Mint az közismert(?) ma élesedett volna a sokkal felhasználóbarátabb, sokkal használhatóbb, és egyébként is csak szuperlatívuszokkal jellemezhető Ügyfélkapu2. Ennek érdekében a teljes hétvégére leállították, hogy ma reggel, a teljes átalakítás után, gőzerővel ismét a lakosság szolgálatára álljon. Ehhez képest a következő kép fogadja a Magyarország.hu-ra érkező látogatókat:
Mondanám, hogy ez akár érthető is lenne, bár már legalább három-négy hónapja készülnek az átállásra. De az Apeh honlapon viszont a következő üzenet fogad:
Én egyébként azt sem értem, hogy miért kellett (volna) lecserélni az ügyfélkaput, mert így-úgy, néha jól, néha rosszul, de azért működött (és néha persze sehogy).
Szóval jónéhány hónapnyi rákészülés után sem sikerült az átállás, pedig próbálták, biztos próbálták. Biztos sokkal jobban próbálták, mint az ingatlanadó-kalkulátort, amelyet ugyan negyedik határidőre, de legalább élesítettek.
De lassan már nem ez a természetes Magyarországon?