hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Téves hívás

2007.09.23. 23:04 Vérszegény éjszakai dúvad

Nemrég megcsörrent a vonalas telefon, és valaki Kecskemétről azt akarta tudni, hogy mikor van nyitva a város határában lévő nagybani virágpiac.

Ez persze normális lenne (bár vasárnap este nyolckor még akkor sem), akkor, ha bármi közünk is lenne a virágpiachoz. De nincsen. Mindössze annyi a kapcsolatunk ezzel az intézménnyel, hogy, ha busszal megyünk fel Pestre, akkor elbuszozunk előtte. A családban még csak kertész sincs.

Ez a hívás azért is volt fura, mert direkt minket kerestek, pedig a családnevünk nem tartozik a gyakoriak közé. (Az iwiw-en valaki kitalálta, hogy összeszedi az ilyen nevűeket egy klubformátumba. Nos, a klubnak mindössze 36 tagja van, de abból legalább 7-en beházasodtak, szóval igen exkluzív klub :) )

Miután hosszú perceken át kellett győzködni az illetőt, aki nem hitte el, hogy fogalmunk sincs arról, hogy mikor van nyitva a virágpiac, megígértük neki, hogy megnézzük, és ő majd holnap újra hív minket. Most megnéztem a neten, mert végül is miért ne, nem kerül semmibe, holnap majd megmondjuk nekik.

Az utolsó téves hívásunkat már jócskán hónapokkal ezelőtt kaptuk, akkor azt kérdezték, hogy mikor megyünk szippantani. Mondtuk, hogy soha, mert nem vagyunk szippantósok. De az korántsem volt ilyen szórakoztató. Ez viszont lehet, hogy egy gyönyörű barátság kezdete?

4 komment

Címkék: vicces hülye párbeszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr10174717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

distancziak.blog.hu · http://distancziak.blog.hu 2007.09.24. 00:04:15

Hát nekem erről az jut eszembe, mikor 13 évesen egy vasárnap este ültem otthon, és nem tudtam mikor kezdődik a hétfő reggeli sportverseny az X.-téri pályákon, erre elkezdtem nyílvános fülkéket, majd környékbeli lakosokat hívogatni.. hehe.
sok a lelkibeteg ember

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.09.24. 09:00:56

Nekem pedig az, amikor egyszer egy téves sms-t kaptam valakitől, aki azt írta, nem haragszik rám és megbocsát, legyünk jó barátok. Én egy válaszban megköszöntem hozzám való jóságát és biztosítottam arról, magam is bocsánatát kértem volna az esetleges megbántás miatt, ha lett volna miért. Ám sajnos, fogalmam sincs, miben vétkezhettem, mert sem a történetet, sem őt nem ismerem. Erre kezdett bedühödni, hogy mégiscsak elég durva dolog tőlem, hogy ráadásul még ki is gúnyolom és miféle hangnemet használok?
No, szó szót követett, sms pedig sms-t, a vége az lett, hogy úgy összevesztünk, hogy jobban sem lehet. Pedig nem is ismertük egymást. Ezzel az erővel egy barátság is születhetett volna.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.09.24. 09:08:33

A másik történetem viszont ahhoz kötődik, amikor mobilszolgáltatót váltottam. Az addig 20-assal kezdődő számaim az új kártyámmal (mivel előhívó nélkül kerültek felvitelre) 30-asra változtak. Én néha írtam egy üzenetet a húgomnak, de érdekes módon válasz sosem jött. Akkor rácsörögtem. Így derült ki, hogy a vonal másik végén egy roppant kellemes hangú srác volt, aki nevetett és biztosított arról, nagyon szeretne a húgom lenni, mert neki ilyen aranyosakat egyébként nem írnak. Ebben a szándékában egyedül az időhiány, no meg a neme gátolja meg.

Caleb 2007.09.25. 07:59:24

Eddig a legjobb az volt, amikor egy nő hívott, hogy \"szia, Béla, figyelj, holnap megyek a kiscicákkal\". Mondtam neki, hogy se Béla, se érdeklődés kiscicák után, mivel ez egy téves szám, erre mi volt a reakció? \"Jajj, Béla, te mindig ilyen hülyéskedős voltál, haggyámá, szóval holnap kettőre megyek\". Katt.
süti beállítások módosítása