hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Beszüntetni a hülyeséget: MOST!

2007.08.27. 20:30 Vérszegény éjszakai dúvad

Én egyáltalán nem akartam gárdázni. Nekem ez olyan 'nagyobb a füstje, mint a lángja' sztori. Van itt ötvenegynéhány ember, aki katonásdit akar játszani. Hát tegye, aztán, ha elkövetnek valami törvényelleneset, akkor be kell vágni őket a börtönbe, aztán szevasz. Az ok, amiért mégis elővettem ezt a történetet az az, hogy egyesek rögtön polgárháborút vízionálnak, amit a Népszabi ki is emel a bloghalmazból, riogatni a jónépet. Ugyanmár, ne kiáltsunk farkast ott, ahol egy kiskutya mászkál a kertek alatt.

Ez az egész gárdás sztori megint tipikusan magyar. Tehát megalakultak, rögtön mindenki elhatárolódott tőlük, majd ugyanazzal a svunggal a (politikai) ellenfelét tette ezért felelőssé, Majd aztán valakik kitalálták, hogy ez csak Gyurcsánynak jó. Most komolyan: foglalkozott itt valaki ténylegesen a Magyar Gárdával? Nem, csak felhasználták ürügyként, hogy oda tudjanak mondani a másik oldalnak.

Ebben speciel egyet tudok velük érteni. Mármint, hogy nem foglalkoztak a Gárdával. Tényleg azt hiszi valaki, hogy Usztics 'a tévében már játszottam katonát' Mátyás és Wittner 'politikai fogoly voltam '56-ban, ezért nekem mindent lehet' Mária, no meg Vona 'megvédjük a magyarságot' Gábor vezérletével ez a félszáz ember polgárháborút indít? Ha meg nem, és tényleg az állami szervek segítségére lesznek a katasztrófahelyzetekben, vagy tényleg nekiállnak parlagfüvet irtani, akkor meg tegyék.

Sőt, én örülök neki, hogy kiléptek a nyilvánosságra. Egész egyszerűen azért, mert így sokkal könnyebb szemmel tartani őket. Mennyivel lenne jobb, ha az éjszaka beálltával bújnának ilyen egyenruhákba, és baseball ütővel indulnának el járőrözni, mindenféle - parlamenti helyekre ácsingózó - vezetők nélkül? Igen, az egyenruha jellege kifogásolható. De miért azt kifogásoljuk, miért nem azt, hogy azok, akik belebújtak, egyet is értenek azokkal az eszmékkel, amelyeket a nyilasok vallottak? De legalább is egy részükkel. És miért csak kifogásoljuk? Miért nem teszünk valamit?

No meg, miért csak a Magyar Gárdával van baj?

Szóval nem kell rettegni a Magyar Gárdától, mert azt fogják hinni, hogy tényleg félelmetesek. Pedig így és így is meg lehet mondani róluk a véleményünket.

4 komment

Címkék: népszabadság szélsőjobb beszél a polgár magyar gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr94150563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Parapitty · http://parapitty.blog.hu 2007.08.28. 00:13:27

Üde színfolt a kies magyar weben az ilyen higgadt, racionális vélemény. Mint az enyém :)
parapitty.blog.hu/2007/08/22/magyar_garda_3

Sajnálatos, hogy a nép nagy része még bedől ezeknek a politikai játszmáknak és ide vagy oda áll.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.28. 00:26:56

...én vagyok az igazi fasza csávó...
...én e g y á l t a l á n nem gárdáztam:D

hacsaturján 2007.08.29. 08:36:19

Azé' én kötöszködök, mer' követelem igenis a hülyeség egyenjogúságát, vagyis hadd röhöghessem mán ki ezeket a "veszedelmes" pincértanulókat!

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.08.31. 19:37:37

V.É.D.!

Eza beírásod az enyéim közé került - szemben azzal a posztommal, ami viszont eltűnt. (lásd: kereső)
Már írtam a segítőknek, de kérlek, Te is nézz utána!

Köszi:
róka
süti beállítások módosítása