hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Elfogyni lassan, mint a gyertyaszál

2008.11.14. 23:17 Vérszegény éjszakai dúvad

Ha már pár nappal ezelőtt szóba került, hogy a halál tabunak számít az európai kultúrában, akkor leírok egy történetet. Nincs benne semmi különleges, semmi extra, egyszerűen csak láttam, résztvevője voltam.
Neveket nem fogok írni, mert már nem emlékszem rájuk, helyet pedig nem akarok. Legyen elég annyi, hogy a helyszín egy kórház.

Egy olyan kórház, amelyben polgári szolgálatosként dolgoztam. Mivel szakmám szerint közöm sincs az egészségügyhöz, ezért beteghordó voltam, plusz csináltam még mindenféle, szakképesítést nem igénylő babramunkát is.

A bácsit (bácsit mondok, noha épphogy túl volt az ötvenen) valószínűleg kedd este vették fel, mert szerda délelőtt kérték az első röntgent. Úgy volt szokás röntgenkérésnél, hogy, ha nem a beteget küldték át a röntgenhez, hanem nekem szóltak, akkor rögtön ülőkocsival mentem, mert a betegnek valami miatt problémás volt a járás. Szóval ez esetben is rögtön ülőkocsival mentem a bácsiért, de az ügyeletes nővér már messziről integetett, hogy vigyem vissza, mert tud ám járni a bácsi.

Ismétlem, a bácsi egyébként alig volt túl az ötvenen, magas volt, pár centi híján lehetett akár két méter is, ráadásul zömök testalkata volt, első pillantásra egy igazi vasgyúrónak tűnt. Arca pirospozsgás volt, ami lehetett attól is, hogy munkáját a szabad ég alatt végezte, no meg persze lehetett az alkoholtól is, noha az alkoholistákra jellemző püffedtség nem látszódott az arcán. És persze lehetett mindkettőtől is. Láztól nem, az másképp pirosítja az arcot.

Mindenesetre én szépen nyugodtam átkísértem a bácsit a röntgenhez, majd vissza.

Másnap - csütörtökön - újra röntgenkérés volt, én tanulva az előző napi tapasztalatokból ülőkocsi nélkül mentem érte. De a nővér megint integetett, hogy nem lesz jó, ülőkocsi kell a bácsinak, mert nem nagyon tud már járni. Ezen meglepődtem, de elmentem egy ülőkocsiért. Segítettem a bácsinak felkelni az ágyból, átülni a kocsiba, szépen áttoltam, segítettem a röntgenen is, majd mindez visszafelé ugyanígy.

Következő nap - pénteken - ismét röntgenkérés volt. Én - ismét tanulva az előző napi tapasztalatokból - rögtön ülőkocsival mentem a bácsiért, de a nővér már megint integetett, hogy nem jó, fekvőkocsi kell a bácsinak, mert fel sem tud kelni az ágyból. Ezen még jobban meglepődtem, de elmentem fekvőkocsiért. A magam (akkoriban még) kevesebb, mint hetven kilójával áttettem a valószínűleg (még akkor is) jóval száz kiló fölött járó bácsit a fekvőkocsira, és lezajlott az előző napihoz hasonló procedúra.

Következő nap - szombaton - én nem dolgoztam. De, ha dolgoztam volna is, akkor sem kellett volna már sehova sem vinnem a bácsit, mert hajnalban meghalt.

Ennyi a történet. Mint mondtam nem érdekes, nem színes, nem különleges, viszont az enyém. Nagyon sok éve történt már, de nekem azóta is rendszeresen eszembe jut.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr51769659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.11.15. 22:21:29

Jut eszembe, köszönöm szépen, bár ezzel tényleg nem dolgoztam sokat. Ez csak úgy jött.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2008.11.16. 02:44:08

elmeselek en is egy tortenetet. ugy 7-8 eve tortenhetett a dolog, tel volt, elegge fagyos ido. eppen a nagyanyamtol rohantam le a lepcsohazban, hogy a hatso ajton tavozzak (hatso ajto egy emelettel lejjebb van mint az elso, biztos mindenki latott mar ilyen panelt). ahogy elhagytam az elso ajtot es szaladtam lefele a lepcson, hallottam egy halk nyogest, majd par masodperc mulva egy nagy puffanast. a lendulet vitt meg lefele par fokot, ekozben futott at az agyamon a dolog: ez egy kurva nagy eses volt es visszakene mennem kinyitni az ajtot es segiteni...

ahogy visszamentem vettem eszre, hogy a hanyatt fekszik a bacsi (5foku lepcso, elotte betonjarda). szerencsetlen oreg ahogy jott fel a lepcson sietteben rikkantott, mert latta ahogy elszaladok az uvegajto elott, hogy nyissam azt ki, es a nagy siettsegben a kb. teljesen jeges lepcson megcsuszva hatraesett, kb egy jo 1-1.5meteres magassagbol... nagyon halvanyan motyogott valamit. eloszor csak azt hittem hogy az eszmeletet vesztette el, de ahogy ovatosan megfogtam a fejet, a veret lattam a kezemen...mindez kb 3-4 percbe telt, mert teljesen tanacstalan voltam hirtelen. ezutan felcsengettem nagyanyamhoz, kiderult kicsoda az oreg bacsi, lejott a fel nepsereg, kozben mento hivas stb...korhazba szallitas utan meghalt, mert olyan szintu koponya seruleseket szenvedett amin mar nem tudtak segiteni az orvosok.

meg a temetesere is elmentem, a nevere mar nem emlekszem.

ebben se sok csattano van vagy sorozatokba illo fordulatok, viszont remiszto tud lenni a valosag ha az a szemunk elott tortenik. ha 10 seccel kesobb vagy hamarabb indulok akkor lehet ez nem tortenik meg. nem siet a bacsi, nem csuszik meg.
(azert nem frusztralom magam a dolog miatt, tisztaban vagyok es akkor is tisztaban voltam a veletlen hatalmaval...)
süti beállítások módosítása