hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Kóka legnagyobb félelme

2008.04.07. 10:11 Vérszegény éjszakai dúvad

Kóka János interjút adott a Napi Online hírportálnak. Elég szórakoztató, mert megtudhatjuk belőle, hogy az Szdsz csak a legjobbat akarta az országnak, ők tudták a tutit mindig, csak azok a rohadék szocik mindig megfúrták nemzetjobbító szándékaikat, és alantas kompromisszumokba kényszerítették bele őket. Hát, erre csak egy Antall József parafrázissal lehet válaszolni: Tetszettek volna megnyerni a választást! Mármint egyedül.

Az interjú már csak azért is vicces, mert azt is megtudhatjuk belőle, hogy Kóka szerint az ország egyik legnagyobb problémája Orbán Viktor. (A HVG szerkesztésében mindenképp).

De miért is Orbán manapság az ország legnagyobb problémája? Azt mondja erről Kóka:

Érdemes megvizsgálniuk az elemzőknek, hogy Orbán gazdaságpolitikája mit hozna. A 2006-os választáskor tizennegyedik havi nyugdíjjal, tíz százalékkal olcsóbb árammal és harminc százalékkal olcsóbb fűtéssel, ingyentankönyvvel, ingyengyógyszerrel, félárú autópályadíjjal kampányoltak. Ez nem hoz gazdasági stabilitást, ezektől nem leszünk versenyképesebbek.

Aha. Szóval a választási ígéretek miatt. Most ezt a témát nem szeretném bővebben fejtegetni, szerintem elég csak annyit mondani, hogy ŐSZÖDI BESZÉD. Így, csupa nagybetűvel. Erről biztos beugrik mindenkinek, hogy az Mszp-Szdsz koalíció által 2006-ban létrehozott (újraválasztott) kormány eddigi döntései még csak köszönőviszonyban sem állnak a kampányban tett ígéreteikkel.

A másik dolog, amit Kóka állít, hogy ők nem felelősei, hanem inkább áldozatai a jelenlegi helyzetnek. Ez megint egy olyan állítás, amire csak a röhögőgörcs elmúlta után lehet érdemben reagálni bármit is.

Persze, az Szdsz korántsem felelős semmiért. Hiszen ők már az előző ciklus során is kőkeményen verték az asztalt, hogy márpedig itten reformokra van szükség, egyúttal fel kell hagyni a felelőtlen pénzosztogatással is, mert nagyon hamar nagyon-nagy bajban lesz az ország gazdasága, a költségvetési hiány irdatlan magasságokba fog emelkedni, és a gazdasági növekedés is csak nagyítóval lesz látható.

Ja, hogy nem? Nem baj, ugye? Mert azért itt van Orbán Viktor, akivel lehet rémisztgetni a jónépet, mert ez sokszor bejött már eddig.

De legalább Kóka gondolkodik. Ez jó. Csak az a baj, hogy nem a megfelelő témáról.

Ma nem ezen gondolkodom, hanem azon, hogyan kerülhetjük el, hogy Orbán Viktor 2010-ben kétharmados - alkotmányozó - többséggel jusson hatalomra.

Az én megjegyzésem ehhez a témához: Ha Kóka ezt tartja a legnagyobb problémájának (avagy félelmének), akkor menjen haza és gondolkodjon ezen (avagy rettegjen ettől). De engedjen másokat dolgozni.

132 komment

Címkék: szdsz kóka jános hülye interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr64414781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 11:41:40

gorgontoa

A kognitív disszonáns TE vagy. A VOLNA és a TÉNY nem mérhető össze. Aki ezt teszi, az tényleg kórosan félreértelmezi a valóságot.

Hogy kijózanodj hasonlítsd össza MO 2001-es gazdasági adatait, eredményeit a mostanival. Meg az újonnan csatlakozók közötti rangsor helyeit. Na látod, ide juttattak minket ezek géniuszok mint pl. Kóka, a pannon puma.

Nem lehet egyszerre kint is és bent is egeret fogni, a gazdaság tökretételében partnerek voltak, a választási hazudozásban dettó, nem szép dolog úgy csinálni mintha nekik semmi közük nem lett volna ezekhez. Pl. a lét eltették, az embereikkel beültették a állami zsíros helyekre (kb 5000 ilyen szadezses pali húz ebből pénzt).

A legjobb a SzDSZ-től (az utóbbi időben persze) amikor a népszavazáskor 500e ember szavazott nemmel, azt mondta ez a félhülye erőszakszex Kóka (akinek még csajozáshoz is miniszternek kell lennie!), hogy ezek mind liberális szavazók. Most azt mondják, hogy a napidíjat és vizitdíjat az MSZP találta ki és erőltette. Igen az MSZP kitalálta s csak és kizárólag a "liberálisok" támogatták akik kitaláltaák azok közül egy sem. Ja, ez logikus.

Tudod, ha a haszonból részesültek akkor felelősségben is osztozni kell. De hát ők soha nem grál lovagságukról voltak híresek, a gerinctelen becstelenségükről inkább.

Tudod, nem vagyok nagy MSZP-s, de kezdem őket szánni.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 11:46:03

Orbán közmunkához kötné a segélyt, meg iskolába járáshoz a családi pótlékot. Fúj ez fasizmus lenne! Inkább örökké mszpszdsz!

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 11:46:10

Gorgontoa

Azért nem túlozz az "érveid" kapcsán! Az nem érv hogy a FIDESZ is hazudott, mert VOLNA. Mi ebben az érv? Őszintén..

Chicano 2008.04.07. 11:46:30

Még valami: A ballib oldal most azt mondja csak a bolond vehette komolyan a választás előtti igéreteiket, hiszen mindenki tudta hogy gáz van és nem lehet az igéreteiket megvalósítani. Nos, ha a kormány hivatkozhat erre akkor azt mondom kijár ez az ellenzéknek is.

Meg egyátalán, nehogy már az ellenzék legyen az oka hogy 6 év kormányzás után ide jutottunk. Eszem megáll egyesek milyen szűkagyú demagógok.

Gabo1000 2008.04.07. 11:47:02

Gorgontoa!
És gondolom akkor is hazudott a Fidesz mikor azt mondta, hogy szarban van az ország. GYF pedig csak azért szólt neki a TVben, hogy mindenki jól megijedjen OV tól

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 11:47:29

derelyegrádi szellem , a vita tárgya az volt hogy 2006ban az mszp vagy a fidesz hazudott többet. a fidesz. a gazdaság tönkretételében a fidesz is partner volt megszavazta a 100 naposokat és folyamatosan még több kiadást követelt. a többivel egyetértünk.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 11:48:55

"Cyr, 2,5 millió ember tartja el az összes többit. remélem így már világosabb mi a probléma."

Mivel pl 2001.ben is nagyjából ez volt a helyzet számomra nem telejesen világos a probléma. Megvilágítanád?

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 11:49:27

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 11:46:10
Gorgontoa

Azért nem túlozz az "érveid" kapcsán! Az nem érv hogy a FIDESZ is hazudott, mert VOLNA. Mi ebben az érv? Őszintén..

mit volna? 2006ban hazudtak, olyan dolgokat ígértek amelyeket az ország gazdaságilag nem bírtak ki.de tegyük fel hogy nem hazudtak, akkor meg visszacsúsztunk volnaaz afrikai éhezők szintjére.

szal vagy hazudtak, vagy 10x jobban tönkrevágták volna az országot mint a szocik. válassz.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 11:51:04


"Meg egyátalán, nehogy már az ellenzék legyen az oka hogy 6 év kormányzás után ide jutottunk. Eszem megáll egyesek milyen szűkagyú demagógok."

ki mondott ilyet? az eszem megáll hogy ekkora hülyeségeket adsz mások szájába.

nalazo 2008.04.07. 11:52:12

Gorgontoa!
Válaszolj nekem egy kérdésre! 6 évig ki irányította a gazdaságpolitikát? Egy ellenzéki párt teljesíthetetlen ígéretei nem mentik fel a döntéshozó kormányzó oldal hazugságait és a zéró teljesítményét. Az a baj, hogy ebben az országban a relativizálás elfogadott érvvé vált.
"Loptam, hazudtam? Miért nem hagynak békén, amikor az a másik ember is lopott és hazudott!" Az a legbosszantóbb, hogy a rengeteg primitív ember számára ez elfogadható magyarázat. Nagyon szánalmas Gorgontoa azzal "érvelni", hogy a nem kormányzó oldal mit mondott, ha a döntéseket nem ő hozta. Te is csak egy vagy a tömegből, akinek elég azt mondani, hogy az MSZP-SZDSZ nem is hibás, és rögtön elhiszi. Mert hinni akarja.

achillan 2008.04.07. 11:53:22

Most komolyan,tényleg ez a lényeg ebben a kilátástalan helyzetben,hogy ki hazudott többet 2006-ban?Nem erről kellene beszélni,hanem hogy Kóka miért nem érdemi munkával tölti az idejét,ahelyett hogy továbbra is pofátlanul mellébeszél?

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 11:55:20

Chicano 2008.04.07. 11:40:42
A tény az hogy ez a kormány vitte bele a szakadékba az országot, nem a zorbán. A zorbánék 2002-ben egy élehtő és fejlődő országot hagytak ezekre, akik egy gőzölgő trágyadombot fognak most átadni. Ezen meg gondolkozz el te, Gorgonta buddy.

2002ben már rég lejtmenetben volt az ország. gondolkozz el rajta. asok diákhitel lakáshitel stb szarságot is a 2002 utáni mszp kormány nyögte nem a fidesz. azon is hogy orbánék alatt volt egy bokrosnál nagyobb méretű megszorítás. 2002höz képest most magasabb az életszinvonal, szakadékról beszélni kicsit túlzás nem gondolod? orbánék meg nem csináltak semmit 4 év alatt,autópálya 0, reformok 0, nemzeti blabla 100%.

Alf (törölt) 2008.04.07. 11:57:52

Lassan gyurcsánypárti leszek, annyira gáz a Szadesz.
Az tetszett a legjobban, amikor a vizitdíj melletti kampányukat ott tartották, ahol azelőtt 3 héttel az 1. magyar luxuskiállítás és vásár volt, a Vam design galériában.

És a luxus közepén kampányoltak azért, hogy a csóró marinéninek igenis be kelljen fizetni a hónapban azt a plusz néhány ezret a gyógyszerfelírásért.

Az MSZP amatőr, féltudású, és eljárt felette az idő. Az szdsz viszont gátlástalan és rekölcstelen.

Ja, és nagyon unom már, hogy csak orbánviktort tudják megjelölni 10 éve minden rossz forrásaként.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 11:59:00

"gazdaság tönkretételében a fidesz is partner volt megszavazta a 100 naposokat és folyamatosan még több kiadást követelt"

A gazdaság helyzetéért a kormányt terheli a teljes felelősség. Legalábbis parlamentáris demokráciában. Ő készíti ée terjeszti be a költségvetést, a szedeti és osztja újra a bevételeket.

Elvártad volna egy ellenzéki párttól, hogy az osztogatást nem szavazza meg??? Ugyan-ugyan, azért azt terheli felelősség aki beterjesztette.

A FIDESZT a 2006 elb..ott kampányáért terheli súlyos felelősség. Erre a "rosszabbul élünk mint négy éve" baromságra gondolok. HA az nem egy ilyen szar kampány, akkor nem itt tartanánk, és az ilyen kókákról csak a bűnügyi rovatokban, vagy a Story magazinban olvashatnánk. Ezért súlyos felelősség terheli őket, ez nem vitás.

A gazdaság helyzetéért a mindenkori kormányt és az őket adó pártokat terheli a felelősség. Ezen nem érdemes vitázni.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 11:59:11

nalazo,a fideszt se mentik fel a hazugságai alól az mszp elkúrásai. így korrekt és szimmetrikus a történet, nem ? márpedig a vitaindító cikk érvel éppen ezzel, hogy "mit nekem a fidesz 2006os hazugságai amikor ott van ÖSZÖD". remélem most már vágod.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 12:00:44

derelyegrádi szellem,

"Elvártad volna egy ellenzéki párttól, hogy az osztogatást nem szavazza meg???"

el. talán még rá is szavaztam volna ha megteszi. így a két hazug közül kellett választani.

Smith80 2008.04.07. 12:00:47

Csak halkan: nem a Fidesz (nem)kormányoz 6 éve... A módszerváltás óta eltelt 18 évből négy évet voltak hatalmon, és 14-et ellenzékben. Persze, tudom én azt a négy évet kell rendbe hoznia Ferikének meg a gang-jének.... És ők dolgoznak becsülettel... Hogy már rég államcsőd lenne ha OV-k kormányoznának / vagy már bevezettük volna az Euro-t, soha nem tudjuk meg mi lett volna, HA. A helyett, hogy ezzel foglalkoznátok, talán érdemes lenne azzal, hogy mi lesz. És ami tény 2 év meggyesi és 4 év gyurcsány-kóka duett után: alig kimutatható gazdasági növekedés, mély szociális válság, minden eddiginél korruptabb államigazgatás, totális káosz minden téren (kül- és belpolitika, gazdaság, egézszégügy, oktatás, stb.) és nagyszerű úton haladunk ahhoz az államcsőd felé amit viktorral is elértünk VOLNA.... Viszont bekerültünk a Guinnes rekordok könyvébe: mint az az ország ahol a legtöbben locsolkodtak húsvét hétfőn!!! És ez a kategória még csak nem is létezet eddig! Ja, és azt is elértük, hogy olimpikonjaink utazásához hitelt kell felvennie a Magyar Olimpiai Szövetségnek! Várnám kedves MSZP-SZDSZ szavazók az egyéb eredmények felsorolását amit kedvenceitek elértek!

rolika 2008.04.07. 12:04:55

"Ma nem ezen gondolkodom, hanem azon, hogyan kerülhetjük el, hogy Orbán Viktor 2010-ben kétharmados - alkotmányozó - többséggel jusson hatalomra."

tetszettek volna JÓL kormányozni, akkor most nem lenne ilyen gond.
egyébként egyátalán nem demokratikus gondolkodásmód az, hogy "csak a fidesz ne". miért ne? akkor hülye lesz a kétharmad ország, mert nem a szadeszt szavazzák be? vagy mi?

Wonderland 2008.04.07. 12:07:24

gorgontoa, jegyzem meg most mondja Magyar Bí, hogy hát ugyan nem kellett volna, de ugye izé az _szdsz_is_mexavazta_a_100_napos_osztogatást,meg az összes többi dumát. ÉS! Kóka PANNON PUMA ADÓCSÖKKENTŐ János mellékesen még soha sem ígérgetett semmit. Ugye? Mert ő hitelesen ígérgetett. Már kormányról, és egész eddig kormányban. Ugye?
Például 1000 mrd a vasútfejlesztésre, stbststb....

Chicano 2008.04.07. 12:09:32

"2002ben már rég lejtmenetben volt az ország. gondolkozz el rajta."

Rég? Ballibes források szerint 2000-től. 2002 óta pedig zuhanunk. Szerinted mi a több: a 2 vagy a 6? És most tegyük az félre azt hogy a 2000-től való lejtmenet egy ócska kifogás a kormány oldaláról. Ha szigorúan vesszük zorbánék 2001-ben a választások előtt kedtek osztogatni, amit megtett eddig minden kormány. A jelenlegi kormány még ma is osztogat, csak már nem mindenkinek: lásd cigány és nyugdíjas politika.

Gorgonta, a ballib kormány folyamatos orgazmusban leledzene ha megközelítőleg ott tartanánk ahol 2002-ben átadta a zorbán az országot. Hagyjátok már a süketelést arról milyen borzalmasan rossz volt a zorbán kormány mert speciel senkinek nem ez jut mostanában az eszébe róluk. Valahogy így utólag az a 4 év a stabilitás és a fejlődés időszakának tűnik. Talán még emléxel rá amikor mi voltunk az elsők a térségben és úgy nézett ki 2007-ben eurónk lesz. Most nézz szét mi vesz minket körül és sírj.

Dezsőjóska 2008.04.07. 12:09:48

Derelye, biztosan nem érted, hogy mi a probléma azzal, hogy 2,5 millióan adózunk?
Ha ezt meg kell világítani, akkor nem is tudom mit mondjak.

Wonderland 2008.04.07. 12:11:22

Egyébként tudjuk: A fidesz, ha 2/3-adot szerez, tuti, hogy alkotmányt módosít, diktatúra lesz, és mindenkit OV matrica viselésére kötelez. Meg megszüntetik a parlamentet, az AB-t is. Azért gondolkozzunk, mi ez a csak a Fideszt ne? Mert? Az állampógár most majd azért lesz hülye, ha rájuk szavazni merészel? Ha meg békéstöbbségékre, akkor meg felvilágosult demokrata?

achillan 2008.04.07. 12:15:11

Gorgontoa!Dicséretes,hogy ennyire elkötelezett vagy,biztosan értékeli valaki a környezetedben.A többiekkel ellentétben tudom,hogy lehetetlen vállalkozás bármiféle jobboldali állásponttal hatni rád,legalábbis jelen szituációban.
Most akkor a tényekből,ismétlem a tényekből,a jelen helyzetből kiindulva kérdezem tőled,hogy mennyiben tisztességes ez a hozzáállás és véleménynyilvánítás Kóka úrtól?

Chicano 2008.04.07. 12:16:21

Hát igen, a zorbándiktatúra alatt lövöldözték ki a tüntetők szemét meg akkor voltak ujnáci tömegrendezvények a hősök terén. Jesszus, csak vissza ne jöjjenek mer' megint megúsztatják a koronát oszt' mit szól majd ahhoz a felvilágosult nyugat!

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 12:19:28

Gorgontoa: világos a probléma. Bocs, de nem akarom eltartani az ingyenélőket. Adjanak nekik segélyt, erre IS fizetem az adót, oké, ilyen szinten együttérzek. De basszus, NE azért emeljék az adómat, hogy MÉG TÖBB segélyt kaphassanak! És igenis, aki segélyre szüli az ötödik-hatodikat, az NE kapjon újabb segélyeket!
Tessék megvonni 3 gyerek után az alanyi jogon járó családi pótlékot. Tessék a negyedik gyereknél csupán ADÓVISSZATÉRÍTÉSKÉNT megadni a három gyerek fölöttire eső családi pótlékot. Egyből nem szülne az, aki csak a pótlékért-segélyért szül. Ilyen egyszerű. És a középréteg pedig nem csúszna egyre lejjebb.

Valaki1 (törölt) 2008.04.07. 12:22:20

Kádár volt az egyetlen igaz ember az újkori magyar történelemben, az összes többi LOP , CSAL , HAZUDIK!
Vissza a Kádár rendszert, munkát, kenyeret, jogokat a dolgozó népnek!

Pierre73 2008.04.07. 12:23:16

Jó ez a relativizálás, a "milettvolnaha"-val. Három dolog jut eszembe erről:
1) Ahogy a koalíció 2006-ban nyert, úgy csak rövid távon lehet nyerni.
2) Ha Orbán jutott volna hatalomra ilyen és ennyi hazugsággal, már rég nem lenne sehol... ellenben Gyurcsánnyal.
3) a szocialisták azért lettek megválasztva 2002-ben, hogy különbűl csinálják, mint a fidesz, ne pedig ugyanúgy... mi több: rosszabbul!

Lehetett őket nácizni, meg antiszemitázni, no de akkor nem kell semmi mást tenni, mint megnézni északi szomszédunkat, akik aztán vérbő nácik... bezzeg jövőre bevezetik az eurót.

én58 2008.04.07. 12:26:22

Valaki1, te aztán tényleg nagyon vicces gyerek vagy!

Chicano 2008.04.07. 12:26:32

Cyr, ha tudnád még milyen módon és címen és hogy mennyi pénz megy ki azért hogy egy bizonyos etnikum rájuk szavazzon sírva fakadnál. A családi pótlék csak az egyik és még csak nem is a leg jelentősebb munka nélkül bevételi forrása ennek a rétegnek. Csak annyit mondok: felnőtt oktatás. Nézzen már rá valaki ilyen címszó alatt hova és kinek mennek EU-s támogatásból kemény milliárdok. Ha lenne haszna a dolognak nem is szólnék, de az ilyen címszóval kifizetett pénzek gyakorlatilag bujtatott segélyek. Csak egy jelenléti ívet kell hozzá aláírni hónap végén és már ott is va a zsebben a 60 rugó. És ez bárki felnőttnek kifizethető, kortól nemtől függetlenül.

Smith80 2008.04.07. 12:29:05

Valaki1. 1szerű:

Kérd vissza a Kádár koponyáját Szilvássy-tól! Aztán az Uri Geller showban majd Uri feltámasztja Neked. Ezután válasz egy tetszés szerint 2 km-es ugart Magyarország területén és népszavaztasd meg az ott élő libapásztorral országod függetlenségét -a'la Koszovó - legyen mondjuk: Kádárisztán, vagy amit akarsz..
És a kormányzással sem lesz gond: odaadjuk a miénket.... És vihetitek a komplett médiájukat is.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 12:33:15

Chicano: Azt hiszem, lehet, hogy jobban is járok, ha nem tudok mindenről. Az idegeim kevésbé cincálódnak...

Wuff 2008.04.07. 12:33:15

Most már le lehetne arról a témáról szállni, hogy ki hazudik, mennyit hazudik, és, hogy ki az, aki többet hazudik. Valljuk be: egyáltalán NEM SZÁMÍT. Mindenki hazudik. Rendben van? Választást kell nyerni, buta ember meg manipulálható. Ésszerű.

Miután ezen túljutottunk, tegyük fel a valódi kérdést: kik azok, akik nem csináltak semmit már idestova 6 éve? Kinek köüszönhető, hogy Magyarosrszág ide jutott? A kormánynak és a kormányzó pártoknak. Nos?

Dezsőjóska 2008.04.07. 12:36:32

A szlovákoknál egy szocdem kormány ágyazott meg az eurónak, a populisták, hál istennek csak dumában voltak populisták.
Remélem ez lesz Viktorunkal is, elhagyja egy kicsit a demagógiát és visszatér a polgári értékekhez.
Sajnos Fecó nem mond le még ha kómába kerül is. Arra bazíroznak, hogy 2 év alatt felépítenek valami népszerűséget külön külön, és nem lessz döntő fidesz többség. És itt jön a probléma! 2 elbaszott év!!! AZONNAL előrehozott választás kell!!! Nem szeretem az utcai demostrációt, de ezért kivonulnék én ii.

Dezsőjóska 2008.04.07. 12:41:03

Persze jól hangzik a cigányokkal példálózni, de ott van az őstermelők/mezőgazdasági vállalkozók népes tábora, akik ugyanúgy nem fizetnek adót, stb. és felveszik a milliós támogatásokat. (tapasztalatból tudom) Ez csípi a szemem az elkövetkező Fidesz kormányzásban. Ők sem valósítják meg a közteherviselést, pedig annélkül sehova nem jut ez az ország!

-putyin- 2008.04.07. 12:44:05

igen, remélem áldozatok lesznek!!

Valaki1 (törölt) 2008.04.07. 12:57:34

nyilvánvalóan nem magát kédért kell visszahozni mert azt nem lehet hanem a rendszerét.
Mert ez a diktatúra ami most van az élhetetlen.

rolika 2008.04.07. 13:01:38

"2 elbaszott év!!!"

inkább 6, de szigorúan nézve 18...

68nyara 2008.04.07. 13:01:39

Dezsőjóska: ki nem fizet adót? Mesélj már egy kicsitg a tapasztalataidról, mert valahogy baromira elkezdett érdekelni.

states 2008.04.07. 13:03:20

Talán itt az ideje, hogy a Kóka-Gyurcsány-elemzések helyett, tegyünk egy együttes ajánlatot nekik, nevezetesen, húzzanak oda, ahova Horn Gábor ajánlotta. Úgy látszik, csak egy ember van a két kormányzópártban, aki megértette a nép eme nem túl bonyolult üzenetét...

68nyara 2008.04.07. 13:04:13

Valaki1, ha lehet ne fussunk össze az utcán, mert elmesélném neked, hogy milyen diktatúra volt a te nagyszerű Kádár rendszeredben. Ugyan mi egészen jól megúsztuk, egy db. halálos ítélet, és csak márc 15-én kellett megjelenni a rendőrségen, ja és csak két embert nem vettek fel egyetemre+ párszor párat elvertek. Különben stimm.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 13:05:10

Dezsőjóska

A mezőgazdasági termelők előáálítanak valamit, rádásul nélkülözhetetlen termékeket.

Azonban mindenhol a világon támogatják, intervencionálják, stb a mezőgazdasági termelőket. Az USA-ban is, az Eu-ban is. Ha ezt megszüntetik, akkor a mygar termelőnek úgy kell egy versenyben részt venni, mintha neked levágnák mind két lábad, és versenyezned kéne mondjuk futásban. Ugy nem menne ugye? Van egy másik megoldás is, nem támogatunk, de akkor meg védővámokat kell bevezetni. Azt meg az Eu-ban nem lehet. Összetettebb kérdés ez, mint hogy a mezőgazdasági termelő kapnak támogatást a mi pénzünkből című lózung.

A másik csoport nem is igen állít elő semmit (problémákon túl), de ami a legnagyobb baj nem is akar. Sem tanulni, sem dolgozni. Mielőtt előjönnél vele, vagy kivétel, csak nagyon kevés sajnos. 1 a 100 hoz. Ezt tényleg nem fogjuk sokáig bírni, ez ügyben tenni kell valamit. Pl az alnyi jogon járó segélyt természetben adni (ezzel egyébként a családi gazdálkodók ügy is némileg rendezhető lenne). Aki pénzt is akar, az dolgozzon érte.

Az előrehozott választások szükségességével. A jelenlegi helyzetben az ország kormányohatatlan, amit máskor se, de most különösen nem engedhetünk meg magunknak.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.04.07. 13:05:12

Hm. Azért a Kádár-rendszert nem nagyon kívánom vissza. Tkp. ők alapozták meg a mai válságot...

Az őstermelők akkora támogatásokat kapnak (plusz olyan adókedvezményeket), amiket senki más ebben az országban. Ami nem lenne baj, ha nem rohannának traktorokkal útlezárni minden egyes aszálynál, árvíznél, belvíznél, stb. Értsd: beruházások, fejlesztések nélkül élik fel a támogatásokat, bízva abban, hogy legközelebb is kirántja őket az állam a sz@rból. (És jogosan bíznak benne...)

Valaki1 (törölt) 2008.04.07. 13:06:54

Biztos megérdemelted, mert nagy volt a szád.
A mai rendszerben gyerekek százezrei éheznek, és lassan milliók vannak lassú halálra ítélve, meg százezrek gyorsabbra az utcán.
Mi ezekhez képest néhány tucat nagypofájú volt nyilas politikai fogoly nyomora?

Atika!!! 2008.04.07. 13:07:17

gorgontoa: a FIDESZ és az MSZP "hazudozása" között annyi a különbség, hogy a FIDESZ ezt és azt ÍGÉRT az esetleges jövőben. Az MSZP-SZDSZ banda viszont hazugságokat mondott a múltról (stabilitás, pannon puma, dübörgő gazdaság, jólét. És a hozzád hasonló eszementek el is hitték. Pedig most milyen k..va jó lenne az olcsóbb gáz?
Dezsőjóska: ha az őstermelő/mezgaz vállalkozó ELAD valamit, abból van legalább ÁFA, mint adó. Amit a cigány ellop, abból nincs.

Dezsőjóska 2008.04.07. 13:07:25

Valaki1, nekem is feltünt, hogy milyen szar hogy mindenki nyugati kocsiban nyomorog! Hát ez skandallum! :)

Chicano 2008.04.07. 13:07:25

Tényleg, milyen jó lenne 3 évenként (szigorúan az üzemi párttitkár és a szakszervezeti bizalmi ajánlásával) elkölteni 50 USA dollárt! Elég lenne néhány kiló banánra a Maria Hilferstassén. Hülye akinek nem teccet.

XCoder 2008.04.07. 13:09:15

>gorgontoa: nalazo,a fideszt se mentik
>fel a hazugságai alól az mszp elkúrásai.
Az ha én azt mondom hogy ha megválasztanak királlyá akkor gorgontoa lesz a pénzügyminiszter, csak akkor lesz hazugság ha király vagyok és te nem vagy pénzügyminiszter. Ha nem vagyok király akkor te sem reklamálhatsz. Tetszettek volna elveszíteni a 2006-os választásokat és most lehetne hazugozni.

Az tény hogy minden párt jócskán túlmegy a kampányban ígéret szempontjából a lehetõségein, ez nem csak itt van így de szerte európában. Ez mondjuk nem szép dolog, de nem is újdonság, arra hivatkozni viszont hogy a FIDESZ milyen kártékony mert ha betartotta volna elég nagyfokú hülyeség, mivel az újkori magyar történelemben csak egy kormány volt akkora marha hogy a realitásokkal szembemenve tartotta be az ígéretenek egy részét, és ezt MSZP/SZDSZ-nek hívják.

Ezzel haza is vágták az országot + még csak az arcukat sem õrizték meg, mert ezzel együtt a legnagyobb ordas hazugsággal nyertek 2006-ban. Ez olyan jó ballibes dolog: a kecske is megdöglik és a káposzta is megrohad.

Az öszödi beszédben ugyanis nem az volt a nagy szám hogy hazudtak az elvtársak, hanem az hogy még a saját vezéreik sem voltak tisztában az ország tényleges helyzetével: nagy vezérünk eme beszédet ugyanis nem az ország népének hanem a többi komcsi vezérnek szánta, márpedig ha ez utóbbiak (akik azért nyilván tájékozottabbak mint egy átlag MSZP-s szavazópolgár, elvégre ez a szakmájuk meg közelebb is ülnek a tûzhöz) nem tudták akkor mirõl is szólt a 2006-os demokratikus választás ? Egyáltalán mirõl is szól a demokrácia ? Hosszútávú adócsökkentési program ? Tényleg elég hosszú távú ami azt illeti, 2010 elõtt nemigen lesz itt ilyesmi... És ezek után az elvtársaknak az a legnagyobb baja hogy a bimbózó magyar demokráciát meg kell védeni a rátörõ kommunistafasisztacigánytörpealcsútidiktátor Orbántól ? Arról már nem is szólva hogy elég érdekes az a felállás egy kétpárti demokráciában hogy az egyik fél úgy védi a demokráciát hogy mindent elkövet azért hogy a másik oldal ne kerüljön hatalomra. És szvsz ez is a sikertelenségük oka: 6 éven át nem kormányoztak hanem õk voltak az ellenzék ellenzéke, arról hogy nekik ott irányítani kellene valamit, vagy legalább hogy valami elképzelésük lett volna arról hogy hogy kéne elõremenni azon kívül hogy 3x-os áron építjük az autópályákat fel sem merült.

Ami pedig az SZDSZ felelõsségét illeti: elvben õk ugye azért vannak ott hogy racionális gazdasági döntésekre késztessék az MSZP kúrmányt. Hadd ragadjam meg az alkalmat és gratuláljak az elmúlt 6 év pompás eredményeihez ami eme remek döntések nyomán születtek...

Chicano 2008.04.07. 13:10:36

"Mi ezekhez képest néhány tucat nagypofájú volt nyilas politikai fogoly nyomora?"

LOL! :) Bucikám, az 10 millió ember nyomora volt. Hál istennek most már csak a tiéd.

PS: Értem hogy viccelsz, csak ne vidd túlzásba mert van aki komolyan veszi.

Smith80 2008.04.07. 13:11:51

Valaki1.

Te miről beszélsz?

Valaki1 (törölt) 2008.04.07. 13:13:48

Én nemtom, de szerintem most szemmel láthatólag sokkal nagyobb az össznépi nyomor minden tekintetben.

persze néhány tízezer nertes is tuti van, de az édeskevés a pl. 3 millió nyomorszinten és alatt tengődőhöz képest (stat adat!!!)

68nyara 2008.04.07. 13:14:10

Valaki1, legyen benned annyi, hogy megmondod a neved, címed, ezek után ez a minimum. Nem volt egyetlen nyilas sem a családban, ellenben volt olyan katonatiszt, akit azért ítéltek halálra, mert nem lövetett szét egy várost értelmetlenül.
Ezek után viszont azt hiszem értelmetlen egy szót is leírni bármilyen blogban. Uraim, ennyi volt.

XCoder 2008.04.07. 13:19:21

Valaki1. Te annyira nem látsz az orrodnál tovább hogy különösebben nem érdemes veled vitatkozni. De azért pár dolgot elmondanék:
1. A Kádár-rendszer nem azért ment csõdbe mert az elvtásrsak megúnták a a Volgát és Mercedest akartak, hanem azért mert csõdbement.
2. Nem nálunk ment csõdbe, hanem odahaza Moszkvában. Ha nem így lett volna akkor Horn elvtárs nemigen szervez páneurópai pikniket, egyrészt mert eszébe sem jut ilyesmi, másrészt ha igen akkor hosszú szibériai jutalomutazásban részesül. Másrészt nemigen lehetett volna gengszterváltás sem mert ugyanúgy bejöttek volna a baráti hadseregek mint ahogy mi mentünk anno 68-ban.
3. Ez egy integrált rendszer volt, aminek ugyanúgy tagja volt Magyarország mint Pl. Bulgária. És lehet hogy idehaza kevesebb cigány éhezett, viszont a kirakaton kívül már nem volt ennyire szép az élet (Pl. jártam a bolgároknál, ahhoz képest itt olyan életszínvonal különbség volt mint ugyanakkor köztünk és a jugók között). És az hogy hol milyen életszínvonal volt, egyebek közt politikai döntések kérdés volt, és ezeket a döntéseket nem Budapesten hozták. És azt hogy itt gulyásból volt a kommunizmus és idehaza nem éheztek a gyerekek nem kis mértékben 56-nak köszönhettétek, utána már Kádárék nem mertek annyira kemény diktatúrát megengedni maguknak mint Pl. Ceaucescu elvtárs.

Dezsőjóska 2008.04.07. 13:20:10

Aki becsületesen dolgozik és eléri a 100at az IQja annak nem éheznek a gyerekei. Ma 1 doboz cigi árából meg lehet oldani 1 felnőtt napi étkeztetését. Érdekes, hogy mindenki cigivel a szájában panaszkodik... A napi felesekről nem is beszélve.
Volt szicializmus, van kapitalizmus. A kettő homlokegyenest más. Nem lehet kiszemezgetni a jó dolgokat mindkettőből, míg a szarokat otthagyjuk.
A szociális háló fenntartása még Németországban is gondot okoz!

hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.04.07. 13:25:15

Nos, most gyorsan ide akadok ki: Móka János azt is szorgalmazza, hogy a szoc. hló kurtuljon, a gyerekvállalást, meg a gyereket ne támogassák, lehetne adóztatni a gyes-t csp-t, stb.stb...
nagyon szééép
ösztönzőleg akarnak hatni az anyukákra, hogy menjenek vissza dolgozni??? teremtsenek elég bölcsihelyet, ahova a gyereket felveszik, és nem utolsó sorban MUNKAHELYET
mondom én egy 2 éves gyerekkel, másfél éve munkát keresve (amióta tönkre ment a kisvállalkozás, ahol alkalmazott voltam)....

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 13:25:17

Xcoder,

az mszpvel perpill épp az a(z egyik) probléma jobboldalról hogy nem tartja/tartotta be az igéreteit, hanem "épp az ellenkezőjét csinálja". tehát ha betartja (2002) az is baj, ha nem tartja be (2006) az is baj. ezt akkor alkalmazhatjuk a fideszre is (aki 3szor annyit ígért): ha betartotta volna az is baj lenne, és ha nem az is. más lehetőség nincs. van rajta vagy nincs rajta sapka ugye.

a többi blablával nem foglalkozok maradjunk a témánál.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 13:27:53

" Atiqua-> 2008.04.07. 13:07:17
gorgontoa: a FIDESZ és az MSZP "hazudozása" között annyi a különbség, hogy a FIDESZ ezt és azt ÍGÉRT az esetleges jövőben. Az MSZP-SZDSZ banda viszont hazugságokat mondott a múltról (stabilitás, pannon puma, dübörgő gazdaság, jólét. És a hozzád hasonló eszementek el is hitték. "

a) a fidesz 3x annyit ÍGÉRT mint az mszp.
b) rosszabbul élünk mint 4 éve (hazugság a múltról)
c) aki hozzám hasonló az biztos nem hitte el, én azért szavaztam az mszpre hogy rakják rendbe a szarjukat. a fideszre meg azért nem mert még fű alatt se mondták hogy össze szeretnék kapni az országot, csak az ígérgetés ment.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 13:28:29

dezsőjóska

"Aki becsületesen dolgozik és eléri a 100at az IQja annak nem éheznek a gyerekei. Ma 1 doboz cigi árából meg lehet oldani 1 felnőtt napi étkeztetését. Érdekes, hogy mindenki cigivel a szájában panaszkodik... A napi felesekről nem is beszélve."

Na ez az a szint, ahova nem követnélek, de te tényleg ne igyál többet még akkor se, ha az IQ-d eléri a 100-at.

tippmester · http://tutitipp.blog.hu 2008.04.07. 13:30:55

Érdekes módon, itt mindenki tudja mit kellene tenni. Azért egy kicsit másképp festhet ez belülről!

CCCP 2008.04.07. 13:31:59

Persze hogy a FIDESZ megszavazta a 100 napos programot, ha nem szavazzák meg a kormánytöbbség akkor is megszavazta volna, akkor meg minek veszítsenek szavazókat.

A FIDESZ 2006-os ígérgetésével kapcsolatban hasonló a felállás. Előbb kormány ígérgetett tejjel mézzel folyó kánanánt, a FIDESZ erre ráígért mert erre voltak a szavazók vevők. Rá kellett ígérnie ha labdába akart rúgni a választásokon. A kormány a választások előtt 4 éven keresztül tömte a szavazók zsebét külföldi kölcsönből, és közben minden nap auzt hallgattuk hogy dübörög a gazdaság, hát ma már Kókadozik. Nem tettek semmit hogy ne menjen tönkre a gazdaság, csak megnyerjék a választásokat, sőt a 2006 költségvetésben még törvényesítették is hazugságaikat az ÁFA csökkentéssel, és Kuncze ekkor kiállt diadalittasan harsogta: Na ezt is megcsináltuk. A választások előtt egy nappal: "Nem hozzuk nyilvánosságra a költség vetési adatokat ne hogy megzavarjuk a választókat" -mondták ők.

Az Orbán Gyurcsány TV-s vitán, Gyurcsány mint egy őrült ismételgette: csak a számokról beszéljünk, csak a számokról beszéljünk azok nem hazudnak. Hát a meghamisított számok azok már nem.

Dezsőjóska 2008.04.07. 13:32:12

Köszönjük neked és sokszázezer másik hüjének, hogy az MSZPre szavaztatok! Bár tisztelem benned, hogy ki merted mondani, mert a többi pondró már biztos mást mond.

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 13:36:27

gogontoa

"c) aki hozzám hasonló az biztos nem hitte el, én azért szavaztam az mszpre hogy rakják rendbe a szarjukat. a fideszre meg azért nem mert még fű alatt se mondták hogy össze szeretnék kapni az országot, csak az ígérgetés ment."

A "fű alatt mondás" mit jelent. Kikéred magadnak ezt hazud kapányt, hogy itt valaki vizitdíjat kíván bevezetni, meg hogy az ország gazdasága akiváló állapotban van, minket irigyel nyugat, vagy mit?

A szavazatod viszont elveszett. Nem rakták rendbe a "szarjukat", sőt egy jóval nagyobbat szartak ide elénk, és most - mivel másra már nem tudják - egymásra kezdik kenni. Rájuk fér, nem mondom hogy nem. Legalább most ejutnak közös tevékenységük elfogulatlan értékeléséig.

Gerolsteiner 2008.04.07. 13:37:41


Szcenárió

Adva van egy rettenetesen elbukott népszavazás. Van még hozzá néhány lesújtó közvéleménykutatási eredmény a "kire szavazna most vasárnap" kategóriában.
Az előrehozott választással a koalíció mindkét tagja bukik. A koalíció fentmaradásával 2010-ben ugyanez a helyzet.
Hát akkor bontsuk fel a koalíciót! Lesz itt mindenféle sóműsor, elmondjuk egymást mindennek.
SZDSZ: lásd Kóka nyilatkozatát (visszajönnek a szadi szavazók)
MSZP: végre kirúgtuk az ármánykodó baloldalmegrontó SZDSZ-t, jöhet az igazi baloldali politika - a baloldali szavazók is visszatérnek.
A háttérben pedig ott a megegyezés, hogy azért az SZDSZ kívülről megad minden támogatást ahhoz, hogy ne kelljen előrehozott választásokat tartani és ki lehessen bekkelni 2010-ig, aztán a következő kampányban majd megindul a médiahenger.
(Megszaporodnak a nyilas atrocitások, független újságírók lerántják a leplet a Fidesz és személyesen Orbán újabb és újabb hazugságairól; a szintén független gazdaságkutatók és külföldi szakértők is az MSZP gazdaságpolitikája mellett teszik le a voksukat stb. stb.)
Bár ne így lenne...

Atika!!! 2008.04.07. 13:43:22

gorgontoa:
1. Valószinűleg nem őszöd előtt 1 órával esett le hogy az ország k..vára nem ott tart ami a meséből következik. Azt ugye a főnököd is megmondta hogy az csak a kampány volt. De: nem tudhatod, hogy mi lenne ha a FIDESZ kormányozna. Mi van, ha tényleg elérték volna amit ígérnek? Soha nem fogjuk megtudni, így maradnak ígéretek. Viszont az mszp baromira mást tett, mint amit ígért. Röviden hazudott. Neked hazudott. Remélem legközelebb is rájuk szavazol, mert "hátha majd most rendbe teszik a saját szarukat". Apropó saját szarjuk. Hát nem pont az volt a választás előtt hogy az ország milyen jól áll?
2. "élÜNK". vagyis az ország a béka segge alatt van. Nem feltétlen te, vagy más csókos él rosszabbul. Az osztogatás miatt (mert ugye a pannon puma...) az egyes emberek esetleg tényleg nem éltek rosszabbul (míg mások igen). Az ország viszont egyre inkább nem hogy rosszabbul él, de nem is él. A gazdasága legalábbis 6 év alatt porig van égetve. Köszönjük NEKED.
3. Ha már akkor tudtad hogy szarul állunk miért nem pont te, hősként értesítetted az országot, hogy "hé, emberek, a szarban vagyunk nyakig, vagy egy kicsit mélyebben! De feri koma kihúz minket!". Az mszp kampányában ugyanis nem egészen ez volt... Az már akkor volt, amikor kiderült, hogy a sok eszement birkát átb..szták mint szart a palánkon.

Atika!!! 2008.04.07. 13:45:59

Az interjúhoz csak annyit, hogy Kóka nem az országot félti attól, hogy a FIDESZ-nek 2/3-os többsége lesz, hanem saját magát attól hogy a szaros kis 1%-ával soha az életben nem kerül vissza a tűz közelébe. Lásd FKGP.

Dezsőjóska 2008.04.07. 13:47:03

Derelye, itt Jászberény környékén, a cégek munkaerő gondokkal küszködnek. Valszeg vannak olyan területek ahol nincs munka, de akkor meg oda kell menni ahol van. A jobboldali, polgári értékrendhez szervesen hozzá tartozik az önrendelkezés, a személyes felelőségvállalás eszméje. Sajnos ebbe bele tartozik az is, hogy ha a környéken nincs meló, akkor oda megyek ahol van.

Louis Tinner 2008.04.07. 13:49:00

gorgontoa

most akkor mi van? Tulajdonképpen jó amit a Feri csinál, csak nem hagyja neki Orbán Viktor??? A "mi lett volna ha a fidesz nyer" kezdetű mondatoknak semmi értelme, annyira nincs mint a te létezésednek... Biztos vagyok benne, hogy válság van, hiszen amikor az MSZP hatalomra kerül mindig válság lesz, aztán megszorítás, korrekció, reform, csomagok, felpörgetett infláció, etc.... Aki beveszi a reformdumát meg a többi balfaszságot az pont olyan hülye mint te. Szükség egy csomó mindenre, pl.: hogy ne a munkaválalók fiezessenek minden terhet ebben az országban, hogy ne az én adómból tartsák el a cigányokat, stb... Miért van az, hogy szinte mindenki minimálbéren van bejelentve ebben az országban, aki valamelyik balfasz válallkózónál van állásban? Pl.: ha köteleznék a munkaadókat, hogy teljes béren jelentsék be az alkalmazottaikat akkor, kirugdosnák őket egyesével???

XCoder 2008.04.07. 13:49:32

gorgontoa!

>az mszpvel perpill épp az a(z egyik)
>probléma jobboldalról hogy nem tartja/tartotta
>be az igéreteit, hanem "épp az
>ellenkezőjét csinálja".

Az egy dolog hogy én azt mondom neked hogy minden ház alá szerelek egy kacsalábat hogy azon forogjon és ezt nem teljesítem. Az egy másik dolog ha a kacsalábas ígérettel nyerek, aztán pedig lebombázom a várost.

A szocik ezt a kettõt egy cikluson belül megcsinálták ami kétségkívül tiszteletreméltó teljesítmény.

>a) a fidesz 3x annyit ÍGÉRT mint az mszp.
>b) rosszabbul élünk mint 4 éve (hazugság a múltról)
>c) aki hozzám hasonló az biztos nem hitte el, én azért szavaztam az mszpre hogy rakják rendbe a szarjukat.

A. De nem jutott hatalomra, így ezt már nem nagyon lehet utólag felróni nekik. Tudod: nem lettek király.
B. Ezt elkúrta a FIDESZ, kérdés persze hogy ha nem teszi és nyernek akkor mostanra a ballib média attól lenne hangos hogy a zorbán megette a Pannon Pumát, és lám milyen alkalmatlan a vezetésre, 2 év alatt hogy tönkretette az országot, még akkor is ha 10x olyan jól kormányoztak volna mit Fletóék.
C. Na, ez nem jött össze. Fletóék az elmúlt 2 évben többet ártottak mint az elõzõ 4-ben, pedig az sem volt kis teljesítmény.

XCoder 2008.04.07. 13:53:56

Tippmester: Lehet hogy a legtöbb ember nem tud orosz krémtortát sütni, de azt azért elég jól el tudja dönteni hogy a produktum krémtorta vagy tökfõzelék.

Enmera 2008.04.07. 13:59:41

Dezsőjóska

Már elsikkadt a kommentekben ez az őstermelő ügy, de én nem tudok efelett napirendre térni....

Amikor kéregető cigányasszony azt mondta Nekem, hogy "aggyál pár forintot, LÁNYOM!" tudtam, hogy vmi félreértés lehet, mert az én édesanyám 18 éves kora óta dolgozik.

Mintahogy édesapám is 18 éves kora óta dolgozik, a fősulit meló mellett végezte el. Most őstermelő. És DOLGOZIK! ÉRTÉKET TEREMT! ("az átkosban" is azt akart a TSZ keretein belül, aminek a jutalma az volt hogy folyamatosan fegyelmi eljárás alatt tartották és megvonták Tőle a mozgóbért). A Te kenyered és minden más élelmiszer, ami az asztalodra kerül sokkal többe kerülne, ha azt mondaná, hogy cigány vagyok kérem a segélyemet!
A nyugati autóból sírni dumáról meg annyit, hogy 2000-ben sikerült 3.300.000 Ft-ért vennie egy TATA típusú "remekbe szabott nyugati" (bocs indiai) terepjáró járgányt, mert kénytelen volt, ugyanis a 16 éves Dacia-nk azt mondta ő ugyan több műtrágyás zsákot nem hajlandó elvinni.

És aki irigyli a gazdákat, azoknak ajánlom kezdjenek csak bele a jóféle mezőgazdaságbizniszbe! Jó meggazdagodást kívánok hozzá!

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 14:03:07

Dezsőjóska

Bocs, féreértelmeztem (más összefüggésben olvastam) amit írtál. Alapvetően igazad van.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 14:05:07

attiqua, addig olvastalak hogy "a főnököd". nem éred el azt a szintet hogy érdemes legyen vitatkoznom veled.

louis tinnernek üzenem ugyanezt. mocskolódj a kedves felmenőiddel, ha már a kultúrált viselkedésre nem tanítottak meg.

gorgontoa (törölt) 2008.04.07. 14:08:04

xcoder, unom ezt a szar "de nem került hatalomra ezért hazudhat" dumát. tőled is búcsúzom.

Chicano 2008.04.07. 14:10:03

Tessék kérem kulturáltan anyázni! Rontombontom!

derelyegrádi szellem 2008.04.07. 14:13:31

pedig xcodernek igaza van kedves gorgontoa.

Chicano 2008.04.07. 14:14:04

gorgontoa, mondják: ki szelet vet, vihart arat.

Atika!!! 2008.04.07. 14:16:36

"gorgontoa 2008.04.07. 14:05:07
attiqua, addig olvastalak hogy "a főnököd". nem éred el azt a szintet hogy érdemes legyen vitatkoznom veled."
Helyes. Nem tudok annyira leesni. El lehet menni másik országba... Bízz bennük tovább.

nemecsekerno_007 2008.04.07. 14:20:20

gorgontoa

XCoder-nek igaza van. A "mi lett volna ha" típusú kérdéseknek nincs értelme. Engem se érdekel, hogy melyik hazudott 2 mondattal többet v. kevesebbet. Ez a nem sz*runk a kútba, csak a szélére, utána belepiszkáljuk egy bottal. :)

Cyr
Jókat írsz. Olyan problémákra világítasz rá amirôl valójában beszélni kéne. (És nem olyanokról amikrôl gorgontoa beszél.) Ezt jelentené a társadalmi szolidaritás. Az ötlet is nagyon jó amit írsz, 4 gyerek felett nem jár pénz, csak adókedvezmény. Ez annyira kézenfekvô megoldás, biztos vagyok benne, hogy már a másoknak is eszébe juttott. Viszont ha eddig nem foglalkoztak vele, akkor valakinek ez a helyzet k*rvára jól jövedelmezô. :) Banana Republic.

Egyébként a probléma amirôl írtál egyik barátomnál is elôjött. Ott 3 gyerek van, eltörölték az adókedvezményt pár éve és kapnak évi 60-70 ezret egy évre családi pótlékot. Nincsenek vele kisegítve. Mondjuk kijön belôle egy hosszúhétvége valamelyik fürdôben a 3 gyerekkel. Sokra mennek vele.

zorglub 2008.04.07. 14:28:04

Az SZDSZ-nek három posztja van.

A többi a szociké.

Hazudozás és osztogatás reggel, délben és este.

Adóemelés hegyek, egyoldalú 0 tolerancia a lakossággal szemben, permanens káosz megoldások: ezek a szocik sikertörténetei.

A teljesítményük értékelhetetlen.

És ne gondolja senki, hogy a posztkommunistákat egy Gyurcsány fogja megreformálni.

Fidesz alapú Magyarország? Attól mentsen meg az úr minket.


Piacgazdálkodást a politikai színtéren is, mert a
mai magyar politikai környezetben nincs verseny.

Nem utolsósorban Tölgyesy Péter szempontjai alapján a zuhanó kommunista párt (ma MSZP) és a legaktívabb és leghataloméhesebb ellenzék (SZDSZ, MDF, Fidesz) kötött egy megállapodást arról, hogy egy bársonyos átmenet keretében, a hatalomátadás fejében mentességet élvez minden diktátor és a diktatúra aktív, több tízezer főt számláló magja. Sőt, 99%-uknak nem is kell eltávolodni a politikától.

Az ország érdekeivel ellentétes alku során bebetonozták magukat a hatalom közelébe az 5%-os szabállyal.

Az elmúlt 20 év gyakorlata bizonyítja, hogy ebből a politikai rétegből csak az olyan végletekig buták, mint Torgyán József, illetve Csurka István eshet ki.

A politikai pártok látszat versenyt folytatnak. Gyakorlatilag kétpártrendszer létezik ma Magyarországon, a duopólium pedig a monopólium egyik - látszatra - enyhébb formája.


Új politikai pártoknak nincs esélyük a maiak mellett parlamenti szereplésre, pedig ha 4-8 párt lenne a parlamentben, amelyek folyamatosan cserélődhetnek, igazi versenyre késztetnék a maiakat.


Hogyan engedhet meg egy alkotmány olyat, hogy egy párt néhány év alatt, külső kényszerítő okok nélkül államcsődbe, költségvetési hiány hegyekbe vigyen egy országot? Mindezt azért, hogy a következő választásokon hatalmon maradhasson. Miféle alkotmány az, amelyik lehetővé teszi, hogy nyíltan hazudhassanak a politikai pártok?

Egy demokráciában a bizonyított hazugság az alkalmatlanság szinonímája, nem? Ha egy politikus hazudik, annak mennie kell, ugyanez a pártokra is igaz legyen. Ez nem erkölcsi, hanem jogi kategória.

A jelenlegi alkotmány megengedi az ország tönkretételét a jelenlegi politikai pártoknak, csak hogy kormányzó hatalomban maradhassanak, illetve hogy abba kerülhessenek. Viszont más pártok ki vannak zárva a versenyből.


Igen az alkotmány nem erőszakos, nem fegyveres megdöntésére, megváltoztatására.

Emlékeztetésül: a jelenlegi alkotmányt ideiglenes jelleggel készítették annak idején. A készítők pontosan tudták, hogy a jelenlegi tartalom ideiglenesen maradhat érvényben, addig, amíg az új alkotmány el nem készül. Az akkori népszavazás igen-je is ennek tudatában született.
Hol van az új alkotmány, posztkommunista 20 év politikai "elitje"?

Egy elem a sok közül: Miért is kell 3000 önkormányzat Magyarországon? New Yorkban van kb 10-15 (kb. 10 000 000 lakossággal)
A vízfejet kell kioperálni az országból, nem az adók, járulékok, díjak, illetékek emelésével táplálni a piócákat, a hatékonytalanság irányába terelni az országot.

A nemzetközileg elismert elemző szervezetek viszonylag egyöntetűen a magyar állami kiadások nagyságát tekintik jelenleg a rendszer fejlődésének legnagyobb gátjának.

Ki akar bársonyos posztkommunizmust?

Kőkemény, élethalál harcot a politikai pártoknak, 0 toleranciát a hatalomgyakorlóknak.

Új alkotmányt, új szereplőket a politikai közéletben.

A jelenlegi posztkommunista látszatdemokrácia nem egyenlő a demokratikus államberendezkedéssel.

Nem igaz, hogy mindenki más, aki nem a mai politikai mag tagja, szélsőséges gondolkodású ember.

jozicsenko 2008.04.07. 14:33:37

Tényeket akarok látni!

pontos listát!

www.nagyajolet.info/igerettemeto/igerettemeto.htm

ez a maszop elfelejtett listája...

a komenisták nem csak hogy ezeket (sem) tartották be, de a legalapvetőbb szabályt rugták fel: csak az első kör után egy héttel, hiányosan adtak infót az ország állapotáról (kozmetikáztak a mocskok, na)

egyék meg / egyétek meg amit főztek!!!

az szdsz-szel együtt...

és adják vissza az adóalapú családi támogatást: az kapjon, aki dolgozik, nem az aki napot lop!!!

nemecsekerno_007 2008.04.07. 14:35:50

zorglub
RESPECT

gorgontoa tedd magadává amit zorglub írt. :)

zorglub
nagyon szépen összeszedted, gratula. Nincs arra ötleted, hogy mit tehet egy magamfajta egyszerû választópolgár?

Enmera 2008.04.07. 14:38:55

A parlamentet mindenki pénzéből tartjuk fent. Nehogymár minden jött-ment pár %-os pártot is el kelljen tartanunk!

Fáj az 5%-os küszöb, mi?:)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 14:46:23

nemecsekerno: Azért pontosítsunk (merthogy még pár hónapig nálunk is csak 3 gyerek van, és a számlámra érkezik havonta az utalás): a családi pótlék havi 48000.- Ft három gyerek után, amennyiben nem kapsz kiemelt pótlékot és családban (két szülővel) neveled őket. Nyilván ez sem sok, de ha úgy tekinted, hogy ennyi az, amit visszaszivárogtatnak neked az adódból, hát bólintasz egyet. Egyébként pedig (felelős szülőként, és mert EZÉRT dolgozol elsősorban) ennek az összegnek a többszörösét a gyerekeidre költöd)
Az adójóváírás/visszatérítés ötlete pedig valószínűleg nem ad elegendő szavazóbázist ahhoz, hogy megtegyék. Gyanítom, bár nyilván nincsenek pontos statisztikáim, hogy a nem roma, de adófizető (!), felelősen családalapító lakosság körében viszonylag kevés a nagycsaládos....

Enmera 2008.04.07. 14:54:27

Zorglub

"Az elmúlt 20 év gyakorlata bizonyítja, hogy ebből a politikai rétegből csak az olyan végletekig buták, mint Torgyán József, illetve Csurka István eshet ki."
Tengermély sanálatunkra hozzá kellene írni a hőnszeretett Pannonpumát is :)

nemecsekerno_007 2008.04.07. 14:55:39

Cyr.

Bocs az adat miatt, rosszul emlékeztem.
De sajnos az elv ami rossz. Aki dolgozik az kapjon többet, hosszabb ideig etc...
Voltam egy 7 hónapot Angliában. Ott is adnak segélyeket. Én is szerettem volna egyet igénybe venni. A feltételei:
- elmúltál 25 éves
- minimálbért kapsz
- legalább 5 hónapja a Egy.Kir-ban tartózkodsz.
Mindenkinek egyénileg bírálják el havi 200 font volt legutóbb. Ja és kifizetnek 3 hónapot visszamenôleg. :) Szerintem ez elég korrekt. Ebbôl kijön min. 2–3 heti lakbér (rezsivel)
Hazai viszonylatban ez kb havi 40-50 ezer Ft. (Nem átszámítva, hanem mondjuk az itteni lakbérhez igazítva)
Hát ennyi, lennének modellek csak a gengszterek nem szertik a váltzást. Ôk inkább parkolnak a mozgáskorlátozott helyen. :)

Valamit azért kéne tenni.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 14:56:37

Ja és még mielőtt ez az összeg irtó soknak tűnne: a bruttó jövedelmünket terhelő adóknak és járulékoknak mindössze 5( azaz öt!) %-át kapjuk vissza családi pótlék formájában. Ezt hívom könyöradománynak és ez az, amit MÉG el akarnak venni. És ettől nyílik ki a bicska...

Alf (törölt) 2008.04.07. 14:59:35

Mit hazudott a fidesz?

tényeket plíz:

nemecsekerno_007 2008.04.07. 15:02:57

Cyr

Ja és hogy nem a levegôbe beszélek:
A segélyt egyébként Tax Credits Claim-nek hívják. Azt hiszem valamilyen adóvisszaigénylés-szerû lehet.
Hátha van a kommentezôk közül olyan aki ebbe mélyebben beleásta magát és többet tud mondani róla.

Ez ami itt van a kádári középszerû, kilátástalan, sunyi, szürke, megalkuvó, elforduló, rinyáló, mutyizó "morál" továbbélése.

Szomorú. Valamit kéne csinálni.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 15:03:32

nemecsekerno: Sajnos, itt aki az életben nem dolgozott az is PONTOSAN ugyanannyi családi pótlékot kap, mint aki letett valamit az asztalra. Tovább megyek: pontosan ugyanannyi GYES-t kap 1 éven keresztül (a gyerkőc 2 és 3 éves kora között), az, aki adót fizetett (mindegy, mennyit, fizetett) mint aki soha nem dolgozott. Kinek lesz érdeke akárhogyan is, de visszamenni dolgozni a gyermeke 2 éves kora után? Annak, aki addig is dolgozott. Aki nem dolgozott, az minek menjen? Ha AZÉRT kap ugyanannyit, mert az a gyerek érdeke, a gyerek kapja, a gyereknek jár alanyi jogon, akkor NE legyen köze a szülők jövedelméhez. Ha a szülők jövedelmi viszonyai alapján döntik el, ki kap, ki nem kap, akkor azt ugye mégsem a gyerek kapja. Szegény gyerek, nyilván nem tehet arról, hogy hátrányos helyzetű családba született, őt nem büntethetjük. Büntessük hát azokat, akik nem kaptak gellert szülői vonalról, elvégre ŐK AZTÁN tehetnek róla. HOgy is van ez?

Enmera 2008.04.07. 15:06:04

Na de Alf olyan izé vagy!

Hát hazudott amikor azt mondta hogy az MSZP-sek vizitdíjat fognak bevezetni, meg tandíjat. Meghogy azért titkolják a háztartási hiányadatokat mert nagyon minuszban vagyunk.

Meghát az MSZP lebukott, hogy hazudott, akkor biztosan a Fidesz is hazudik, merthát ilyen mocskos dolog a politika. (asszem ezt hívják a pszichológiában projekciónak - saját hibánk kivetítése másra...)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 15:10:43

nemecsekerno: Persze, hogy kéne valamit csinálni. De sajnos a középszerű kilátástalan, sunyi trömtröm réteg tengernyi, nem lehet őket überelni. Szapora nép, jókora szavazóbázis. A középréteg meg fokozatosan nyögi a "lezárkóztató" intézkedéseket. Van, aki még bírja és mert köti őt ezer dolog, emberi kapcsolatok, marad. De nagyon sokan már csak távolról szemlélik az itteni dolgokat - ugyanakkora tenni és dolgozni akarással lépnek előrébb maguk és a családjuk érdekében máshol, mint amekkorával itt éppen csak egy helyben tudtak toporogni. Gyávák voltak? Lehet. Bátrak voltak? Talán igen. Most előrébb tartanak. Az árát esetleg a kapcsolataikban fizették meg. Az sem kis vám...

nemecsekerno_007 2008.04.07. 15:21:49

Cyr.

Ez sajos a demokrácia paradoxona. Sokat olvasom a blogokat és már elég sok embernek van elege és látják is a gondokat, megoldásokkal is szolgálnak. Itt az a kérdés mi billenthetné ki ezt a helyzetet a holtpontról. Nem tudom, gondolkodom rajta. Van egy-két ötletetem. (És itt nem forradalomra gondolok :)

zorglub 2008.04.07. 15:21:54

Enmera 2008.04.07. 14:38:55
"Fáj az 5%-os küszöb, mi?:)"

Nem fáj, csak nincs verseny, gyakorlatilag nem eshet ki a két legnagyobb párt. Nincs motiváció, nincs érdekeltség, nincs teljesítménykényszer -> lásd az elmúlt húsz év vívmányait.

Emlékszel azokra a régi reklámokra, amikor "Cipőt a cipőboltból!" volt a felülről elrendelt divatos szlogen? A politikában ez megmaradt.

zorglub 2008.04.07. 15:28:00

zorglub 2008.04.07. 15:21:54 folytatás
...
És nem eshetnek azok a pártfunkcionáriusok, akik kvázi életre szóló állással és hatalommal rendelkeznek egy adott párton belül.

zorglub 2008.04.07. 15:31:33

Ha a Kresz-ben van sebességkorlátozás szabály, akkor a politikában a választási ígéretekre kellene szabály. Amíg a gazdasági szférában egy ajánlat kötelező érvénnyel bír, addig a politika indokolatlanul kivételezett helyzetet teremtett magának.

nemecsekerno_007 2008.04.07. 15:32:49

zorglub

Már egy-két blogon felvetôdött egy követeléslista.
Többek között az 5%-os küszöb eltörlése is benne van. :) Meg a parlament létszámának felezése. :)

Erre kéne aláírást gyûjteni. Én aláírnám csak legyen már valami ebben a langyos dagonyában.

Most nem találom azt a blogot, de a "Szerény javaslat" gyûjtôblog egyik cikke az. Az otthoni gépemen megvan a kedvencek között. Majd elôkerítem.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 15:33:06

nemecsekerno: Talán első körben viszonylag helyes irány lehetne, ha a gondokat valóban meglátó emberek kínálhatnának megoldásokat. Egyelőre azonban vannak, akik gondolkodnak és látják a problémákat, illetve vannak, akik nem gondolkodnak, és normában gyártják a problémákat. :)
- Emberek, először gyártsuk meg a problémát, hagyjuk teljes terjedelmében kibontakozni. (Szorgalmasabbak kicsit besegíthetnek) Amennyiben több év várakozási idő elteltével sem tudja a probléma önállóan megoldani önmagát, konstatálhatjuk, hogy valóban jól meggyártott, időtálló problémáról van szó. Ha ezt megállapítottuk, két megoldás létezik. Növeljük, illetve csökkentsük a problémát (megoldani ne, jaj ne, akkor gyárthatunk újat!). Növelni egyszerűbb. Kezdjük azzal.

zorglub 2008.04.07. 15:33:25

Miért van az, hogy amikor egy blog-ba el kezdek írogatni, akkor az hamarosan lekerül az Index főoldaláról? :)))

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.04.07. 15:34:14

zorglub: Van erre egy jó kis összeesküvés-elméletem... :))))))))))))

nemecsekerno_007 2008.04.07. 15:38:08

zorglub

Csak nem vagy napi szerkesztôje az Indexnek. :)


Cyr

Ne elô vele. :)
süti beállítások módosítása