnek a hüjeségek, az ismerősök meg - ha fontos -, akkor úgyis veszik a fáradságot és megnézik az e-mail címemet az adatlapomról. Mer má az ismerősök se csinálnak mást, mint rendezvénytszerveznek, meg mlm-eznek....

osztovata 2007.10.19. 14:58:46

Végül is van egy Del feliratú gomb a billentyűzeten. Csak egy gyors és határozott mozdulat kérdése...

báró Csekonics 2007.10.19. 15:04:16

Nem kell iwiw-re regisztrálni, és kész.
- haverok, kollégák, stb. úgyis tudja ki vagyok, mi a számom, hogy nézek ki, hol voltam nyaralni, mással meg hadd ne osszam meg.
- a legröhejesebb, hogy mindenki egy csomó olyan adatot megad, amit ha pl. utcán megkérdenék tőle, elküldene a sunyiba bárkit. 'Sebaj, majd megnézem az iwiw profilodban!'
- abba belegondolt-e már valaha a sok okos iwiw-függő, hogy nagy testvérnek milyen hasznosak az ilyen site-ok? Nemcsak azt tudják meg ingyen, feltűnés nélkül és törvényesen, hogy XY hogy néz ki, hol lakik, hol nyaralt (tehát kb. mennyit keres ténylegesen, az adóbevallásával ellentétben), hanem az ismerősei nevét is, különféle beállítottságait (vallási, politikai, szexuális, de vásárlási szokások is akár). Gyakorlatilag az egész életét feltérképezhetik anélkül, hogy tudna róla...

Egyetlen pozitívuma van az egésznek - ellentétben a telefonjegyzékkel amit a cikkíró említ, mert azt offline is lehet - ez pedig a régen nem látott iskola/munkatársak megkeresésének lehetősége. (Már persze ha valaki ezzel élni akar.) Más okos ötletem hirtelen nincs, mire lehetne ezt az egészet használni a reklámon és az adatgyűjtésen túl. Akinek van, az persze nyugodtan szóljon!

johevi 2007.10.19. 15:04:28

A másik divatos dolog: Mindennap kiírnak egy valamit az üzenőfalra. Bármit. Pl: "Jó napot mindenkinek!" Viszont innentől kezdve ott vannak a kezdőlapomon, amíg nem jön három igazi üzenet ( mivel 3-at alapból mutat )
Céget, boltot, éttermet stb kitiltani!

Flankerr 2007.10.19. 15:11:22

őőő.. lehet hogy álcázott hirdetés.. de mi van, ha épp a sok kéretlen reklámüzenet miatt törölték, mire elért hozzád 8is) az üzenet? én is megkaptam ugyanezt.. tudom, naív vagyok...:9
Engem egy jól kinéző szegedi 18 éves csajszi jelölt meg, egy honlapot (lehet a sajátját, nem néztem emg) hirdetve.. na ekkor volt meg 1,5 év alatt az első felhasználó-tiltásom..:9

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.10.19. 15:16:10

Pont ugyanezt a levelet kaptam ma meg. Felmegyek a Subba miatt, látom, hogy villog az a szar, rákattintok, és akkor DJ. oldeejay, hogy nem szakad rá egy IFÁnyi hányás.

Varga Klára · http://www.mercus.hu 2007.10.19. 15:17:54

Amíg a magyar Tartalomipari Szövetség kilométeres GKM logóval a mailjéban spammel (tegnapi termés), amíg lesz olyan hülye, aki vásárol a spammelőktől (vannak sokan), amíg a NHH csak bambán figyel, max. megdádázza a spammelőt, addig lesz spam. És lesz a wiwen is. Júzer pedig nyomkodhatja a Del-t, amíg el nem kopik.

euAgWzgmmtq7K 2007.10.19. 15:25:58

ez a buliszervezés egyébként hatalmas biznisz. és nem szokás adózni utána.

Fucksee 2007.10.19. 15:28:07

Én örülök a reklámoknak, mert csomószor akciós áron lehet hozzájutni a termékhez/szolgáltatáshoz.
Persze rühellem a spameket, amikben Viagrát meg nyugtatókat akarnak rámsózni, de ha jól rámpozícionálják, akkor hadd ne bánjam!

Egyébként meg csak akkor visszajelölni a céget, ha tényleg érdekel, amit csinálnak! És akkor nincs gond.

0xFFFF 2007.10.19. 15:30:15

Te nem rosszindulatú vagy, hanem hülye. ...vagy még az sem, mert a hülye is tudta előre, mi lesz ennek a vége. ...vagy azt hitted a két szép szemedért, vagy a kutyád aktfotója miatt üzemelteti valaki ezt a baromságot ?

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.10.19. 15:30:28

én is jót szoktam röhögni az iwiwes témájú csatározásokon mert mindig előkerül egy üldözési mániás a hozzászólók között aki szerint a Té világuralomra tör ;o)
mondd már vakhangya, hogy milyen hátrányod származik neked abból, hogy ha megtudják hol laksz és hol voltál nyaralni te állat? kizárólag te magad felelsz érte ha kipakolod a netre, hogy pasikkal köcsögölsz, miközben titokban akartad tartani! nem? ha meg előfizettél a Té-nél akár csak kábeltévére is, már akkor is bizalmasabb adatokkal rendelkeznek rólad mint ez a rohadt iwiwes neved, képed meg a kapcsolati hálód (hú na abból még aztán baromira ki lehet hozni valamit, jaj jaj feltérképez engem a Té). Istenem, hogy mennyi sötét barom van.

A másik marha is előjön ilyenkor mindig az iwiwies postok hozzászólói között:
"minek nekem iwiw, aki ismer az ismer és tudja velem tartani a kapcsolatot, aki meg nem az meg nem." és hasonló szövegek...
na erre annyit tudok mondani, hogy a 15-20 éve nem látott ismerőseim tucatszámra kerültek elő (volt iskolatársak, katonatársak stb) és még így is nagyon nehezen az iwiw segítségével.

a post egyébként tetszik.

báró Csekonics 2007.10.19. 15:37:50

"15-20 éve nem látott ismerőseim tucatszámra kerültek elő (volt iskolatársak, katonatársak stb)"

jó haverok lehettetek, ha 15-20 évig nem néztek feléd...

TBC 2007.10.19. 15:40:12

Azt hiszem, a legtöbb dolgot már elmondták előttem. Hogy miért iwiwen reklámozzák egyes cégek, üzletek magukat? Mert teljesen ingyen van. Gyakorlatilag nulla forintba kerül bekattogatni párezer környékbelit ismerősnek, onnantól meg lehet őket bombázni a reklámüzenetekkel. De már olyat is láttam, hogy ismerősnek jelölt, egye fene, meg szoktam fordulni az adott üzletben, visszaigazoltam, onnantól kapom az email-címemre a reklámanyagot. Persze ilyen formában egyáltalán nem tartom jónak, hogy nem csak természetes személyek vannak a rendszerben. De a másik három magyar közösségi oldal érdekes módon meg tudott küzdeni ezzel a problémával. Bevezették a klubokat, társaságokat stb, ami pont ezt a célt szolgálja. Így ha egy üzlet nagyon akar, jelen lehet az oldalon, viszont nem rondít bele pl. a "legrövidebb út", "közös ismerősök" stb. funkciókba. Iwiw-nél ez teljesen haszontalan.
És hogy maga az oldal miben hasznos? Egyedül az ismerősök megkeresésében. Azon túl már túl sok hasznossága nincs. És ameddig piacvezető lesz, semmit nem fognak tenni, hogy kis életet vigyenek az oldalba. Félreértés ne essék, a másik háromnak is van rengeteg hiányossága, de azokon megjelentek olyasmik, amivel valóban közösségivé lehet tenni az oldalt, és nem ragadnak le az egyszerű online telefonkönyv funkciónál. Persze, sokan csakazértis az iwiw-nél maradnak, mindegy, hogy a másik oldal nagyságrendekkel jobb, viszont így a többi oldalnak veszik el részben a közösségi mivolta, ugyanis az ismerősök nagy része csak iwiwen van fent, ráadásul ha véletlenül pl. myvip-en is fent van, csak "inaktív" tag, tehát egyszer regisztrált és annyi, na és amit a legjobban szeretek, hogy abban a pillanatban, hogy iwiw-tag lett, el is felejtette, hogy mi az az e-mail, őt csak iwiwen lehet elérni... Szomorú, de van ilyen. És ilyenkor akármennyire is nem szeretem az iwiwet, ha tartani akarom vele a kapcsolatot, csak kénytelen vagyok felmenni iwiwre, vagy megmaradok a telefonnál meg a papír alapú kommunikációnál.
Az üzenőfal meg néha nevetséges, egyesek már messengerként használják, mások meg azon keresztül beszélik meg egymással a lehető legszemélyesebb dolgaikat is, nem is érdekli őket, hogy a fél város látja... (igen, virtuális magamutogatás...)

Mohácsi Jánosné 2007.10.19. 15:57:18

Kell előrendelni egy fake címről iszonyúsok jegyet! :DD

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.10.19. 15:58:34

báró Csekonics ha elolvasod mégegyszer azt ami idéztél akkor pihenj egy kicsit s lőn világosság. nem jó barátaimról írtam akikkel tartom a kapcsolatot hanem régi ismerőseimről.

Endre 2007.10.19. 16:01:59

Elegem lett az iwiw azon tahóságából, hogy nem én dönthetem el, láthatja-e más a kapcsolataimat. Töröltem mindent. Senkinek semmi köze hozzá kik voltak vagy jelenleg a barátaim, barátnőim, stb.
F U C K
Másnak is javaslom, gondolja át, jó-e neki ha szabadon lehet kurkászni ismerősei, között...

báró Csekonics 2007.10.19. 16:03:09

Na ja, erre jó - tulajdonképpen erre való.
Csak persze találékony kis nép vagyunk és egyből megtalálják sokan a hátsó ajtókat, lásd ingyenreklám, adatszerzés stb.
Adataikat meg tényleg sokan kiteszik, mert bele sem gondolnak, mit is csinálnak éppen...

Szóval egy kis paranoia nem árt sosem. Pl. utcai közvéleménykutatásokkor ki adja meg a mailcímét, telefonszámát? Kezeket fel, bátran!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.10.19. 16:05:28

semmi baj nem lenne az iwiw-vel, ha az emberek arra használnák, ami. dehát az emberek hülyék. ez van.
jelzem régebben (én 2003 óta vagyok fenn) nem regisztrálhattak cégek vagy fiktív személyek (kisvakond meg faxom tudja ki mindenki), de ez még a nagy felvásárlás előtt változott.

báró Csekonics 2007.10.19. 16:05:39

Endre 2007.10.19. 16:01:59

...na erről beszélek.
Aki szerint hülyeség, lelke rajta. Viszont érdekes módon nagyon kevés százaléka spam a beérkező leveleimnek.
SMS spamet sem kapok, csak a régi kártyás számomra, ami pont azért él, hogy ha valami régi ismerős keresne, aki azt tudta, lássam, hogy keresett.

báró Csekonics 2007.10.19. 16:09:36

...azt a telefonszámot még boldog-boldogtalannak megadtam, beírtam, regisztráltam...
A mostanit nem, és furcsa módon nem is spammelik.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.10.19. 16:12:44

Endre 2007.10.19. 16:01:59

Most mondd meg, mi bajom származik nekem abból, ha valaki kurkászik az ismerőseim között?
Legfeljebb meg fogja tudni, hogy ismerem Kovács Jánost meg Mószer Arankát. És?

fferi 2007.10.19. 16:16:10

A **** anyjukat! ráadásul egy másik ilyen barom, aki valami fiatalító kezelés honlapját reklámozta, úgy köszönt el a végén, hogy "szép napot", és miután megirtam neki, hogy ****** meg az anyját, és hogy a szépnapotozást külön utálom, kiderült, hogy törölték.

the real 2007.10.19. 16:41:48

imi, Nelson, szerintem ne becsüljétek le ennyire az alkalmazott marketinget.

imággyuk a dréher söröt klubb 2007.10.19. 16:46:10

valaki külgye meg iwiwen az eredetit, pont 10 és 11 között szoktam dréher sört inni, pont jól jönne az a 300 ftos opció

BZoli 2007.10.19. 16:49:46

Az hogy mindenfajta kreténségnek lehet profilt csinálni, megöli az egész iwiwet. Nekem van olyan ismerősöm aki emiatt töröltette magát és én is fontolgatom.
Amúgy két éve létesítettünk egy egyesületet (egy szurkolói klubot), aminek én lettem a titkára. Amíg nem volt honlapunk, gondoltam csinálok az egyesületnek egy profilt és a tagok közül bejelölgetem azokat akik iwiwen fent vannak (több, mint 80%). Ha van valami fontos infó a klubbal kapcsolatban küldök nekik egy körüzenetet. Ezzel a tagok is egyetértettek és engedélyt adtak.
Szépen kitöltöttem az adatlapot, minden cégadatot feltüntettem. A leírás részbe beleírtam, hogy ez egy cégbíróság által bejegyzett hivatalos egyesület adatlapja, nem pedig ilyen tizenkettőegytucat iwiwes szarság. CSAK AZ JELÖLJÖN BE MINKET AKI CSATLAKOZNI SZERETNE EGYESÜLETÜNKBE! Ez azzal jár, hogy belépési nyilatkozatot kell kitölteni és elpostázni nekünk + befizetni számlánkra a tagdíjat (ezt kifejezetten hangsúlyoztam). Hogy nyomatékosítsam, még a profil neve utáni becenévnek is valami olyasmit írtam, hogy "Becenév: Bejelölés előtt olvasd el az adatlapot"
Tudjátok milyen hatása lett? Semmilyen :-(((
Százassával jönnek a bejelölgetések. A 10-14 éves kiskölyköknek különösen szokásos, hogy az összes adatlapot ismerősnek jelölik aminek a nevében benne van mondjuk egy focicsapat neve. De a felnőttek között is rengeteg az idióta (mint általában a magyar társadalom) Ezenkívül a legkülönbözőbb baromságok bejelölgettek. Kockásfülű nyúltól kezdve a fogkefén át xy város önkormányzatáig minden. Senki még csak el se olvassa mit írtam ki az adatlapra, vagy lehet elolvassa de nem foglalkozik vele.
És az a szomorú, hogy így nem lehet kiszűrni a normálisokat (kb. minden 100. bejelölő gondolja komolyan a csatlakozást). Kénytelen leszek törölni az egész profilt, mert nem győzöm törölgetni a sok kis kretént :-( Több, mint 2000 bejelölőt utasítottam már vissza!
És az a tragikomikus, hogy sok visszautasított utána még felháborodva és szitkozódva ír nekem üzenetet, hogy hogyan merészeltem kitörölni őt, amikor ő x éve szurkolól annak a csapatnak. Ilyenkor én vagy letiltom ezeket, vagy ha rosszabb paszban vagyok visszaírok (nem túl szépen fogalmazva) hogy azért ***** meg, mert te nem olvastad el az adatlapot, te *********).
Szóval egyesületnek és intézménynek ne csináljatok adatlapot ezen a szaron, mert agybafőbe fogják jelölgetni. Ezt tudom mondani jótanácsnak.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.10.19. 17:49:29

egy egyesület profilját én is csináltam egy darabig és senkit sem jelöltem vele viszont jöttek a valós tagok rendesen. odaírtam a bemutatkozáshoz, hogy skalpgyüjtögetők kerüljenek de ennek ellenére a napi 10 jelölésből 9 azért jelölt, hogy meglegyen neki az ezer ismerős végre :)

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.10.19. 19:06:21

Sztem kiszámítható volt, ha megadsz mindenféle elérhetőséget, akkor azt be fogják gyűjteni, akik erre szakosodtak. Ez nem az iwiw hibája, hanem a felhasználóké. A rendszeren ott kellene módosítani, hogy ne legyen okvetlenül nyilvános, amit nem akarsz. Gondolok itt az e-mail címre.
Én sok jó oldalát ismertem meg ennek a helynek, de jelölgetni csak azt szoktam, akit akarok is. Még sosem fogott pisztolyt a fejemhez senki, hogy ezt muszáj csinálnom.
Eleve nem jelölök vissza sem céget, sem olyan személyt, akivel szemben bármi bizonytalanságot érzek. Még így is akadt, akit utólagosan dobtam ki, de ezt is felvállalom. Ha nem akarom a kapcsolatot még ilyen szinten sem tartani, akkor nem is fogom.
Természetesen nem barátság az, amit így kellene életben tartani, de szerintem ez nem is arról szól. Ez ISMERŐSökről szól, nálam pl. sok régi kolléga került így újra képbe. Ezt viszont cseppet sem bánom, mert ki tudja, mikor kinek a segítségére lehet – kölcsönösen – szükségünk.
A régi, elveszettnek hitt iskolatársakra sem haragszom. Jó tudni újra róluk.
No, szóval, a hosszú lé után:
Semmi sem kötelező. Amit viszont mi magunk csinálunk, azért ne a rendszert hibáztassuk.

P.s.:
Ha már regisztráltál, a beírt e-mail címedet is bármikor megváltoztathatod, egy akár nem létezőre is. Lényeg, hogy onnantól fogva csak azt beírva tudsz belépni – viszont nem kapsz hülye maileket.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.10.19. 22:26:54

el lehet rejteni az adatokat úgy is hogy csak az ismerőseid láthassák azokat.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.10.20. 06:08:12

Ám nem tudhatod, melyik visszaigazolt ismerősödben mi lakozik. Főleg, ha a számuk nem öt, de ötven, vagy sokkal több. Igaz, a gyűjtéshez egy is elég. Ismétlem, nem barátokról van szó, akik törődnek azzal, hogy neked mi a jó.
Ez a hibalehetőség aztán még hatványozódik akkor, ha az elérhetőségeidet nyilvánossá teszed és megadod az e-mail címedet, telefonszámodat.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.20. 18:02:47

A nem iwiw-es postafiókomba érkező spamokkal nincs gondom, mert géméles vagyok, az meg elég faszán megszűri a beérkező forgalmat.
Ezt az iwiw-es fiókba kaptam, ahova mostanáig nem jött még semmi. Mostanában indult be az üzlet.
A reglapon meg csak olyan infók vannak, amiket egyébként is megmondanék bárkinek, mindenhova máshova vicces, vagy annak szánt dolgok vannak kiírva. Csak a telefonszámom az, amit kiírtam és nem mondom meg mindenkinek, de arra még nem érkezett egyetlen sms spam sem.
És azért nem törlöm magam, mert ez egy olyan online telefonkönyv, amely saját magát frissíti. (Persze csak akkor, ha az ismerőseim nem lusták :)
süti beállítások módosítása