hángörienidiocc

Latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc?

Idiotac.

Isa?

Fontos!!!

Még mielőtt elkezdenél alázni egy kommentben, kérlek olvasd el a RAGYA-t!!!
A nem nyilvános alázásokat pedig kéretik a verszegeny@gmail.com (egyszerű eset: nickre katt!) címre küldeni, de túl sokat nem kell ezektől a levelektől várni, mert kéjes mosolyok között fogom törölni mindet.

Friss topikok

Innen olvasnak

Hódacska, Fődecske, felhőcske

Ezen képecskéért meg millió köszönet az Időkép.hu portálnak:

Felhőkép

Cím nélkül

2009.02.22. 17:20 Vérszegény éjszakai dúvad

Őszintén szólva nem tudom megmondani, hogy mikor voltunk utoljára olyan ténylegesen jó viszonyban. Szerintem az még akkor lehetett, amikor hittem a Mikulásban és a Jézuskában, a nap fénypontját pedig az esti mese jelentette.

Arra sem emlékszem, hogy mikor és hogyan romlott el a viszonyunk, nyilvánvalóan egy folyamat volt, annak kellett lennie. Hogy ebben ki volt a hibás? Azt hiszem mindegy, felesleges már ujjal mutogatni bárkire is.

De egyszer csak azon kaptam magam, hogy bármelyik alkalom, amikor szóba állunk egymással, az 90 százalékos valószínűséggel veszekedésbe, sőt üvöltözésbe torkoll. Természetesen végül én adtam fel, először különféle praktikákkal próbáltam elkerülni. Végül leköltöztem Pécsre - kétszer is -, de persze nem csak miatta akartam menni.

Aztán ahogy telt-múlt az idő, én otthagytam ugyan Pécset, de a rendszeres veszekedésekből időnkéntiek lettek, majd teljesen elmaradtak. Neki már nem volt ereje (kedve?) hozzá, én meg nem akartam.

Aztán eljött az a pillanat, amikor minden harag, rossz emlék hirtelen kicsivé, távolivá, a végtelenbe veszővé vált, és csak a szép emlékek maradtak.

Azt hiszem az a mondás, hogy a halottról jót, vagy semmit, erre a pillanatra vonatkozik. Nem a beszédre, hanem a gondolatokra.

Mindenesetre én péntek fél éjfél óta már csak jó emlékeket őrzök az apámról.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hangorienidiocc.blog.hu/api/trackback/id/tr13958763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása