hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Találkozás egy régi szerelemmel

2010.03.29. 19:08 Vérszegény éjszakai dúvad

Még valamikor 1999 tavaszán kezdődött. Éppen Pécsen dolgoztam, egész pontosan a Széchenyi téri nagy könyves és cd-s boltban. Nem volt túl felemelő érzés ott dolgozni, ráadásul még a fizu is ritka szar volt - adott cégnek, amely azt a boltot üzemeltette, volt több üzlete is a városban (akkor még csak a városban), és nálunk voltak legrosszabbak a fizetések (évekkel később véletlen megtudtam, hogy egyáltalán nem véletlenül, csak mire kiborult volna a bili, én már felmondtam, de ez hosszú és más történet), szóval nem számítom életem legjobb munkahelyei közé, ellenben arra abszolút tökéletes volt, hogy a zenei világomat némileg kitágítsa.

Tudniillik, amikor éppen kóros vevőhiányban szenvedtünk, akkor bele-belehallgattunk általunk nem igazán ismert zenekarok cd-ibe. (Pl. ezen a helyen hallottam először a Világok harca című Wells regény musicalváltozatát. Illetve itt hallgattam meg először (és sajnos utoljára is, mert azóta sem lelem sehol nyomát) az Allan Ginsberg, Philip Glass és Paul McCartney jegyezte The Ballad of the Skeletons című cd-t. Amely egyébként megtalálható a youtube-on is, szóval tessék, aki élvezni tudja, az élvezze:

 

 És akkor zárójel vége itt.

Szóval ezen a helyen történt meg, hogy amíg üldögéltem a pult mögött ezzel a borítóval szemeztem:

 Sem a nevet, sem a borítót nem tudtam hova tenni. Egész addig, amíg egyszer csak össze nem szedtem a bátorságom, és be nem tettem. Attól a pillanattól kezdve igazi fan vagyok. Ez a rajongás csak egyszer csökkent egy kicsit, amikor a legelső Budapest Parádén sikerült velük pár szót váltanom. Nem kell nagy beszélgetésre gondolni, mindössze annyiról érdeklődtem tőlük, hogy esetleg van-e valami saját honlapjuk. Amire válaszoltak ugyan, de csak holnap-honlap szóvicc elsütése után. Olyan szóvicc volt, ami fájt egy kicsit...

De azóta elmúlt és újult erővel rajongok értük ismét.

Hogy miért jutott ez eszembe? Hát mert április 6-án játszanak a Gödörben. Pár perce találtam rá véletlenül, és azóta már azt is kiszámoltam - mint egy jó kisgyerekhez/rajongóhoz illik -, hogy mennyit kell még addig aludni. De tényleg ám.

Akit viszont ezzel a hírrel esetleg nem dobtam fel, annak ezt tudnám ajánlani. Én, ha nem is április 1-én, de 6-án mindenképp megveszem rá a jegyeket.

És aztán persze elkezdem számolgatni, hogy mennyit kell még aludni addig.

 

2 komment

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr111878721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.03.30. 18:45:09

Szerintem én vásároltam nálad. :D

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.03.30. 19:23:58

@immortalis:
Egyébként az is lehet, hogy az 2000 tavasza volt.
nemtom, a kettő közül valamelyik

osztán mit vettél? :)
süti beállítások módosítása