Tavaly országos botrány kerekedett abból, hogy Magyarországon több helyen is illegálisan behozott német szemethalmokat találtak. (Például). Így tavaly lehetett a németekkel jó sokat tárgyalni, aztán idénre az egész ügy úgy, ahogy van, a feledésbe merült.
Pedig azt kell mondjam, hogy Magyarország sem jobb, mint Németország, mert úgy néz ki, hogy mi is külföldre szállítjuk a szemetünket.
Pl. Brüsszelbe, az EP-be.
Senki nem kívánja relativizálni vagy mentegetni a sztálinizmus és a kommunizmus bűneit. Aki egyenlőséget tesz a Shoa áldozatai, a II. világháborúban a náci Németország által szervezett tudatos népirtás és a kommunizmus bűnei közé, az sérti a meggyilkolt zsidó áldozatok emlékét, és ez nevezhető másnak, mint burkolt antiszemitizmusnak.
Ó, igen, igen. Ez a kiváló mondat nem a magyar Parlamentben hangzott el - ahol ugyanúgy nem lenne helye, mint bárhol máshol, de akkor legalább itthon tartottuk volna a mocskunkat. Ugyanis, az előfordulhat, hogy az ember valami miatt éppen mocskos, és bűzlik, mint egy trágyadomb, de akkor legalább nem büszkélkedik ezzel.
De ez a mondat Tabajdi Csaba EP képviselő nyilatkozatában szerepel. Kell-e mondanom, hogy Tabajdi a "nemzeti érdekeinket hűen képviselve" a Fidesz színekben szereplő Szájer József felszólalására volt képes így reagálni? Én elhiszem, hogy jó mókának lehet a Fidesz állandó lenácizása, de miért kell ezt már Brüsszelben is csinálni? Nem elég itthon fetrengeni a mocsokban? (Mondjuk a honlapján nem volt rajta ez a nyilatkozat, igazából csak remélni merem, hogy ez a mondása kifejezetten belföldi felhasználásra szól, de akkor is...)
Mit lehet mondani erre a nyilatkozatra? Nem hiszem, hogy többet kéne, mint amit Kőrösi Viktor Dávid mond a Hírextra.hu-n:
A nácizmus és a kommunizmus közötti egyenlőségjel nem az ördögtől való, hanem az egészséges emberi igazságérzet követeli. A nácizmus és a kommunizmus ugyanis mindketten népirtó rezsimek voltak, ezért a kettő közé nem hogy lehet, de egyenesen kell egyenlőségjelet tenni. Ez nem antiszemitizmus, hanem tény kérdése. Talán tragikusabb a zsidó szenvedés, mint a keresztény szenvedés? Ha igen, milyen alapon? Ha nem, akkor miért beszél történelmietlen hülyeségeket Tabajdi?
És mit lehetne mondani Tabajdninak? Vajon komolyan gondolta, vagy csak segget akart csinálni az arcából? Ha ez utóbbi, akkor gratulálunk Csaba, Ön nyert. Ha az előbbi, akkor a továbbiakban vagy hallgasson, vagy foglalkozzon inkább ilyen ügyekkel.